Olenko mä ainut jota ärsyttää kun jotkut sallivat tytöilleen lyhyen tukan?

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Nykyään näkee hirveesti tyttöjä, joilla hiukset on leikattu ns poikatukaksi. Mihin tämä maailma on menossa? Kyllä tytön täytyy tytöltä näyttää ja naisen naiselta.
Muutenkin tytölle on mielestäni ehdottomasti puettava AINA mekko tai hame. Farkut eivät sovi kun maanviljelijöille. Ja housutkaan eivät kuulu tyttöjen pukeutumiseen.
Apua, tässähän tulee vallan identiteettikriisi :whistle:

*sukupuoli-identiteettinsä kadottanut lyhyttukkainen, farkkujalkainen HT*

Mut joo, eiköhän jokainen tyylillään. Itellä muksuna yleensä max 3 cm "sänki" kun en pitempää suostunu pitämään, leikkasin vaikka ite :)

ja tästä asiasta oon muuten 3 vuotta aikanaan vääntäny meidän sovinistipsykologianopettajan kanssa lukiossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Onneksi mun äiti ei oo aikoinaan, eikä vieläkään ole, moinen natsi :D :D Jokainen sai näyttää miltä tahtoi, ja niin näyttää munkin lapset nykyään.
Mulle sallittiin pienenä oma tahto. Eli sain olla poikatyttö jolla oli poikien aukolliset pitkät kalsarit. Ja loppu tulos on mitä on :'(
Omat lapseni kasvakoon kurissa ja nuhteessa. Ja kunniottakoon perinteisiä roolimalleja. Ehkä sopeutuvat sitten aikuisina paremmin tähän kuivakkaan yhteiskuntaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Onneksi mun äiti ei oo aikoinaan, eikä vieläkään ole, moinen natsi :D :D Jokainen sai näyttää miltä tahtoi, ja niin näyttää munkin lapset nykyään.
Mulle sallittiin pienenä oma tahto. Eli sain olla poikatyttö jolla oli poikien aukolliset pitkät kalsarit. Ja loppu tulos on mitä on :'(
Omat lapseni kasvakoon kurissa ja nuhteessa. Ja kunniottakoon perinteisiä roolimalleja. Ehkä sopeutuvat sitten aikuisina paremmin tähän kuivakkaan yhteiskuntaan.

Sussa oli sitten joku rakennusvirhe, mulla oli kanssa pienenä, ja vieläkin, oma tahto, ja näin hyvä tuli :D :D

Koska onhan se, ainakin tän palstan perusteella, 100x parempi äiti, joka valitsee lapselleen sävysävyyn vaatteet, "oikean" tukan jne. :whistle: :whistle: :D :D
 
Rania harmaana
Et varmaan ole ainoa. Mutta minua ei ärsytä.

Minusta lyhythiuksiset kauriinsilmäiset tytöt ovat ihania, samoin kuin pitkähiuksiset pellavapäätkin.

Pojillakin on ihan sama onko pitkä vai lyhyt tukka, kunhan on puhdas ja huollettu.

 
Mun käsittääkseni se tarkoittaa sitä että vanhemmat ovat sisimmässään tahtoneet pojan eivätkä tyttöä jos siis sallivat ja jopa kannustavat tyttölasta pätkäisemään tukkansa ja hankkivat tälle housuja, surullista. :|
 
Äiti79
Itse olen poikamainen ja niin on tyttökin. Toivottavasti ap on sitä mieltä, että miehillä pitää olla lyhyt tukka. Ei näistä nykyajan teineistä tiedä kumpaa sukupuolta ovat.
 
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Nykyään näkee hirveesti tyttöjä, joilla hiukset on leikattu ns poikatukaksi. Mihin tämä maailma on menossa? Kyllä tytön täytyy tytöltä näyttää ja naisen naiselta.
Muutenkin tytölle on mielestäni ehdottomasti puettava AINA mekko tai hame. Farkut eivät sovi kun maanviljelijöille. Ja housutkaan eivät kuulu tyttöjen pukeutumiseen.

Maanviljelijät käyttää haalareita...

 
:LOL: :LOL: Päivän parhaat naurut!!!

"Muutenkin tytölle on mielestäni ehdottomasti puettava AINA mekko tai hame. Farkut eivät sovi kun maanviljelijöille."

Meidän kotiseudulla ei ainakaan menty farkuilla pelloille. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
:LOL: :LOL: Päivän parhaat naurut!!!

"Muutenkin tytölle on mielestäni ehdottomasti puettava AINA mekko tai hame. Farkut eivät sovi kun maanviljelijöille."

Meidän kotiseudulla ei ainakaan menty farkuilla pelloille. ;)
Eikö farkut, Levikset nimenomaan, oo alunperin kehitetty maanviljelijöille? Vai oonko taas vaan kuvitellu?
 
vierasvain
Minua myös kummaksuttaa, kun näen tyttöjä joilla todella lyhyet hiukset. Minusta se ei ole nätin näköistä. Ja tarkoitan tässä tyttöjä, jotka ovat vielä sen ikäisiä, että vanhemmat voivat "päättää" tukan pituudesta. Toki polkkatukka tms. on ihan ok.
Siitä olen eri mieltä, että tyttö ei saisi käyttää kuin mekkoja. Meidän tytöllä on ainakin useammin housut kuin hame. Tukkaa koitan hänellä kasvattaa, mutta ehkä sekin aika tulee, kun hän saa halutessaan sen lyhyeksi leikata :)
 
Liinuska74
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
:LOL: :LOL: Päivän parhaat naurut!!!

"Muutenkin tytölle on mielestäni ehdottomasti puettava AINA mekko tai hame. Farkut eivät sovi kun maanviljelijöille."

Meidän kotiseudulla ei ainakaan menty farkuilla pelloille. ;)
Eikö farkut, Levikset nimenomaan, oo alunperin kehitetty maanviljelijöille? Vai oonko taas vaan kuvitellu?
Oot oikeassa, mutta silti useammin näkee haalarit kuin farkut maanviljelijällä. Ainakin mitä mä oon nähnyt.
Mutta kuka uskoo, että ap ei käytä ikinä farkkuja? Tässä on hiukan provon tynkää koko jutussa! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
on se ihme miten tyypit ei osaa nähdä ironiaa keskustelupalstalla.
Mitä, ironiaa missä? :eek:
Tämä palstailuhan on hampaat irvessä naputeltavaa elämänkorviketta :saint:
Paheksukaa äidit, paheksukaa kaikkea mikä poikkeaa omasta elämästänne. Siitä koostuu 2+ palstailu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liinuska74:
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
:LOL: :LOL: Päivän parhaat naurut!!!

"Muutenkin tytölle on mielestäni ehdottomasti puettava AINA mekko tai hame. Farkut eivät sovi kun maanviljelijöille."

Meidän kotiseudulla ei ainakaan menty farkuilla pelloille. ;)
Eikö farkut, Levikset nimenomaan, oo alunperin kehitetty maanviljelijöille? Vai oonko taas vaan kuvitellu?
Oot oikeassa, mutta silti useammin näkee haalarit kuin farkut maanviljelijällä. Ainakin mitä mä oon nähnyt.
Mutta kuka uskoo, että ap ei käytä ikinä farkkuja? Tässä on hiukan provon tynkää koko jutussa! :D
Ihan asian vierestä, en ole laittanut farkkuja jalkaani yli 20 vuoteen
=)
Tällä avauksella ei ole mitään tekemistä provoilun kanssa. Tässä on kyse konservatiivisten äitien herättelystä. Elämää on myös oman perheen ulkopuolella, tahdoitte tai ette.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
:LOL: :LOL: Päivän parhaat naurut!!!

"Muutenkin tytölle on mielestäni ehdottomasti puettava AINA mekko tai hame. Farkut eivät sovi kun maanviljelijöille."

Meidän kotiseudulla ei ainakaan menty farkuilla pelloille. ;)
Eikö farkut, Levikset nimenomaan, oo alunperin kehitetty maanviljelijöille? Vai oonko taas vaan kuvitellu?
Täysin oikeassa olet :flower: Sieltähän ne on levinneet kun täit muuhun käyttöön.
 

Yhteistyössä