Olenko niuhottaja vai en?

...monta kertaa sanoin taloyhtiön lapsosille jotta pliis ei potkupalloa mun kukkasiin etupihalle-olivat siis sakilla potkimassa kohoja ja ties mitä killereitä tuossa asuntojen edessä, rivari siis.- Ja monta kertaa meni myös aiiiiiiikas läheltä ikkunoitakin...

sen sadannen kerran kun pallo tömähti mun krookuksiin niin hermostuin ja ajoin koko köörin tuonne taloyhtiön leikkipihalle potkimaan.
 
No et ole!
Samaisesta syystä mä viime vuonna takavarikoin yhden ipanan pallon ja pallo edelleen odottaa noutajaansa. Anteeksipyynnöllä sanoin pallon saavan takaisin mutta eipä kuulunut. Ja siinä pelissä rikkoontui meidän ruukkuja ym. pihalta.
Tuo on meillä ikuinen ongelma täällä. Rivitalojen välissä pieni alue jossa ollut lentopalloverkko niin nyt taloytiön lapset potkii siinä palloa vaikka ikkunoita vieri vieressä ja lähellä kaksi isoa jalkapallokenttää. Asiasta sanottu monen naapurin voimin mutta ei ne tajua. Vanhemmille sanottu, ei tehoa. Huoltoyhtiö on tuomassa jotain "pallon peluu kielletty"- kylttiä naapurin seinään johon ne tuntitolkulla sitä palloa potkii, mutta saa nähdä tehoaako sekään.

Nimimerkki; vihaan jalkapalloja
 
No et ole!
Samaisesta syystä mä viime vuonna takavarikoin yhden ipanan pallon ja pallo edelleen odottaa noutajaansa. Anteeksipyynnöllä sanoin pallon saavan takaisin mutta eipä kuulunut. Ja siinä pelissä rikkoontui meidän ruukkuja ym. pihalta.
Tuo on meillä ikuinen ongelma täällä. Rivitalojen välissä pieni alue jossa ollut lentopalloverkko niin nyt taloytiön lapset potkii siinä palloa vaikka ikkunoita vieri vieressä ja lähellä kaksi isoa jalkapallokenttää. Asiasta sanottu monen naapurin voimin mutta ei ne tajua. Vanhemmille sanottu, ei tehoa. Huoltoyhtiö on tuomassa jotain "pallon peluu kielletty"- kylttiä naapurin seinään johon ne tuntitolkulla sitä palloa potkii, mutta saa nähdä tehoaako sekään.

Nimimerkki; vihaan jalkapalloja
...et sattumalta asu mun naapurissa? Kuvailit just meidän pihan ja ympäristön!
 
No voi kato lapset nyt on sellasia.. hymhym..ne vaan ei millään voi muistaa...hymhym..kato meidän aikuisten tulee olla aikuisia emmekä koskaan saa hermostua mistään..hymhym..meidän tulee vain hymyilevin kasvoin kerta toisensa jälkeen ystävällisesti muistuttaa viattomia pikkupalleroita oikeista säännöistä...hymhym...:heart::heart::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hertta Pesonen
Joo, kivoja lapsiahan nuo ovat, ei sillä, mutta kun täälä tosiaan on se kenttäkin missä voi potkia. Ja parempi se kai siellä kun naapurin ikkunassa tai mun krookuksissa ;) vai luuleeko mammat että taloyhtiö korvaa lasit kun se mussukka sen pallon siihen potkasee....:whistle:
 
Joo, kivoja lapsiahan nuo ovat, ei sillä, mutta kun täälä tosiaan on se kenttäkin missä voi potkia. Ja parempi se kai siellä kun naapurin ikkunassa tai mun krookuksissa ;) vai luuleeko mammat että taloyhtiö korvaa lasit kun se mussukka sen pallon siihen potkasee....:whistle:
Noh, tossa meidän partsin alla on sama potkiminen keväästä syksyyn vaikka isot urheilukentät, joissa ois helpompi potkiakin, olis 50metrin päässä. On ollut lappua on sanottu suoraan, perusteltu, mutta semmosta se on, aina joku yrittää...vaikka tuossa ikkunalasian ja parvekelasien vieressä. Että en määkään sitten tiedä missä mennään. Hands up!
 

Yhteistyössä