Olenko oikealla tiellä, putoaako paino näin?

Hei, eli olen nyt reilu 2vkoa laihduttanut ja kuntoillut. Haluaisin tietää olenko yhtään oikeilla teillä.

Olen 22-vuotias, pituus 163cm, paino 99kg
Eli ylipainoa on reilusti ja siitä haluttaisiin eroon. Olen asettanut noin puolen vuoden diettiajan ja sen jälkeen toki jatkan terveellistä elämän tapaa mutta näkyviä tuloksia toivoisin 6kuukaudessa.

Pidän ruokapäiväkirjaa, lasken kaloreita, käytän sykemittaria (helppo katsoa kulutusta), käyn lenkillä.

Eli käyn noin 5krt/vko 45min lenkillä, syke koko lenkin ajan yli 110->
2-3krt/vko nostelen käsipainoja noin 20-30min.
Korvaan osan aterioista nutrilet valmisteilla, esim aamiainen ja välipalat.
mutt syön kuitenkin 1-2krt päivässä "normaalia" ruokaa. esim kanaa ja kasviksia.
Päivässä kalorit eivät mene varmaan edes yli 1200kcal/päivä, joten luulen että syön liian vähän?

Painoa on tippunut kuitenkin 2viikossa noin 4kiloa.

Näilläkö mennään vai pitääkö muuttaa jotakin?
 
Kuulostaa suht hyvältä..
Älä mieti kalorita vaan syö terveellisesti. Oma ruokavalioni joka on ammattilaiselta on tällainen..

Aamu: proteiini-juoma+pieni kourallinen pähkinöitä (EI SUOLA) +kahvi/tee
Lounas: Marinoimaton kana/liha/kala+ kasvikset (alkuun niin paljon kun jaksaa)
Päivällinen: sama kuin lounas (hieman maltillisempi annos koko)
Iltapala: 2-4kpl kanamunia paistettuna tai keitettynä. kurkkua, tomaattia kylkeen niin maistuu:)

Onnea pudotukseen!!
 
Olen itse 166cm ja painoin 106kg, nyt olen tiputtanut -23kg.

Syö viisi kertaa päivässä joista kaksi on lämmintä ruokaa. Syö 3 tunnin välein. Aamupalalla esim kaurapuuroa 30g ja raejuustoa 100g. Siinä päivä tärkein ateria ja hiilarit ehdottomasti aamulle.
Iltapalaksi ehdottomasti proteiini pitoista, esim rahka on hyvä. laihtuminen tapahtuu yöaikaan :)
Muista juoda vettä.

Nutrilet patukka sopii hyvin välipalaksi :)
 
Kannatan itsekin luontaistuotteita painonpudotuksen oheen, sillä tavoin olen itsekin saanut vähennettyä reilusti elopainoa! :) Tottakai terveellinen ruokavalio ja liikunta (edes arki-sellainen) ovat välttämättömiä, mutta niiden oheen kun lisää laihdutustabletteja niin tulosta syntyy. Ainakin itselläni syntyi :) Huomasin niiden lisäävän motivaatiota juuri ruokavalion ja liikunnan suhteen. Mitään kemiallisia myrkkyjä en lähtisi kokeilemaan vaan jatkossakin käytän aika ajoin näitä hyväksi havaitsemiani luonnonmukaisia tuotteita.
 

Yhteistyössä