Olenko outo?

  • Viestiketjun aloittaja Outo äiti?
  • Ensimmäinen viesti
Outo äiti?
jos sulla on tänään vapaapäivä töistä ja isovanhemmat haluavat tänään lapsen itselleen hoitoon (kun tietävät vapaapäivästäsi)...en antanut, kun lapsihan on ollut jo neljä päivää hoidossa muutenkin. Haluan laatuaikaa tänään olla sen kanssa.
Miten sä toimisit?
 
hahaa
[QUOTE="vieras";23329401]Kiva kun vietät laatuaikaa meidän kanssa täällä palstalla. Mitäs sun lapsi nyt tekee?[/QUOTE]

hyvä pontti.. :D kattoo tietty dvd:ltä lastiksii tai sitten syömässä saarioisten lounasta.. :D
 
"vieras"
Jos olisin siis työssäkäyvä äiti ja lapsi päivähoidossa (ulkopuolisella,siis ei isovanhemmilla),niin luultavasti jakaisin päivän kahtia. Eli osan ajasta viettäisin sitä ihanaa laatuaikaa rakkaan lapseni kanssa,mutta muutamaks tunniks antaisin lapsen isovanhemmille hoitoon. He rakastavat lastani ja lapseni viihtyy heidän seurassaan erinomaisesti,ja itse saisin vähän hengähtää vapaapäivänä.. Eli kaikki voittaa-tilanne.

Todellisuudessa,tällä hetkellä mun "työni" on hoitaa omaa lastani,olen siis hoitovapaalla. Miehelläni on töissä todella kiireinen jakso ja päivät venyy pitkiksi. Käytännössä ainoa keino mulle saada ns vapaapäivä on antaa lapsi isovanhemmille hoitoon. Näin teen kuitenkin lähinnä silloin kun minulla on jotain menoja (olen mukana vapaaehtoistyössä,yleensä siihen liittyvät minun menoni ja sijoittuvat pääasiassa päiväsaikaan),joten tällähetkellä todella mielelläni ottaisin muutaman tunnin omaa aikaa ihan vain ollakseni yksin kotona..
 

Yhteistyössä