Olenko paha ihminen kun toivon toisen naisen raskauden keskenmenoa?

  • Viestiketjun aloittaja surullinen harmajainen
  • Ensimmäinen viesti
hei
No jaa. Musta ei kuulosta kyllä hyvälle sekään, et sä olet antanut luvan sekstata muiden kanssa. Siis lopputulos ei ole se, mikä minusta merkkaa, jos ajatellaan siltä kannalta, saako lapset oudon käsityksen parisuhteista, vaan jo toi lähtöasetelma oli teillä vähän niinkuin etten sanoisi PIELESSÄ.
 
sari
minkä takia olet antanut luvan käydä vieraissa???ja miksi siitä muutkin tietävät???mun mielestä saat syyttää ihan ittees kun olet tuollaisen luvan menny antamaan.toivottavasti se nainen ei tee keskeytystä.saat tuntea tekojesi(lupasi)seuraukset.
ja vaikka nainen haluaisi tulla raskaaksi just sun miehelle,ei se välttämättä ole niin helppoa.mikäli kyse vaan yhdestä kerrasta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
minkä takia olet antanut luvan käydä vieraissa???ja miksi siitä muutkin tietävät???mun mielestä saat syyttää ihan ittees kun olet tuollaisen luvan menny antamaan.toivottavasti se nainen ei tee keskeytystä.saat tuntea tekojesi(lupasi)seuraukset.
ja vaikka nainen haluaisi tulla raskaaksi just sun miehelle,ei se välttämättä ole niin helppoa.mikäli kyse vaan yhdestä kerrasta.
Kerrastahan VOI tulla, mutta en pitäisi mahdottomana montaakaan kertaa. Kun mies pystyy käymään vieraissa (vaikkakin luvan kanssa), niin minusta siinä on rakkaus kaukana.
 
sari
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
minkä takia olet antanut luvan käydä vieraissa???ja miksi siitä muutkin tietävät???mun mielestä saat syyttää ihan ittees kun olet tuollaisen luvan menny antamaan.toivottavasti se nainen ei tee keskeytystä.saat tuntea tekojesi(lupasi)seuraukset.
ja vaikka nainen haluaisi tulla raskaaksi just sun miehelle,ei se välttämättä ole niin helppoa.mikäli kyse vaan yhdestä kerrasta.
Kerrastahan VOI tulla, mutta en pitäisi mahdottomana montaakaan kertaa. Kun mies pystyy käymään vieraissa (vaikkakin luvan kanssa), niin minusta siinä on rakkaus kaukana.
tottakai voi tulla,mutta mistäs sen tietää että just tänään kun kiksasen sitä,ni tuun raskaaksi.sitä tarkoitin.mutta jos jatkunut pidempään,ni sitten...

 
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen harmajainen:
Ja siis tämä nainen on ollut tietoinen tästä että miehellä lupa harrastaa seksiä muiden kanssa kunhan huolehtii ehkäisystä.

Lasken teon hänen osaltaa tahalliseksi koska on itse absolutisti joten ollut selvin päin mutta käyttänyt hyväkseen miehen humalatilaa koska halunnut raskautua miehelleni. Jos ei olisi ollut tahallinen teko niin tuo nainen olisi pitänyt huolen siitä ehkäisystä mutta kun haluaa tuhota meidän perhe-elämän saadakseen miehen itselleen - mitäpä sillä väliä että samalla jäisi meidän kaksi pientä lasta isättömiksi...

Ja toivon tuon raskauden loppumista ihan jo senkin takia ettei tuo nainen kovin minua vakuuta silläkään että olisi hyvä äiti. On nimittäin miestäni itselleen havitellessaan tarjoutunut että antaisi aiemman lapsensa huoltajuuden lapsen isälle ja lapsi siis muuttaisi sinne jos minun mieheni muuttaisi hänen luokseen(en tajua kuka on niin välinpitämätön omasta lapsesta että olisi valmis luopumaan varatun miehen takia) - eikä ole ainoa asia mikä saa aikaan mielipiteeni ko. naisesta. Sääliksi käy lasta jos sattuu syntymään...
Ei varmaan pitäs sanoa, mutta et kyllä järin täysjärkiseltä vaikuta itsekään :eek:
 
No sä olet antanut luvan harrastaa seksiä muiden kanssa ja aina kun seksiä harrastetaan on mahdollisuus tulla raskaaksi, ehkäisystä huolimatta.

Se ei ole lapsen vika että hän on tähän maailmaan syntymässä ja varmasti lapsi merkitsee sille naiselle muutakin kun sun ukkos omakseen saamista, eli mun mielestä olet aika karu. :/
 
surullinen harmajainen
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jos mies on ollu niin kännissä ettei oo tajunnu tulleensä hyväksikäytetyks niin miten se on saanu "kaverinsa" ylös? :whistle:
Tuossa asiassa tämä mies on hieman poikkeustapaus. Tullut muutamaan kertaan itsekin häntä "käytettyä hyväksi" tosin ihan luvan kanssa vaikka hän itse on sammunut jo. Vahvasti epäilen että tuo miehenpuoli voisi olla kuollut ja heppi nousisi siltikin...

 
:eek: Minusta on todellä järkyttävää että toivoo toiselle keskenmenoa.En ymmärrä sellaisen ihmisen ajatusmaailmaa, en sitten mitenkään..

Ihmettelen sitä myös, että olet antanut luvan harrastaa seksiä toisten kanssa.Onko se sitten sitä vapaata suhdetta :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen harmajainen:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jos mies on ollu niin kännissä ettei oo tajunnu tulleensä hyväksikäytetyks niin miten se on saanu "kaverinsa" ylös? :whistle:
Tuossa asiassa tämä mies on hieman poikkeustapaus. Tullut muutamaan kertaan itsekin häntä "käytettyä hyväksi" tosin ihan luvan kanssa vaikka hän itse on sammunut jo. Vahvasti epäilen että tuo miehenpuoli voisi olla kuollut ja heppi nousisi siltikin...
Hyi :x Kuka voi/haluaa panna sammunutta miestä...
Haiskahtaa....
 
pullamurmeli
Njooh, eli periaatteessa tästä voisi päätellä sen, että liekö olet itsekään kysynyt mieheltäsi haluaako hän lapsia? Hompsutellut päällä kun toinen sammuneena maannut :p
Ei vaan, ihan tosi, sano nyt viimein, että minkä ihmeen takia sinä annoit miehesi luvan kanssa käydä vieraissa? Siis miksi? Etkö itse halua yhtä paljon seksiä kuin hän? Vai mikä siinä on vikana, nimittäin jotainhan pitää olla vialla, että antaa toiselle luvan pettää..
 
surullinen harmajainen
Juu ja siis tän jälkeen on mieheltä tuo lupa loppu ja jos joskus selville saan että on vieraissa käynyt - ehkäisyllä tai ilman - niin sitten lentää kyllä ulos samoin tein.

Pää syy tuohon lupaan aikoinaan - jolloin siis ei lapsia ollut vielä edes suunnitteilla - oli se etten kyennyt omien havaintojen pohjalta luottamaan siihen että KUKAAN mies voisi olla täysin uskollinen vaan kyse on vain siitä jääkö kiinni vai ei. Ajattelin säästäväni itseni isolta stressiltä kun annoin luvan että saa käydä vieraissa kunhan huolehtii suojasta ja on asiasta minulle rehellinen.

Voitte uskoa että tämän tapauksen myötä asenteet asiaan on muuttuneet todella paljon niin itsellä kuin miehelläkin.

Paljon on asiasta keskusteltu miehen kanssa.

Kuitenkin rakastan häntä liikaa potkiakseni hänet pellolle kun tunnen olevani osasyyllinen asiaan ja toisaalta en halua että tuo naikkonen saa itselleen sen riemun että saa tuhottua minun lapsiltani mahdollisuuden ehjään perheeseen johon kuuluu myös isä.

Voisi olla että ajattelisin tuon naisen raskaudesta eri tavoin jos välittäisi nykyisestäkään lapsestaan näkyvämmin mutta jos joku on valmis antamaan oman 5-vuotiaan lapsensa pois vain saadakseen miehen itselleen niin en näe tuota hänen raskauttaankaan hänelle muuna kuin pelinappulana jolla yrittää tuhota perheen minun lapsiltani.

Muutenkin en ymmärrä miten kukaan voisi tarjoutua luopumaan omasta lapsestaan vieraan ja vieläpä tiedetysti varatun miehen takia.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen harmajainen:
Juu ja siis tän jälkeen on mieheltä tuo lupa loppu ja jos joskus selville saan että on vieraissa käynyt - ehkäisyllä tai ilman - niin sitten lentää kyllä ulos samoin tein.

Pää syy tuohon lupaan aikoinaan - jolloin siis ei lapsia ollut vielä edes suunnitteilla - oli se etten kyennyt omien havaintojen pohjalta luottamaan siihen että KUKAAN mies voisi olla täysin uskollinen vaan kyse on vain siitä jääkö kiinni vai ei. Ajattelin säästäväni itseni isolta stressiltä kun annoin luvan että saa käydä vieraissa kunhan huolehtii suojasta ja on asiasta minulle rehellinen.

Voitte uskoa että tämän tapauksen myötä asenteet asiaan on muuttuneet todella paljon niin itsellä kuin miehelläkin.

Paljon on asiasta keskusteltu miehen kanssa.

Kuitenkin rakastan häntä liikaa potkiakseni hänet pellolle kun tunnen olevani osasyyllinen asiaan ja toisaalta en halua että tuo naikkonen saa itselleen sen riemun että saa tuhottua minun lapsiltani mahdollisuuden ehjään perheeseen johon kuuluu myös isä.

Voisi olla että ajattelisin tuon naisen raskaudesta eri tavoin jos välittäisi nykyisestäkään lapsestaan näkyvämmin mutta jos joku on valmis antamaan oman 5-vuotiaan lapsensa pois vain saadakseen miehen itselleen niin en näe tuota hänen raskauttaankaan hänelle muuna kuin pelinappulana jolla yrittää tuhota perheen minun lapsiltani.

Muutenkin en ymmärrä miten kukaan voisi tarjoutua luopumaan omasta lapsestaan vieraan ja vieläpä tiedetysti varatun miehen takia.
No oothan säkin valmis toivomaan jollekin keskenmenoa.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen harmajainen:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jos mies on ollu niin kännissä ettei oo tajunnu tulleensä hyväksikäytetyks niin miten se on saanu "kaverinsa" ylös? :whistle:
Tuossa asiassa tämä mies on hieman poikkeustapaus. Tullut muutamaan kertaan itsekin häntä "käytettyä hyväksi" tosin ihan luvan kanssa vaikka hän itse on sammunut jo. Vahvasti epäilen että tuo miehenpuoli voisi olla kuollut ja heppi nousisi siltikin...
yrittää pidätellä..

..ei pysty! :LOL: :LOL:

asia on harvinaisen selvä..sait huvis. harmittaako kun ketjusta ei tullu 10 sivuinen?
 
lily
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen harmajainen:
Juu ja siis tän jälkeen on mieheltä tuo lupa loppu ja jos joskus selville saan että on vieraissa käynyt - ehkäisyllä tai ilman - niin sitten lentää kyllä ulos samoin tein.

Pää syy tuohon lupaan aikoinaan - jolloin siis ei lapsia ollut vielä edes suunnitteilla - oli se etten kyennyt omien havaintojen pohjalta luottamaan siihen että KUKAAN mies voisi olla täysin uskollinen vaan kyse on vain siitä jääkö kiinni vai ei. Ajattelin säästäväni itseni isolta stressiltä kun annoin luvan että saa käydä vieraissa kunhan huolehtii suojasta ja on asiasta minulle rehellinen.
onpa tainnut käydä niin että olet hengannut vääränlaisten miesten kanssa. ei kaikki miehet todellakaan petä!
 
surullinen harmajainen
Eli jos ei vielä tullut selväksi niin tuossa luvassa harrastaa seksiä muiden kanssa oli kyse vanhasta jäänteestä suhteen alkuajoilta - ei vaan tähän mennessä ollut koskaan ollut mitään haittaa niin en ollut edes tajunnut pysähtyä miettimään asiaa uudemman kerran. Tämä nyt kuitenkin oli koko suhteen aikana vasta kolmas kerta kun mies on muiden kanssa ollut ja aiemmat kerrat olivat juurikin silloin suhteen alkuaikoina.

Ja mistäkö tiedän ettei miestä vaan ole sattunut panettamaan tämä nainen. Ko. nainen ei ole miehen naismakua vastaava lainkaan. Mies tykkää naisista joilla on hippasen rasvaakin luiden päällä sekä lihaksia muttei kuitenkaan lihavista naisista myös pituutta pitää olla mieluiten enemmän kuin miehellä itsellään. Tämä nainen on pieni ja laiha eikä muutenkaan fyysisesti miehen naismaun mukainen. Juuri tämän takia en aiemmin häiriintynyt siitä että mies vietti hänen kanssaan aikaansa vaikka tiesin että nainen on mieheen ihastunut.
 

Yhteistyössä