Olet viikon yksin kotona. Mitä syöt?

vieras
Tuskin söisin muuta kun leipää ja jos kauppareissulla kävis jotain pitsaa hakemassa. Kokkailu ei todella ole lempihommiani, ja jos ei olis pakko ni olisin kokkailematta.
 
Hmm... valmisruokaa (siis eineksiä ) tai pikaruokaa (pizza, kebab, hampurilaiset jne.) tai kävidin ulkona syömässä... tai sit mie pihiyksissäni löytäisin itseni kaivamasta jääkaapista kaikkia "jämiä", ettei ne jää hukkaan :ashamed:
 
Miten musta tuntuu et ihmiset söis ihan tylsästi ja edullisesti??? Miks ihmeessä??? Mä ainakin söin just tasan omia herkkujani ja varsinkin niitä jotka ois koko poppoolle tarjottuna liian kalliita ja/tai isotöisiä :p :D
 
tt ei kirj
Söisin vähintään 500 grammaa kasviksia päivässä (porkkanaa,sipulia,avokadoa,jalapenoa,chiliä) hedelmiä(omppua,banaania mandariinia)

Kasvissosekeittoa, kasvislaatikkoa, eri muodoissa. Jauhelihaa ehkä kerran, ja kanaa, kalaa yms..........terveellistä
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mä keittäisin paljon munapastaa ja tomaattisössökastikkeita.
Tuhoaisin pari kiloa porkanoita ja kaalia ja sipulia laittaisin vähän joka höystöön.
En koskis tikullakaan jauhelihaan enkä perunaan. Jotain filettä tai leikettä voisin laittaa grillaten.
Ja leipoisin jonkin rahkahöttötortun :p
Nuudeleita ja kasviksia, lämpimiä leipiä, salaatteja.
 
Kerttu-Kyllikki
Jos olisin viikon yksin, varmaan treenaisin aika rankasti. Joten söisin puuroa ja marjoja, kanawokkia + raejuustoa, erilaisia salaatteja. Ja viiliä + mysliä, eli aika perussettiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eikä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:
karjalanpaistia potuilla, kanamunakastiketta ja pottuja..sit ehkä uunilohta :p Jotain tuon tyylistä :snotty:
Kananmunakastiketta? Mahtaa olla kaloripommi. :eek: Noin niinkuin perusruokana.
Siis sun mielestä juuri tuo kananmunakastike on tässä se kaloripommi, kaikkien pizzojen, einesten ja kiinalaisten ketjussa? :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Miten musta tuntuu et ihmiset söis ihan tylsästi ja edullisesti??? Miks ihmeessä??? Mä ainakin söin just tasan omia herkkujani ja varsinkin niitä jotka ois koko poppoolle tarjottuna liian kalliita ja/tai isotöisiä :p :D
Niinpä! Mä laittaisin karitsan sisäfilettä, grillailisin, ja testaisin kaikki hankalat reseptit jotka tuolla vielä odottelee rohkeaa kokkia...
 

Yhteistyössä