Oletko "bongannut" ketään palstalaista livenä?

  • Viestiketjun aloittaja Tylsyyttäni utelen..
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olitko itäkeskuksessa viime viikolla? Olisko ollut ti tai ke? :)
Olin!! Käytiin Anttilassa ja Henkkamaukassa. Mies ja poika oli mukana. Eli varmaankin sitten bongasit minut. =)
Jeee :) En kehannu tulla moikkaamaan, vaikka olisit varmaan tunnistanut minut, viimeistään kun nikin olisin kertonut :)
Voisitko kertoa kuka olet, Wicked Maryko? =) Näitkö minut Anttilassa vai Henkkamaukassa, vai siinä Henkkamaukan edessä vesipylväiden luona? Siinäkin oltiin aika kauan, kun poika ihmetteli niitä pylväitä. =)
No höh, mähän olisin tullut moikkaamaan jos olisin nähnyt sut jossain !
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olitko itäkeskuksessa viime viikolla? Olisko ollut ti tai ke? :)
Olin!! Käytiin Anttilassa ja Henkkamaukassa. Mies ja poika oli mukana. Eli varmaankin sitten bongasit minut. =)
Jeee :) En kehannu tulla moikkaamaan, vaikka olisit varmaan tunnistanut minut, viimeistään kun nikin olisin kertonut :)
Voisitko kertoa kuka olet, Wicked Maryko? =) Näitkö minut Anttilassa vai Henkkamaukassa, vai siinä Henkkamaukan edessä vesipylväiden luona? Siinäkin oltiin aika kauan, kun poika ihmetteli niitä pylväitä. =)
No höh, mähän olisin tullut moikkaamaan jos olisin nähnyt sut jossain !
Tule vaan jos bongaat jossain. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
mulle tulee joskus tunne kun jos joku kauheesti tuijottaa et onkohan toi palstalainen joka tunnisti:ashamed: :snotty:
Mullekin, etenkin jos se tapahtuu sellaisessa tilanteessa missä sanon lasteni nimet ääneen. Silloin on pari kertaa käynyt niin, että joku suorastaan hätkähtää ja sen jälkeen TUI-JOT-TAA :D
 
Niin, kuka haluaa haukut? :whistle:
Joo, haukkumiseksihan ne ketjut meni usein, mutta silti niitä oli säännöllisesti.
Niin, kuka haluaa haukut? :whistle:
Tuli niitä silloinkin kun minä olin täällä aktiivinen, v.-08-12. Mutta ei nisitä haukuista kukaan välittänyt, kuvaketjuja oli vähintään kerran viikossa ja kuvia tosi paljon. Minusta oli kiva tietää miltä minkäkin nikin takana oleva ihminen näytti. :)
 

Yhteistyössä