Oletko joskus törmännyt itsensäpaljastajaan?

Mä olen: Olin äitini kanssa jokirannassa kävelyllä, kun meitä vastaan tuli mies, jolla oli jotain kolikoita kädessä, se selitti että hänellä olis tässä näitä kolikoita...

Mä rupesin kaivamaan esille lompakkoani, kun luulin et se mies halusi vaihtaa ne isompaan. No ei se halunnu, vaan sanoi: "saatte nämä, jos saan paljastaa itseni teille!" Äitini totesi miehelle:"Hyi sinua, häpeäisit."

Tolla miehellä oli sellanen nilkkoihin ulottuva pitkä takki ja päällisin puolin oikein siistin näköinen mies.
 
..
Pienenä oltiin siskon ja serkkutyttöjen kanssa shoppailemassa (olisko vanhin meistä ollut jotain 10v). Bussipysäkillä joku mies tuli ja tarjos viittäkymppiä kaikille, jos lähdetään sen mukaan vähäks aikaa. Oltiin luojan kiitos silloin jo fiksuja tyttöjä, eikä lähdetty. Vaihdettiin pysäkkiä. Mies meni läheisen pusikon viereen, riisui housut ja alkoi vetämään käteen. Vanhemmat soitti poliisille kun kotiin päästiin. Kuulemma oli ahdistellut muitakin, mutta henkilöllisyydestä ei oo tietoa. Tämä joskus 90-luvun alkupuolella.

En traumatisoitunut.:) Toivottavasti kukaan ei vaan tuon miehen mukaan erehtynyt lähtemään..
 
Itse en ole nähnyt, mutta mummun naapurissa asuu jo toisen polven itsensäpaljastaja. Mies on peräkammarin poika ja asuu siis äitinsä kanssa. Miehen makuuhuone on mummun keittiön ikkunaa vastapäätä. Sieltä heiluttelee vehkeitään. Samaa on tehnyt miehen isäkin aikoinaan, on kuollut jo pari vuosikymmentä sitten.

Sama mies myös lähetteli tuntemattomasta numerosta mummulle viestejä joissa kertoi nähneensä minut siellä sun täällä, ja kaikkea pervoa mistä minulle ei ole kerrottu, olin tuolloin 14-15-vuotias. Mies jätteli myös naisten pikkuhousuja mummuni postilaatikkoon. Poliisi sai sitten selville että kyse oli tästä miehestä.
 
Olen nähnyt joskus 7v:nä. Veti käteen huppu päässä pusikossa. Jäin osoittaan sormella ja nauraan paskaisesti. Siskolla oli sen verran järkeä päässä, että hän veti mut pois ja juostiin kotiin. Isä ilmoitti poliisille.
 
So freaky
Miten toi voi olla noin yleistä?

Onko noi siis pedofiilien esiasteita vai mitä ihmettä?

Mun lapsuudessa oli kans itsensä paljastaja.

Mitä menee ihmisen päässä sekaisin et alkaa tekee tollasta??? Hyi hitto.
 
"Vieras"
Itse en ole nähnyt, mutta mummun naapurissa asuu jo toisen polven itsensäpaljastaja. Mies on peräkammarin poika ja asuu siis äitinsä kanssa. Miehen makuuhuone on mummun keittiön ikkunaa vastapäätä. Sieltä heiluttelee vehkeitään. Samaa on tehnyt miehen isäkin aikoinaan, on kuollut jo pari vuosikymmentä sitten.

Sama mies myös lähetteli tuntemattomasta numerosta mummulle viestejä joissa kertoi nähneensä minut siellä sun täällä, ja kaikkea pervoa mistä minulle ei ole kerrottu, olin tuolloin 14-15-vuotias. Mies jätteli myös naisten pikkuhousuja mummuni postilaatikkoon. Poliisi sai sitten selville että kyse oli tästä miehestä.
Eikö tuollaiselle tyypille voisi mennä suoraan sanomaan miten typeriä ja ällöttäviä sen touhut on, ja miten kukaan ei halua nähdä sen alapään inhottavuuksia? Äidilleen myöskin, koska kaiketi on tietoinen poikansa touhuista. Voisi laittaa moisen luuserin kävelemään. Nyt ilmeisesti suosii sen touhuja.
Nythän äijä voi olla uskossa että sen hommista tykätään.
 
"vieras"
eikö miehille noin yleensä ole ne omat vehkeet kovinkin rakkaat? kuvittelevat että naiset palvovat niitä samalla intensiteetillä.
eikö ukko freudin lanseerannut termin peniskateus? naiset kuulemma potevat sitä.
kertokaahan naiset, kuinka moni teistä kärsii peniskateudesta? :LOL:
 
"vieras"
Kerran 80- luvulla tulin yöllä töistä kotiin kun sellainen juoksi yhtäkkiä perään, ehdin just ja just onneks rappukäytävään ja siinä se rynkytti ovea kun tilasin hissiä..hain koiran kotoa ja seurasin sen runkkarin jalanjälkiä lumessa muttei sitä löytynyt enään, koira olis saanut purra sen tattispalan irti..
 
"Jukka"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27470331:
Mä olen: Olin äitini kanssa jokirannassa kävelyllä, kun meitä vastaan tuli mies, jolla oli jotain kolikoita kädessä, se selitti että hänellä olis tässä näitä kolikoita...
Mä rupesin kaivamaan esille lompakkoani, kun luulin et se mies halusi vaihtaa ne isompaan. No ei se halunnu, vaan sanoi: "saatte nämä, jos saan paljastaa itseni teille!" Äitini totesi miehelle:"Hyi sinua, häpeäisit."
Tolla miehellä oli sellanen nilkkoihin ulottuva pitkä takki ja päällisin puolin oikein siistin näköinen mies.
Jospa hän olisi halunnut kertoa jonkin paljastuksen elämästään vaikka. Pois omaltatunnolta painamasta :)
 
KS
Onhan noita tullut nähtyä. Harmittomia ovat aina olleet. Ensimmäisen kerran näin ekaluokkalaisena, kun menin kouluun ja matkan varrella kerrostalossa asui vanha ukko, joka seisoi alasti parvekkeella. Ei sentään vetänyt käteen, kunhan tykkäsi esitellä itseään ohikulkeville lapsille.
 
90-luvulla pyöräiltiin kaverin kanssa meidän pienen kylän vanhan kyläkauppakiinteistön ohitse. Kauppa oli jo lopettanut toimintansa mutta tilat oli vuokrattu sellaiselle aikamiespojalle asunnoksi. Siellähän se näyteikkunassa alasti veti käteen ja vilkutti. Muutaman kerran me se siinä hommassa nähtiin. Mut kun ei se sieltä asunnostaan pihalle tullut niin miten tuohon nyt puuttumaan. Kaikenlaisia sitä on...
 
joop
Minäkin pienenä näin kaverin kanssa koulumatkalla. Näytti vaan vehkeensä ja me juostiin mikä naurulta pystyttiin.

Tuo paljastelu ei ole välttämättä eikä läheskään aina pedofiliaa. Lapset ei vaan niin helposti käy päälle tai aiheuta ongelmia.
 
"äityli"
[QUOTE="äityli";27470892]Oltiin lähdössä lintsiltä 80-luvun puolivälissä. 4H-kerhon matka. Yks mies veti handuun mäellä. Oli siinä n. v tytöllä ihmettelemistä...[/QUOTE]
Siis 10v, unohtu tuo ikä.
 
joka päivä... pihan toisella puoleva asuva mieshenkilö hiihtelee olohuoneessa alasti, vaikka
siitä on suora näkymä lasten leikkipaikalle & keittiömme ikkunaan.. varsinkin iltaisin näkyy hyvin, kun
herralla valot päällä ja verhot auki :whistle:
 
hiphop
En ole nähnyt, mutta yksi yläasteen ope kertoi kerran nähneensä. Sen tuli kuulemma sääli äijää, kun kaikki muut juoksivat kirkuen karkuun. Ope ajatteli sitten, että jos kerran äijä haluaa välttämättä vilauttaa, eikä kukaan halua katsoa, niin hänpä sitten tekee palveluksen ja katsoo sitten muidenkin edestä. Ope esitti oikein kiinnostunutta, äijä veti takkinsa kiinni ja pinkoi äreän näköisenä tiehensä. Kuulemma sitten joku psykologi tms. seliutti tälle opelle, että todennäköisesti nuo tyypit nimenomaan tykkäävät säikyttää, eikä se katsomaan jääminen olekaan niin kivaa :D
 

Yhteistyössä