Oletko joskus voittanut mitään?

"Vieras"
En ole, minulla on huono arpaonni. Eräässäkin arvonnassa palkintoja oli 4 ja osallistujia 5. Arvatkaa kuka jäi ilman palkintoa...

Eikun olempas sittenkin voittanut jossakin. Todennäköisyydellä 1:1000:sta minulla todettiin ennenaikaiset vaihdevuodet ja jäin lapsettomaksi.
 
Hmmmm
Siis arvontoja, lotossa tai jossain kilpailussa?

Mä en ole muuta kuin seiskalta t-paidan joskus varhaisteininä :D Oli kyllä karsee.
Sirkus Finlandian ilmaislippuja voitin varmaan joka vuosi lapsena... :D Viisivuotiaana, voitin pilkkikilpailusta jonkun savustuslaudan ja puukon. Ei kovin mukava sen ikäiselle arvatenkaan, mutta isä ja äiti pistivät talteen ja on niille nyt parikymppisenä tullutkin käyttöä. Muitakin pieniä juttuja on mutten nyt muista..

Isoimmat voitot on, kun silmälasiliikkeen arvonnassa voitin Lenovon minikannettavan, ja jossain sähkölehden arvonnassa voitin Mielen testivoittaja pölynimurin. Joka on yhä käytössä ja oikein mainio.
 
"Mä"
Musta toi kysymys oli niin mukavan pessimistisesti aseteltu:)
Mäkin olen niitä joita onnetar ei suosi. No, kerran voitin kassin jossain reseptikilpailussa, ja kerran olis ollut pirkka-mehupurkki tarjolla kaupan raaputusarvassa, mut jäi hakematta.
 
lucifer
pari kännykkää ja ne on olleet näitä älykapuloita, kosketusnäytöt ja kaikki... olen antanut lahjana eteenpäin kummilapsille.( en tykkää kosketusnäyttöpuhelimista ainakaan vielä), lotossa ja arvoissa joskus jotain pientä.
 
Kaksplussalta liput leffaan.
The Voicen kilpailusta 70e kosmetiikkatuotepaketin.
Suosikin nettikilpailusta shampoo+hoitoaine.

Noi nyt ensimmäisenä tuli mieleen :D

Niin ja pelikoneesta joskus 50e! Tosin pelannut ne takaisin moninkertaisena takaisin.... :D
 
pakko sanoa
[QUOTE="kielipoliisi";26268836]Oletko joskus voittanut jotakin? Oletko koskaan voittanut mitään?

Tuolla lailla kysymyksestä saisi jotenkin paremman kuuloisen. Negatiivis- ja positiivissävytteisen sanan yhdistäminen tuolla lailla tuntuu häirsevältä.

Kiitos ja näkemiin:)[/QUOTE]

Veit sanat sormieni edestä.
 
HippuTAR
Joskus 10 v. SEO:n arvalla lasinpesunestettä, markkinoilta mustekynän, Jonku marttakerhon arpajaisis sellasen kokouskansion. Lotos on muutaman kerran ollu 4 oikein. Siinäpä ne sitten onki.
 
"juups"
Mulla oli lotto-onnea tammikuussa vuonna 2009... Voitin eka 6+0, sillä sai 1950e (harmitti ettei osunut 6+1 ta 7, mut hyvä toikin, ja oli kuin lottovoitto siinä tilanteessa), seuraavalla viikolla sain reilu 200e, ja sitä seuraavalla viikolla 160e. ja kaikki voitot samalla lapulla, jossa 6 riviä lottoo...

Muuten en ole koskaan voittanut mitään.
 
tartsika
Joskus ala-asteella voitin citymarketin arvonnassa rantapallon :D Ja 12-vuotiaana osuuspankin piirrustuskilpailun jonka aiheena oli piirtää jotain hauskaa. Pääpalkinto oli piirrustuslehtuö, akvarellikyniä ja akvarelliliituja.
 
Olen voittanut..200e arvoisen kotisiivouksen, cupcakes silikoonisia muotteja, 50e lahjakortin punomo-verkkokauppaan, lounaan kahdelle ravintolassa ja jonkun yllärilahjan samasta ravintolasta (tämän siis voitin eilen ja en tiedä vielä mikä se on)..kyllähän se aina mukavalta tuntuu se pienikin voitto..:) mutta kyllä sitä toivoisi että kerrankin onnistaisi oikein ISOSTI :D
 
Leffaensi-iltoja (yhdessä oli mukana matkat Helsinkiin, hotelliyöpyminen, leffasälää ja lehtijuttu), koripallosetin, repun täynnä karkkia ja repun täynnä reissaria, suklaata, levyjä, leffoja, sellaisen seisovan tontun lyhdyllä, isälleni loppuiäkseen Avun (osallistuin hänen nimellään), puhelimen, lohkolämmittimen, Jyrkin aikoina sinne katsomaan Darudea (matkat ja ruokailut), keikkalippuja, jne. jne.

Lotossa parhaimmillaan reilut 20 €. Rahapeleissä ei siis onnea ole. Lapsena voitin hirmuisesti eri arvonnoista, ainakin kerran kuukaudessa tuli jottain. Nykyään vähemmän, en toki osallistukkaan niin paljon. Niin ja koulun ja työpaikkojen arvonnoistakin jotain joskus tullut.

Ainiin ja leivänpaahtimen ja kahvikoneen (sellasen paskan mycafe kapselikoneen ja sen mukana niitä kahveja hurumycket, ennää ei mitään käyttöä koko koneella). Kaupungin nuorten kirjoituskilpailussa voitin 500 mk lahjakortin Suomalaiseen kirjakauppaan.
 
Viimeksi muokattu:
ennen en voittanut ikinä
Viimesen vuoden aikana oon voittanu kaikenlaista, silmälasit, kalliihkon maton, hiilihapotuslaitteen, leffalippuja...ja ulkomaanmatkan :) Jotain pikkuvoittoja (max 20e) on ollu joitakin.
 
"vieras"
Onhan sitä tullut voitettua vaikka mitä. Isoimpina keikkamatkat Lontooseen ja Tallinnaan. Sitten risteilyjä, cd:itä, konserttilippuja ja bänditapaamisia (esim. BSB), lotossa pikkusummia. En edes uskalla enää osallistua kaikkiin kilpailuihin ellen välttämättä halua voittaa.
 

Yhteistyössä