Oletko joutunut eroamaan, vaikka rakkaus ei ole kuollut?

  • Viestiketjun aloittaja "Karamelli"
  • Ensimmäinen viesti
"kami"
Sossun tukien takii :D siitä seurasi se että mies muutti pois kirjoilta. Onks sul joku oma esim. vai onks tää tällänen tavallinen huono aloitus missä ei oo päätä eikä häntää?
 
"Karamelli"
Ok...meillä ongelmina mm. vaikeudet lasten kanssa ja sossun painostus eroon (muutoin teini ei pääse takaisin kotiin, on nyt tukiperheessä) Isäpuolella ja teinillä ei hyvät välit ja teinillä kaikenlaista ongelmaa ja terapia.
 
"mie"
Joo, olen. Miehen juomisen takia. Ei vaan pystynyt valitsemaan mun + lasten / juomisen välillä. Pitkään harkitsin eroa, sit en vaan enää jaksanut juomista ja siitä johtuvaa rahattomuutta. Plus kaikkea muuta.

Ekat kaksi viikkoa oli ihanaa, ei känniläistä miestä, oma ihan rauha. Sit iski kamala ikävä. Loppujen lopuksi yli puol vuotta yritettiin, mä aina otin sen takas meille ja aina se teki jossain kohtaa oharit meille, niin ja tietty juomisen takia. Sit mä päätin, et nyt loppu. Ja siihen se loppu. Onneks se löysi sit jossain vaiheessa uuden ihmisen, oisin varmaan hairahtanut uudestaan, tunteet oli kuitenkin niin vaihvoina. Elin yli kaks vuotta lasten kanssa yksin ja sitten tuli yks mies, joka kolahti heti ja kovaa. Elämä tällä hetkellä ihanaa, kukaan ei juo kotona, välillä lähdetään ulos tuulettumaan, uusi yhteinen koti ja lapsi.
 
"Karamelli"
Hulluinta tässä on se, että teinin ongelmat eivät johdu tästä miehestäni, vain aivan muista asioista. Plus lisäksi mies on mustasukkainen minusta.

Niin järjettömältä kuin se kuulostaa, tuo mies on aina antanut kaikensa tukeakseen ja auttaakseen minua ja lapsiani, ja silti hän on se, joka joutuu lähtemään. Koska ilman muuta haluan, että teini voi tulla takaisin kotiin ongelmiensa kanssa.
 
Olen kyllä.
Mies halusi erota.

Vaikeeta on ja mies haluaa siis pitää lapsia puolet, jotta hänen ei tarvitse maksaa elatusmaksuja...
Meillä sama tilanne. Neljä vuotta olen kuunnellut minkälainen on hyvä vaimo ja tehnyt kaikkeni ollakseni sellainen. Mutta se ei riittänyt. Nyt erottu miehen halusta. Tää on sietämätön tilanne. Sattuu ja lisäksi joutuu katsomaan, kun hän satuttaa vielä lapsiakin.
 
Quixote
Olimme yhdessä 14 vuotta. Rakastimme toisiamme suuresti. Vaimollani oli salaromanssi. Laitoin eropaperin, vaimo synnytti uudelle miehelle lapsen. Ehdin tavata naisen, johon rakastuin. Hänellä on parivuotias isätön poika, joka on alkanut kutsua minua isäksi.

Vaimo olisi ollut valmis jättämään uuden miehensä. Sanoin että meidän pitää ottaa vastuu teostamme ja siitä, että sotkimme tähän mukaan muitakin ihmisiä. Antaa heillekin tilaisuus. Olen menossa naimisiin ja onnellinen. Vanha rakkaus ei ole kuollut, toivotin ex vaimolle kaikkea hyvää ja toivon sitä vilpittömästi.
 

Yhteistyössä