Oletko kateellinen maksullisille naisille?

  • Viestiketjun aloittaja Selkeä aatos!
  • Ensimmäinen viesti
vaadin tasa-arvoa
Todellakin olen kateellinen vaikka olen mies. Liksa on ihan järjetön. 200 euroa panosta on suomessa aika normi hinta ja tuollaisella liksalla ei paljon duunia tarvisi tehdä. Kolme asiakasta viikossa ja palkka olisi jo tosi hyvä. Siihen päälle työttömyysrahat. Ajatelkaa, kaksi päivää töitä viikossa jolloin kumpanakin päivänä 2 asiakasta ja loppuviikko vapaata. Eikä tarvitsisi miettiä enää raha-asioita pätkääkään. Itse toki myisin itseäni enemmän kuin vain kahtena päivänä viikossa ja rahaa olisi aina ostaa ihan mitä vain tulee mieleen.
Miksi tasa-arvovaltuutettu ei tee mitään miesten naista huonomman aseman korjaamiseksi seksimarkkinoilla?
 
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja järki hoi;28385557:
Täällä on näköjään keskustelu jatkunut poissaollessani, hienoa! :)

Tuo "kaiken tarvitsemansa" on tässä yhteydessä hiukan hassu ajatus, koska - kuten olen jo moneen kertaan kirjoittanut - avioseksi ja maksullinen seksi vastaavat jossain määrin eri tarpeisiin. Kuten se kotona syöminen ja ravintolassa syöminenkin (katso aikaisempia viestejäni); molemmilla lähtee nälkä, mutta kumpikaan ei voi korvata toistansa.
Myös kotona voi syödä arkiaterian tai gourmee-aterian, ainoa ero on siinä, että kokataan kotona. Mutta joka tapauksessa gourmee-ateria kotona tulee paljon edullisemmaksi.

Minä uskon kyllä vakaasti, että jos kaikkea haluamaansa saa tehdä kotona, ja variaatiota on pikapanosta pitkään rakasteluun, eri asennoista roolileikkeihin, ei ainakaan tarvitse lähteä niihin hakemaan tyydytystä muualta.

Tietysti osalle ihmisistä tämä ei riitä ja koskee niin naisia kuin miehiäkin. Mutta eiköhän iso osa prostituuttien asiakkaita ole niitä, jotka eivät ole tyytyväisiä seksielämäänsä kotona. Toki kuten aiemminkin kirjoitin on myös 'pelimiehiä', jotka eivät voi jättää tilaisuutta käyttämättä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja järki hoi;28384320:
Eihän se toki kilpailekaan ja nimenomaan siksi maksullinen seksi ei muodostakaan avioliitolle minkäänlaista uhkaa, ainakaan minun ajattelussani. "Rakkausseksi" ja maksullinen seksi vastaavat siis ihan eri tarpeisiin. (Tähän liittyen; voin oman kahdeksan vuoden kokemukseni pohjalta kertoa aika lailla tarkkaan, millaisesta seksistä avioliitoissa on pulaa... :D )

Vertasin tuolla pari sivua sitten maksullista seksiä ravintolassa syömiseen; käy lukemassa sieltä, en jaksa naputella kaikkea uudelleen. :)
Niin, jos olet 8 vuotta myynyt seksiä, sinulla on otanta ainoastaan niistä miehistä jotka avioliitoissaan eivät saa haluamaansa tyydytystä ja maksavat siitä. Sinä et ole jututtanut vastaavaa määrää tyytyväisiä, uskollisia ja onnellisia aviomiehiä, silloin voisit jopa todeta että yhtälailla niitä avioliittoja on olemassa joissa ei kaivata myytyä seksiä.
Sanon ihan suoraan että aika kapea on sektori jos puhuu avioliiton puutteista vain sillä kokemuksella mitä on saanut asiakkailtaan jotka kaikki ovat ostavia asiakkaita.
Onko sinulla kokemusta kahdeksan vuoden rakkausseksistä, mikä ihme sinut saa kuvittelemaan ettei se voisi olla sitä irstasta, aivot narikkaan-juttua kaikilla mausteilla? Kuvittele nyt hyvä ihminen se yhtälö että siihen riettauteen ympätään 100% luottamus jota et saa tuntemattoman kanssa ikinä ja täysi vapautuneisuus, huhhuh, saattaisit yllättyä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja järki hoi;28384350:
Ihanan sympaattinen ajatus ja uskon ja toivon toki, että sinun kohdallasi näin onkin. :) Oma kokemukseni kuitenkin puhuu aivan toista...
Kyllä paistaa kylmyys näistä ja kateus näistä kommenteista. Uskollisuus, luottamus ja rakkaus on sinusta sellaista hellyyttävän sympaattista jolle nätisti kuittaillaan sillä sinun kapealla otannalla aviomiehistä. Vaikka olisit pannut 2000 aviomiestä, se on silti pieni murto-osa Suomen avioliittoja. Tottakai ne varatut miehet jotka haluavat pettää menee maksullisiin, se nyt vain on fakta. Mutta entäs ne kaikki jotka jättävät menemättä ihan omasta halustaan?
 
"samppa"
Sanon ihan suoraan että aika kapea on sektori jos puhuu avioliiton puutteista vain sillä kokemuksella mitä on saanut asiakkailtaan jotka kaikki ovat ostavia asiakkaita.
Ööh, kun minusta tuntuu, että kahdeksan vuotta prostituoituna toimineella on jonkin verran laajempi kokemus "avioliiton puutteista" kuin sinulla, joka tuskin olet ollut aviossa edes kymmenenkään eri miehen kanssa?
 
[QUOTE="Purppura";28384628]No mutta, eihän ne silloinkaan olekaan onnellisia. (mistä mä löydän sen päätänsä seinään takovan hymiön)[/QUOTE]

Niin, jos toisaalla uikutetaan vaimon huonoudesta ja kotona esitetään onnellista, kysymyksessä on näytelmä. Ei rakkaus!
 
Miksiköhän sun miehesi tällaisia puhelee, jos ei kerta soisi ajatustakaan prostituoiduille, kuten sä kuvailet? Ettei vaan peittelis jotain? ;) Tarkoitan vaan, että ihminen joka ei ole tehnyt/ei tekisi jotain, ei yleensä koe tarvetta todistella tuollaista asiaa.
Aiheesta on keskusteltu useastikin, milloin kahdestaan, milloin porukalla. Kun tosiaan tunnemme ihmisiä jotka käyttävät palvelua ja kuuluu tuttavapiiriin kyllä myös ammattilainenkin.
 
[QUOTE="samppa";28387249]Ööh, kun minusta tuntuu, että kahdeksan vuotta prostituoituna toimineella on jonkin verran laajempi kokemus "avioliiton puutteista" kuin sinulla, joka tuskin olet ollut aviossa edes kymmenenkään eri miehen kanssa?[/QUOTE]

Yksi onnellinen avioliitto riittää minulle, minua ei kiinnosta ne pettävät aviomiehet ja heidän motiivinsa, eikä heidän toimintansa saa minua epäilemään jokaista aviomiestä valehtelevaksi pettäjäksi.
 
"samppa"
Yksi onnellinen avioliitto riittää minulle, minua ei kiinnosta ne pettävät aviomiehet ja heidän motiivinsa, eikä heidän toimintansa saa minua epäilemään jokaista aviomiestä valehtelevaksi pettäjäksi.
Mutta ei kai tuosta ollut kysekään? Kyse oli siitä, että sinä onnellisessa ja kaikin puolin tyydyttävässä avioliitossa elävänä ajattelet, että näin se menee kaikilla muillakin. Mutta kun ei mene. Puolet naisista ja puolet miehistä pettää jossain vaiheessa ja epäilemättä aika moni miehistä prostituoidun kanssa. Ukkomiehen kun on paljon "kätevämpää" ja "turvallisempaa" maksaa siitä panostaan, kuin lähteä baariin naista pokaamaan.
 
[QUOTE="samppa";28387405]Mutta ei kai tuosta ollut kysekään? Kyse oli siitä, että sinä onnellisessa ja kaikin puolin tyydyttävässä avioliitossa elävänä ajattelet, että näin se menee kaikilla muillakin. Mutta kun ei mene. Puolet naisista ja puolet miehistä pettää jossain vaiheessa ja epäilemättä aika moni miehistä prostituoidun kanssa. Ukkomiehen kun on paljon "kätevämpää" ja "turvallisempaa" maksaa siitä panostaan, kuin lähteä baariin naista pokaamaan.[/QUOTE]

Mutta millä ihmeen oikeudella täällä naureskellaan ja keljuillaan niille jotka uskovat miestensä sanaan? Tottakai minä tiedän että on pareja joiden liitoissa petetään ja käydään maksullisissa, mutta milläoikeudella joku hupakko lyttää esim Peyoten suhteen jaluottamuksen vain sillä oletuksella ja suoralla arviolla että "niinhän sä luulet, minä kun tiedän nämä avioliiittokuviot tarkemmin". Eli automaattinen oletus on se että jokainen mies on potentiaalinen pettäjä, vaimo sinisilmäinen pikkuvaimo ja mies puhuu paskaa silmät ja suut täyteen?
 
"samppa"
Mutta millä ihmeen oikeudella täällä naureskellaan ja keljuillaan niille jotka uskovat miestensä sanaan? Tottakai minä tiedän että on pareja joiden liitoissa petetään ja käydään maksullisissa, mutta milläoikeudella joku hupakko lyttää esim Peyoten suhteen jaluottamuksen vain sillä oletuksella ja suoralla arviolla että "niinhän sä luulet, minä kun tiedän nämä avioliiittokuviot tarkemmin". Eli automaattinen oletus on se että jokainen mies on potentiaalinen pettäjä, vaimo sinisilmäinen pikkuvaimo ja mies puhuu paskaa silmät ja suut täyteen?
Ok, vaikka minä en kyllä lukenutkaan noita kommentteja noin. Minun mielestäni niissä oli kyse ainaostaan siitä, että tietenkään kukaan maksullisissa käynyt ei sitä vaimolleen kerro, mikäli tarkoituksena on jatkaa sitä suhdetta. Jotkut sitten näyttivät ottaneen tämän jotenkin henkilökohtaisesti juuri heidän avioliittoaan koskevaksi epäilyksi. Ei kaikkea netissä kirjoitettua kannattaisi noin henkilökohtaisesti ottaa. :)
 
[QUOTE="samppa";28387477]Ok, vaikka minä en kyllä lukenutkaan noita kommentteja noin. Minun mielestäni niissä oli kyse ainaostaan siitä, että tietenkään kukaan maksullisissa käynyt ei sitä vaimolleen kerro, mikäli tarkoituksena on jatkaa sitä suhdetta. Jotkut sitten näyttivät ottaneen tämän jotenkin henkilökohtaisesti juuri heidän avioliittoaan koskevaksi epäilyksi. Ei kaikkea netissä kirjoitettua kannattaisi noin henkilökohtaisesti ottaa. :)[/QUOTE]

Jokuhan tuolla arveli suoraan että minunkin mieheni peittelee jotain kun olemme sattuneet huorista puhumaan :D Että kyllä sen aika suorana epäilyä juuri meidän avioliittoamme kohtaan otan. Kuten myös tuo yksi kommentti siitä mitä Peyote VEIKKAA, puhuuko hänen miehensä totta vai ei.
Aivan täyttä skeidaa, kovin suurta arvoa en pysty antamaan tuollaiselle kyynisyydelle ja pahansuopaisuudelle. :)
 

Yhteistyössä