Oletko koskaan antanut ns. säälipillua?

  • Viestiketjun aloittaja NeitoSininen
  • Ensimmäinen viesti
NeitoSininen
Joskus kuulee puhuttavan säälipillusta. Oletko koskaan antanut säälipillua ja millaisen tilanteen miellät sellaisen antamiseksi?

Itse en ole ihan varma. Kerran festareilla olin tylsistynyt ja sitten yksi tyyppi tuli heittämään kännisenä läppää. Tyyppi oli aika sympaattinen, mutta ei kyllä mitenkään seksuaalisesti vedonnut muhun. Jostain syystä kuitenkin päätin palkita hänet... No eipä se erikoista ollut, mutta kyllä tyyppi ainakin oli erittäin tyytyväinen. Pakenin kyllä paikalta touhujen jälkeen, enkä onneksi enää nähnyt tyyppiä.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Elikkä;29362563:
Hah, hah. Ei todellakaan kieli arvostuksesta se, että pitää laittaa semmoista kommenttia jossa ketjunavaaja epäsuorasti lytätään.

Mä en suoranaisesti ole koskaan ajatellut, että "antaisin säälipillua", mutta näin jälkikäteen voi sanoa, että kenties niinkin on tullut tehtyä...
En kommentoinutkaan ap:n arvostuksesta, vaan itsestäni. Tässä kysyttiin kysymys ja vastasin siihen.
 
"muumi"
Joo joskus kauan kauan sitten :D Mulla oli yks kaveri joka oli eronnut tyttöystävästään joku kuukaus sit, mut aina kännissä itki kuinka paska jätkä hän on ja tappaa vielä itsensä. Kukaan ei koskaan tule tykkäämään musta enää koskaan. Sit joskus oltiin yhdessä baarissa ja taas se marina alkoi et ei kukaan musta tykkää. Kyllähän mä tosiaan tykkäsin siitä kaverista mut kaverina. Mut aattelin et kokeillaan mitä tapahtuu jos sen kans on sängyssä. Marinat loppui siihen ja edelleen on rakas ystävä mielessä, vaikka ei olla nähty 10 vuoteen.
 
"mies"
[QUOTE="muumi";29362588]Joo joskus kauan kauan sitten :D Mulla oli yks kaveri joka oli eronnut tyttöystävästään joku kuukaus sit, mut aina kännissä itki kuinka paska jätkä hän on ja tappaa vielä itsensä. Kukaan ei koskaan tule tykkäämään musta enää koskaan. Sit joskus oltiin yhdessä baarissa ja taas se marina alkoi et ei kukaan musta tykkää. Kyllähän mä tosiaan tykkäsin siitä kaverista mut kaverina. Mut aattelin et kokeillaan mitä tapahtuu jos sen kans on sängyssä. Marinat loppui siihen ja edelleen on rakas ystävä mielessä, vaikka ei olla nähty 10 vuoteen.[/QUOTE]

Tässä taas nähdään miten valtavaa hyötyä miehen mielenterveydelle ja hyvinvoinnille on pillun saannista.
 
"vieras."
Tuolla termillä kyllä ylentää itsensä, siihen saajaan nähden. Ja vähän sellaista selittelyn makua, kun käännetään hyväntekeväisyydeksi joku surkea kännipano. Kukas muuten veikkaa joskus saaneensa säälipillua/-munaa?

Jos tällä tarkoitetaan sitä, että on harrastanut seksiä vaikkei oikeasti huvittaisi, niin ehkä joskus parisuhteessa on noin tapahtunut. Ja kerran olen muista kuin seksuaalisista motiiveista vetänyt yhdeltä tyypiltä käteen. Joku yhden illan juttu on joskus jälkikäteen kaduttanut, mutta alunperin ihan omasta halusta siihen ryhtyi.
 
Oletko antanut säälimunaa?

Tää on oikeasti mielenkiintoinen juttu. Kuinka moni miehistä kykenee moiseen (naimiseen vaikkei yhtään tekisi mieli/vaikka toinen osapuoli ei olisi yhtään haluttava)?
Miehillä se on tosiaan fysiologisempi juttu. Jos ei nappaa niin ei seiso. Siis sen suhteen en, mutta onhan niitä muitakin keinoja olemassa. Kieli, sormet.. eli tavallaan kyllä. =)
 
[QUOTE="vieras.";29362677]Yhtä kiva kuin prostituoidulla ja asiakkaallaan varmaan? Molemmat saa palkkionsa, mies seksiä ja nainen hienon ravintolaillallisen.

Sitähän tuo "säälipillu" usein on, maksua jostakin. Mutta kivempi sanoa että antoi säälistä, kuin vastineeksi jostakin.[/QUOTE]

Melko jyrkkä näkemys sulla.
 
"vieras."
Melko jyrkkä näkemys sulla.
No ei siinä mielessä, että en minä edes varsinaista seksin myymistä paheksu. Mutta turha vaan sanoa, että antoi säälistä, jos oikeasti antoi vastineeksi jostakin.

Sitä en kyllä oikein ymmärrä, että miten kukaan itseään kunnioittava ihminen säälistä seksiä haluaa. En minä ainakaan kenenkään vastentahtoisen kanssa seksiä haluaisi harrastaa.
 
[QUOTE="vieras.";29362733]No ei siinä mielessä, että en minä edes varsinaista seksin myymistä paheksu. Mutta turha vaan sanoa, että antoi säälistä, jos oikeasti antoi vastineeksi jostakin.

Sitä en kyllä oikein ymmärrä, että miten kukaan itseään kunnioittava ihminen säälistä seksiä haluaa. En minä ainakaan kenenkään vastentahtoisen kanssa seksiä haluaisi harrastaa.[/QUOTE]

Niin, eihän se poikapolo välttämättä tiedä saaneensa säälistä. :-/
 
En ole, miten siinä nyt edes kostuisi? Mä ainakin vaadin kiihottumisen pystyäkseni seksiin.

Eikä muutenkaan ole intressejä sääliseksiin.
Joskus toki on tullut aloitettua seksin harrastaminen, vaikkei just silloin olisi niin paljoa napannut (kumppanin kanssa), mutta päässyt sitten aika nopeasti kuitenkin vauhtiin.
 
Kylläkyllä
Mä oon antanut ja mulle tulee siitä ihan hyvä mieli. Mulle säälipillu ei tarkoita sitä, että antaisi jokseenkin vaikkei haluttais. Mulla saattaa jopa halut herätä siitä, että voin antaa jollekkin empaattiselle ja mukavalla miehelle jotain mitä se ei muuten saisi. Ja mä oon vieläpä tosi hyvännäköinen ja jotenkin nautin siitä, että voin antaa jollekkin semmoselle miehelle seksiä, joka ei ikinä uskois että vois saada mun kaltaiselta naiselta.

Sitten taas semmoset itsevarmat pelimiehet skippaan heti... tulee oikein yökötys...
 
ragnhild
Oletko antanut säälimunaa?
Säälimuna on ainakin normaalioloissa mahdoton käsite, koska nainen saa aina joltakulta jolla on haluja. Ainoa toimenpide mitä naisen puolelta saatetaan tarvita, on asettuminen tyrkylle johonkin paikkaan missä on sopivaan mielentilaan virittäytyneitä miehiä (esim. baari tai netin deittipalsta). Tämän jälkeen naiselle satelee kutsuja seksiin kuin rajuilmalla rakeita.
 

Yhteistyössä