Oletko koskaan hoitanut krapulassa lapsiasi?

Olen. Tyttö kuitenkin tulee mulle yleensä kuuden aikaan seuraavana päivänä, kun isänsä tuo hänet kotiin.

Hyvin väsynyt olen, mutta eipä tuo meidän normaali päiväjuttuihin vaikuta. Saatan lähteä jopa lenkille tytön kanssa. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:40 heissulivei kirjoitti:
No miten on päivä mennyt sitten krapulaisena kun olisi pitänyt reippaasti touhuta lasten kanssa? :whistle:
hyvinhän se menee... mun krapulat ku harvemmin on semmosia et päätä särkee ja oksettaa (paitsi tänään)... yleensä vaan janottaa, vapisuttaa ja nälättää
 
Otan erittäin harvoin krapulaan asti mutta jos niin on käynyt niin hoidan myös lapseni. Niin ja olen hoitanut myös vatsataudissa - silloin olen paljon pahemmassa kunnossa kuin krapulassa, niin että myös sen voi kyseenalaistaa että olenko hyvä äiti kun en voinut maata kuin sängyssä tai sohvalla ja tyttö söi sitä mitä konttaamalla sain sille haettua :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:50 äiti kirjoitti:
Voi pieniä lapsianne.
Miksi te olette tollasia äitejä?
Lapset on niin arvokkaita et ei niiden elämään pitäis kuulua tollanen et äiti oksentaa...
Hyi et etoo...
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:50 äiti kirjoitti:
Voi pieniä lapsianne.
Miksi te olette tollasia äitejä?
Lapset on niin arvokkaita et ei niiden elämään pitäis kuulua tollanen et äiti oksentaa...
Hyi et etoo...
Mun lapsi ei oo enää mikään pieni.. ja minusta elämään kuuluu arjen vastapainoksi juhla.. jos se nyt joskus mennä lipsahtaa hiukan hilpeemmän puolelle niin voi kauhee!
 
Olen, mutta se on hinta edellisen illan hauskuudesta ja mun kohdalla aina oma valinta. Jos lapset pitää hoitaa, niin ne pitää hoitaa sitten vaikka krapulassa. Tosin kyllä silloin mennään siitä mistä aita on matalin. Mutta olen mä elämäni pahimmassa krapulassa istuttanut perunaa, joten voitte kuvitella, että lapsetkin on tullut hoidetuksi :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 21:50 äiti kirjoitti:
Voi pieniä lapsianne.
Miksi te olette tollasia äitejä?
Lapset on niin arvokkaita et ei niiden elämään pitäis kuulua tollanen et äiti oksentaa...
Hyi et etoo...
Harvemmin mun tarvii krapulassa oksentaa, tytön aikana en ole tehnyt sitä kertaakaan.

Mutta mahatautisena olen kyllä oksetanut tytön aikana, että kaipa mä sitten olen pilannut tytön elämän sillä. :whistle: Ja mikä pahinta olen joskus oksetanut sormet kurkkuun laittamalla, tätä tyttö ei kyllä nähnyt. Oksentaminen oli ainoa joka tehosi kortisonitableteista kipeään vatsaan, syöminen sai mahan kipeäksi.<br><br>
 
B) Täällä.Huomennaki ukko menee töihin iltaan 13.00 ja mun pakko sit nousta kattoo lapsii.Töihin meen takas syyskuussa et sen jälkeen en enää mihinkään pääse tai pääsen mut en jaksa.Mulla kun on jatkuva yö työ.
 
Miten saatte lapset pysymään videoiden äärellä kun krapulapäivä? meillä tytöt haluaa heti aamusta vapaapäivinä ulos ja ovat siellä mun kanssa monta tuntia päivässä. Illallakaan niitä ei meinaa saada sisälle, vaikka ovat ihan väsyneitä.Tarhan jälkeenkin on pakko olla ulkona paitsi jos kovin huono ilma..tosin silloinkin yrittävät jäädä ulos, ei mitään väliä vaikka olisi paukkupakkanen tai kaatosade :whistle:
 
Olen hoitanut ja päivä meillä menee silloinkin ihan normaalisti. Aamulla pikaseen suihkuun ja ulos lasten kanssa. (siellä se olokin helpottuu) ruoan laittoo, kaupassa käyntiä. meillä ainakin ihan normaaliin rytmiin kaikki tapahtuu, vaikka äitillä pahaolo oiskin ja harvoin kunnon krapulaa edes tulee ja oksentele en koskaan. Pientä väsymystä vain. Että elkää huoliko lapset tulee kyllä hoidettua :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 22:12 rämä-äiti kirjoitti:
Siiloin joskus nuorempana tuli tommosia päiviä.

Nykyään en pysty.

Kun jo pelkästä huonosta nukkumisesta voi tulla krapula, ilman alkoa :x
Samoin. Paitsi, etten ota viunaa enää. Pari lasia siideriä kerran 1-2 kk:ssa. Siitä ei känniä eikä krapulaa tule.

Joskus tuli joo otettua. En oo ylpee, mutta en rupee valehtelemaan, etten olis virheitä tehny ja kännäilly ja hoitanu lapsiani krapulassa. :ashamed: :/
 
Kyllä olen. Mulla ei onneksi krapulassa ole ollut koskaan huonoa oloa, mutta väsyttää aina sitäkin enemmän.
Otan tietenkin mieluiten niin ettei tarvitsisi koko seuraavaa päivää katua edellistä iltaa, mutta joskus on lipsahtanut.
Meilläkin lapset saavat katsoa krapulapäivinä dvd- elokuvia ja ovat innoissaan. Tietysti pitsa ja kebab kuuluvat ruokalistalle :whistle: :p

Yritän edellisenä päivänä tehdä kaiken mahdollisimman valmiiksi, että seuraavana päivänä ei tarvitse muuta kuin levätä ja pitää lapsille seuraa. Siis ruokaa pitää olla jääkaapissa ja aamupalat on valmiina jne...
Kyllä minäkin olen vatsataudissa paljon kädettömämpi kuin krapulassa, että lapset vaan huostaan jos äiti sairastuu :LOL:
 

Yhteistyössä