Oletko koskaan mokannut pahasti töissä?

  • Viestiketjun aloittaja toivotonko?
  • Ensimmäinen viesti
juu
mun mielestä kannattaa mieluummin antaa ylimielinen kuva itsestään, kuin ottaa vastaan väärää hoitoa. tosin se tapa millä erimielisyytensä ilmaisee voi olla fiksu tai sitten ei. mutta itse esim. olen kerran saanut vääränlaista hoitoa, ja jos isäni ei olisi lääkäri joka kyseenalaisti saamani hoidon, niin mulle olis jäänyt siitä pysyvä vamma.
 
sh
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eipä noi nyt kamalia mokia ole jos on suunsa avannut väärässä paikassa. Mulla tuli isoimpana virheenä mieleen työhöni liittyvä arviointivirhe, joka maksoi firmalle toista sataa tuhatta euroa. Toki en tietenkään pystynyt yksin siitä päättämään, vaan ylimmän johdon päätöshän se oli. Minä kuitenkin suosittelin.

Isot budjetit, isot virhemarginaalit. Asia työllisti aika lailla ja siinä meni hiukan prosessejakin uusiksi.
Hoitoalalla on kyse ihmisistä. Rahan menetys on pieni asia ihmishengen rinnalla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eipä noi nyt kamalia mokia ole jos on suunsa avannut väärässä paikassa. Mulla tuli isoimpana virheenä mieleen työhöni liittyvä arviointivirhe, joka maksoi firmalle toista sataa tuhatta euroa. Toki en tietenkään pystynyt yksin siitä päättämään, vaan ylimmän johdon päätöshän se oli. Minä kuitenkin suosittelin.

Isot budjetit, isot virhemarginaalit. Asia työllisti aika lailla ja siinä meni hiukan prosessejakin uusiksi.
Hoitoalalla on kyse ihmisistä. Rahan menetys on pieni asia ihmishengen rinnalla!
Tässä varmaan viitattiin johonkin muuhun, kuin noihin hoitoalan mokiin. :headwall:

Ja sitten se asioiden arvottaminen:
Jokaiselle omassa työssään iso moka on iso moka.
Niitä on aivan täysin turha lähteä varsinaisesti vertailemaan, kun puhutaan ihan eri asioista.
 
Mun ikävä moka vielä opiskeluaikoina oli se, kun silloisessa viikonlopputyöpaikassa järjestin vahingossa potkut eräälle vuokrafirman työntekijälle :ashamed:

Ajatuksissani laitoin tuotteita paketteihin ja siinä asiakas pyysi yhtä tuotetta itselleen. (pakkauksissa oli aina useampi tuote ja ne myytiin paketteina). Vastasin turhan tylysti, että ei onnistu, kun pakkasin nämä jo.
Seuraavana päivänä tulin töihin ja sain kuulla että asiakas oli valittanut vuokrafirman työntekijästä (joka oli edellisenä iltana kanssani töissä ). Oli kuulemma saanut ala-arvoista palvelua.
Pomo siinä keskusteltuaan muiden työkavereideni ja osastonvastaavan kanssa, päätti että kyseisellä työntekijällä ei ole enää mitään asiaa töihin.
No ehkäpä pienenä helpotuksena oli kuitenkin se, että kyseinen vuokratyöläinen oli mokaillut siihen mennessä jo ihan itse useita kertoja. Tuo minun mokani josta syyt meni vuokratyöläiselle oli sitten se viimenen niitti ja vuokralaisen käskettiin mennä jonnekin muualle hommiin. :ashamed: :snotty:

Tunnustin pomolle tämän tapahtuman muutaman vuoden kuluttua ja hän ei onneksi suuttunut.
Sanoi vain, että joka tapauksessa vuokratyöntekijä olisi saanut silloin potkut, koska hän ei missään tapauksessa soveltunut alalle ja varsinkaan meidän tiimiin.

No mikäs siinä. Nolotti ja kauhistutti silti :ashamed:
 

Yhteistyössä