Oletko mielestäsi kaunis/komea

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pin
Joo ihan. En mikään jumalprinsessa, mutta ihan nätti.
Varmaan joku 7-8.

Olen tyytyväinen, et mun aina lapsenomaiset kasvot on hieman alkaneet kääntyä pois sieltä epäuskottavan kiltin tyttösen lookista, kun en ole niin nuori enää. Tää nyt ei varmaan varsinaisesti ole kaunistumista jos jotain hedelmällisen naisen kauneutta katsotaan, mutta taas uramaailmassa tietynlaista uskottavuutta se tuo - perustuu omaan mieltymykseen ja siihen mun kohdalla kuuluu tuhkaa yskivä kohtu.

Voisin vaikka treenata perseestä vielä pyöreämmän.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Kauneus tulee sisältä ja lisäksi olen hauska.❤😁

Ulkoisesti olen aina pitänyt itsestäni eikä muillakaan mitään valittamista ole koskaan ollut.

Joskus ulkonäkö on ollut rasitekin.
Tietynlaisen ulkonäön omaava saa usein liikaakin huomiota.

Onneksi olen nyt vanhempi ja saan olla enempi rauhassa. Tykkään eniten tästä vaiheesta elämässäni tällä hetkellä. En kaipaa nuoruusvuosiani, enkä varsinkaan huomiota!
On vapaampi olo.❤
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Olen. Parikymppisenä se oli tosi rasittavaa, kun miehet yritti koko ajan kinuta piparia. Nyttemmin liki viiskymppisenä saa olla enempi rauhassa, harvoin enää tulee vänkääjiä vastaan. Mutta onhan siitä ulkonäöstä hyötyäkin ollut. Seuraa on saanut aina kun haluaa.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Paha sanoa, ehkä nuorempana 7,5-8 pinnaa. Nyt ehkä enemmän (jopa 9) noin laajempana kokonaisuutena, kun samanikäisillä on usein koripallon kokoinen boltsi massun kohdalla, tukka lähtenyt osittain tai kokonaan, kulkevat kankeasti köpötellen tai jopa rollaattorilla, tämän hopeaketun kroppa on aika timmi eikä ylimääräistä rasvaa ole.

Paras kaverini (pelataan tennistä ja sulkista) sanoi mulle että ”sähän liikut kallioilla kuin vuorikauris” Näin muuten se onkin ☺

Annie sanoi tutustuttuamme että ”You are pogi” (komea tagalogin kielellä), mutta ehken laske niin, koska siellä kotikulmillaan ”kalpeanaamaisuus” ja länsimaalaisuus on kovassa kurssissa ja todella suurta plussaa.

Muistan vielä kun ennen murkkuikää minua useamman vuoden vanhempi nätti teinineito sanoi tyttökaverilleen keskikoulussamme että ”tuosta pojasta tulee vähän vanhempana varmaan tosi komea”

No ei kai sitten tullutkaan, kun eivät neidot varsinaisesti pörränneet ympärillä. Olin muuten tosi ujo silloin. Minulla on ainakin se käsitys että viimeisinä vuosikymmeninä nuoret naiset ovat olleet rohkeampia ja tekevät tuttavuutta ja alotteita ihastustensa kanssa.

Olen aiemminkin kirjoitellut että olen aika hämmentynyt, kun tässä varsinkin parin viime vuoden aikana on tullut usein, ja hyvinkin nuorilta naisilta kauniita hymyjä ja ovat katsoneet merkitsevästi suoraan silmiin. Samaa olen huomannut vielä neljä ja viisikymppisilläkin naisilla. Sekin varmaan vaikuttaa kun pukeutuu siististi, ja se että huomaavat että tuo jäbä ei ole nuori mutta ikäisekseen nuorekas ja liikkuu ketterästi.

*alepan kommentteja ootellessa* 🤭 🤣
 
Tarpeeksi kaunis. Parasta on mielestäni se, että olen nakuna paras. -siis push-upit ja muut voin jättää kauppaan.

Luopuisin endometrioosista joka välillä turvottaa vatsan palloksi.

Arvosana 7 1/2 pahimmillaan ja 8 1/2 hyvänä hetkenä ja hiukka tuunattuna.
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
En ole. Kasvot on liian leveät ja kulmikkaat, siis luustoltaan, nenä ja korvat isot, hiukset ohuet. Nää muuttaisin, ihan ensimmäisenä tuon kasvojen leveyden. Pää 6.
Kaulasta alaspäin 8,5. Siks olen miehelleni kelvannut kun hänelle on tärkeintä ihanat tissit ja pylly 🤣
 
vierailija
Joo ihan. En mikään jumalprinsessa, mutta ihan nätti.
Varmaan joku 7-8.

Olen tyytyväinen, et mun aina lapsenomaiset kasvot on hieman alkaneet kääntyä pois sieltä epäuskottavan kiltin tyttösen lookista, kun en ole niin nuori enää. Tää nyt ei varmaan varsinaisesti ole kaunistumista jos jotain hedelmällisen naisen kauneutta katsotaan, mutta taas uramaailmassa tietynlaista uskottavuutta se tuo - perustuu omaan mieltymykseen ja siihen mun kohdalla kuuluu tuhkaa yskivä kohtu.

Voisin vaikka treenata perseestä vielä pyöreämmän.
Kuva tai ei uskota.
 
Ohitan aina palstan satusedän kilometripostaukset.
Sinähän Alepa olet todella nolo, kun väität että muka ohitat, mutta jäät kuitenkin aina kiinni valheistasi kun ilmiselvästi taas kerran luit ja kommentoit.

Mutta ymmärrän, tuo valitettava AD** (tai ehkä myös bi-*olar) teettää sinulle näitä meidän muiden silmissä hyvinkin koomisia kommentteja.

Kohtuullisen kokoinen ja selkeästi luettava viesti sopivine kappalejakoineen on sinulle näköjään lähes ylivoimainen lukusuoritus. Mutta me kaikki ymmärrämme syyn siihen ja osaamme antaa anteeksi.

Ja nyt ne kuuluisat jaxuhalit sinne 😊
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En ole. Kasvot on liian leveät ja kulmikkaat, siis luustoltaan, nenä ja korvat isot, hiukset ohuet. Nää muuttaisin, ihan ensimmäisenä tuon kasvojen leveyden. Pää 6.
Kaulasta alaspäin 8,5. Siks olen miehelleni kelvannut kun hänelle on tärkeintä ihanat tissit ja pylly
Mene peilin eteen ja sano ääneen: Kelpaan itselleni sellaisena kuin olen.
Olemme kaikki ainutlaatuisia lumihiutaleita. Ilkeä ihminen on vastenmielinen vaikka on omasta mielestään muita parempi.
Tässä ketjusta löytyy kirjoittaja, joka kuuluu oma kehu haisee sakkiin.
 
Siinä keskipaikkeilla ehkä #5
Usa:n puolella naiset kutsuvat nimellä ”studmuffin”.
Mitä sitten tarkottaneekaan.
Ameriikan kieltä.
Älä ikinä unohda kuukkelia ja sen tarjoamia apuja kysymyksiisi
Sinulla taitaa olla pikkaisen liikakiloja tämän mukaan… 😏

”An attractive male who has let himself go and has gained a "muffin top".

Alex: I need to lose weight. Joey: Yeah, you're such a studmuffin.”
 
Viimeksi muokattu:
Älä ikinä unohda kuukkelia ja sen tarjoamia apuja kysymyksiisi
Sinulla taitaa olla pikkaisen liikakiloja tämän mukaan…

”An attractive male who has let himself go and has gained a "muffin top".

Alex: I need to lose weight. Joey: Yeah, you're such a studmuffin.”
Mielummin muffini ku joku riisitikku!
Miehellä pitää olla massaa.😍😁
 
Onko asteikko 4-10?
Voisiko joku laittaa kuvaesimerkit näistä?
Nämä on ihan hepreaa mulle.
 

Yhteistyössä