oletko mielestäsi laiska vaiko ahkera?

  • Viestiketjun aloittaja carolina
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
mä olen kyllä palstan laiskin nainen :ashamed: ei ole mun voittanutta, mies siivoo, tekee ruokaa, hoitaa lapsia... HÄVETTÄÄ :ashamed:
Sielunsisareni! :heart:
hyvä että on joku muukin kun mä vaan :heart: en olekaan yksin :hug:
Sen takia on tärkeetä löytää oikein hyvä mies. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
mä olen kyllä palstan laiskin nainen :ashamed: ei ole mun voittanutta, mies siivoo, tekee ruokaa, hoitaa lapsia... HÄVETTÄÄ :ashamed:
Sielunsisareni! :heart:
hyvä että on joku muukin kun mä vaan :heart: en olekaan yksin :hug:
Sen takia on tärkeetä löytää oikein hyvä mies. :D
sen olen jo tehnyt. onneksi ei juuri valita musta kun itte tykkää touhottaa ja hoitaa kotia. jos ukko olis yhtä laiska kun mä hukuttais varmaan paskaan :LOL:
 
Turkilmas
Liiankin ahkera. Osaan kyllä taitavasti haalia itselleni järjettömän määrän hommia ja sitten stressaan niitä. Oon aina ollut samanlainen. Tunnen itseni surkimukseksi jos päivät ei oo täynnä hommia ja erilaisia projekteja.

Toisaalta vastapainoksi mulle tulee päiviä jolloin ei vaan jaksa tehdä yhtikäs mitään...mutta aika harvoin kuitenkin :)
 
Turkilmas
Pakko vielä lisätä: Oli oikeesti sangen hyvä juttu että jouduin keväällä pakkolepoon pitkäksi aikaa. Se oli mulle itsetutkiskelun ja kasvun paikka. Oli pakko vähän rauhoittaa menoa. Toki edelleen olen melko touhukas, mutta yhä enenemässä määrin osaan kyllä myös rentoutua tarpeen tullen :)
 

Yhteistyössä