Oletko mielestäsi normaali?

  • Viestiketjun aloittaja tää kysyy
  • Ensimmäinen viesti
-annukka
Pyrin siihen etten olisi täysin normaali, se on niin tylsää.
Minä taas pyrin olemaan normaali ja nautin normaaleista asioista. Tykkään tehdä töitä, tykkään laittaa ruokaa, leipoa, tehdä käsitöitä, lenkkeillä, touhuta lasten kanssa. En kaipaa huomiota ja nautin elämästäni näin (vaikkakin tällähetkellä kaikki on päin persettä). Miksi normaalius olisi tylsää, miksi siitä ei voisi nauttia?
 
No jos tarkoitit asian niin että yleisellä tasolla sitä mikä on yleisempää, voidaan pitää normaalina.

En ole, jo seksuaalisen suuntautumiseni takia.
 
Omasta mielestäni olen normaali. Vaivoja, jotka koen häiritseviksi omaan monia, mutta ne ovat omia vaivojani.
Lista olisi pitkä. Enkä listaa niitä, koska vaikka ne vaivaavat minua, ne koetaan valituksisksi.
Koetan olla positiivinen.
 
....
En.

Minulla ei erikoisemmin ole kavereita, ja oikeastaan se ei haittaa. Tämä ihmetyttää monia. Kännykkä voi olla vaikka viikon pois päältä, eikä haittaa ku se ei koskaan soi kuitenkaan.

Ja muutenkaan en oikein koskaan ole tullut toimeen muiden naisten kanssa, onneksi sentäs miespuolisten kanssa voi olla. Miesvoittoisella alalla työskentelen ja pidän mieheni kavereita vähän niinkuin ystävinäni, mutta ehkä he ovat enemmänkin vain "pakollisia" tuttuja.

Olen aika erakko, ja usein olen saanut kuulla että olen selvästikin outo ihminen :D
 
lucifer
Minä taas pyrin olemaan normaali ja nautin normaaleista asioista. Tykkään tehdä töitä, tykkään laittaa ruokaa, leipoa, tehdä käsitöitä, lenkkeillä, touhuta lasten kanssa. En kaipaa huomiota ja nautin elämästäni näin (vaikkakin tällähetkellä kaikki on päin persettä). Miksi normaalius olisi tylsää, miksi siitä ei voisi nauttia?
teen noita kaikkia ja paljon muutakin.
 
Psykologisesti arvioituna olen normaali, mutta ihan tavallinen en ole. Jo tiukkapipouskovaisuus erottaa mut ympäröivän yhteiskunnan normeista, ja add:n takia olen vähän liian taivaanrannanmaalari ja haahuilija vaikka yritän kovasti olla tomera, käytännöllinen ihminen. :)
 

Yhteistyössä