Oletko ollut ennustajalla? :)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Mä olin kahdella, mutta jostain syystä 2 eri ennustusta on tullut. Mietin vaan mikä pitää paikansa ja mikä ei vai onko niin että kumpikaan ennustajista eivät olleet kun rahasta? Olisi kiva saada kokemuksia ja Turun seudulla olisi kiva joskus käydä oikealla ennustajalla, jos näitä on :)
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29411296:
oikeita ennustajia ei ole olemassakaan.
No välillä tuntu, kun joskus kokeilin 3 erilaista mutta puhelimessa ja jokainen puhu mitä halua :/ ainakin kysymyksiä on paljon, ihan kun joku psykologi olis, puhelimen kautta kokeilin joskus nuorena.
 
"hopsansaa"
Minä taas en haluaisi etukäteen tietää, mitä tuleman pitää.
Taitaa monet ennustajat tarkan psykologisen "silmänsä" avulla nähdä. mitä asiakas haluaa kuulla ja sitten pönkittävät jutuillaan asiakkaan omia pyrkimyksiä.
Uskon kyllä, että joillakin ihmisillä on oikeasti parempi intuitio, tai miksi sitä nimittäisi, kuin toisilla. Ja tiedän, että intuitiota voi "treenata". Itsekin aikoinaan kun meditoin säännöllisemmin, tiesin aina, kun puhelin soi, että kuka soittaa. En usko, että siinä on loppujen lopuksi mitään "yliluonnollista". Aasian vanhoissa kulttuureissahan mielen voimavaroja on harjoituksin kehitetty siinä missä täällä meillä lihaksia.
 
karvat pystyssä
Itse olin kerran kaverini mukana kun hän kävi jossakin tapahtumassa ennustajan teltassa. Sisään mennessämme ennustaja nainen katsoi kaveriani ja nyökkäsi hiljaa, esitti osanottonsa (kaverini isä oli joitain aikoja aiemmin kuollut). Istuimme alas ja nainen ei edes katsonut minuun päin (ei tiennyt kumpi meistä halusi ennustettavan). Kysyi kaveriltani haluaako hän varmasti tietää tulevista työkuvioistaan (työpaikallaan yt:t meneillään) Mitään muuta mieleen painuvaa siinä ei ollut, paitsi juuri kun olimme jo astumassa ulos nainen toivotti kovasti onnea, kaveri teki plussa testin viikon päästä.

En tiedä mikä houdini tuo oli ja mistä oikeasti tiesi kaiken, mutta karmiva olo siitä jäi pitkäksi aikaa :/
 
Kirologi tutki käteni äiti maa - messuilla ja kertoi asioita todella tarkasti jo menneestä ja sitten tulevasta.Hurjaa,että näki tapahtumat,mitä oikeasti oli elämässäni tapahtunut,ilman,että tiesi minusta etukäteen mitään.
 
Venakko Milanna
Sama yks ennustaja tiesi tarkkaan mun menneisyys, se oli pelottava, mutta muut asiat eli tuleva se kai näki väärin, kun ei ole tapahtunut niin kuin hän sanoi...
 

Yhteistyössä