Oletko ollut lastensuojelun kanssa tekemisissä?

joopa joo, meistä oli tehnyt joku "todella ihana ihminen" täysin perättömän ilmoituksen... ja tottakai nimettömänä.
että sitten suoraan sanottuna v.itutti mennä "keskustelemaan" niiden akkojen kanssa sinne sossuun.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:36 täh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:35 Kotiorja kirjoitti:
juu, minusta on tehty ilmoitus.
Silloin, kun minut 5-veenä löydettiin yöllä yksin torilta!
Miksi olit siellä yksin? :/
Isän piti huolehtia minusta, mutta kun kaljanhimo iski, se läks baariin, ja minä sitä usein etsiskelin!
 
vilkas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:49 vieras kirjoitti:
no haloo!!

ei kait kukaan myönnä olleensa tekemisissä lastensuojelun kanssa!!! aika yksityinen asia!

varsinkin palstalla jonka mielestä yksikin kalja on liikaa!
EI Vai.MÄ myönnän,mut oonkin rehellinen.
 
olemme juu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:49 vieras kirjoitti:
no haloo!!

ei kait kukaan myönnä olleensa tekemisissä lastensuojelun kanssa!!! aika yksityinen asia!

varsinkin palstalla jonka mielestä yksikin kalja on liikaa!
Mie myönnän ja olen tehnyt aiheesta pitkän ketjunkin tässä kevättalvella. Itse lähdin hakemaan apua kun voimat loppui.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:49 vieras kirjoitti:
no haloo!!

ei kait kukaan myönnä olleensa tekemisissä lastensuojelun kanssa!!! aika yksityinen asia!

varsinkin palstalla jonka mielestä yksikin kalja on liikaa!
Ei ole minusta mitään hävettävää jos hakee ja saa apua voimavarojen vähetessä! Osoittaa vaan kypsyyttä huomata ajoissa omat rajalliset voimansa ja hakea tarvittaessa apua. kaikilla paikkakunnilla ei vaan ole ehkä helppoa saada.. Itselläni onneksi niin ihana mies ja lasten isovanhemmat että oma tukiverkko pelaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:49 vieras kirjoitti:
no haloo!!

ei kait kukaan myönnä olleensa tekemisissä lastensuojelun kanssa!!! aika yksityinen asia!

varsinkin palstalla jonka mielestä yksikin kalja on liikaa!
Hirrveää saivartelua, mutta pakko huomauttaa, ettei tämä palsta ole mitään mieltä mistään asioista :D Ainakaan vielä ja tuskin piitkään aikaan...
 

Yhteistyössä