Oletko ollut TV:ssä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muistaa tarinanne:
Alkuperäinen kirjoittaja miikuli:
miehen kans oltiin sunnuntaivekkarissa kerran :D
Mitäs teille muuten kuuluu nykyään? En ole palstaa niin aktiivisesti seurannut, että olisi sattunut silmiin... :)
harvakseltaan täällä palstalla piipahdan =)

ei meille mitään ihmeempiä...muuttoa kaavaillaan.ihan toisiin ympyröihin :D
mies pitkäaikaisella saikulla/työkyv.eläk/kuntoutustuella ja mä vielä hoitovapaalla.
vanhin kotona olevista menee 7.luokalle,toinen aloittaa ekaluokan ja sit mein prinsessa 2.5 v :heart:
 
Olen kyllä.

Suomen tv:ssä ainakin yhdessä lätkämatsissa ollessani 13-14 v. Minua ja ystäviä näytettiin about koko ajan kun yleisöä kuvattiin :D kun meillä oli niin upeet mustavalkoiset maalaukset kasvoissa jne :snotty:

Lasten kanssa päästiin/jouduttiin telkkariin itsenäisyyspäivänä pari vuotta sitten, kun oltiin katsomassa armeijamarssia.

Turkin paikallisteeveessä olin, kun Turkki voitti pronssia jalkapallon MM-kisoissa vuonna 2002 ja kuvattiin kaduilla juhlivaa kansaa.
 
Joo, joskus vuonna Teppo ja Tatti osuin Jyrkin kuvausten keskelle :ashamed:

*muoks* Unohdin Tuttu Juttu Shown. :LOL:
 
vieras
Kyllä, vuonna 1979 jos oikein muistan vuoden: SVUL:in kisoissa oltiin voimisteluesityksessä ja kulkueessa Tampereen läpi, sieltä olin vilahtanut uutisissa tai jossain ajankohtaisohjemassa.
 
vieras
Kaksi kertaa yleisössä, ekalla kertaa 1991? muistaakseni. Silloin oli jumppasirkus-tapahtuma Jyväskylässä ja siellä esiinnyttiin sellaiset puna-keltaiset asut päällä. Sit toisen kerran oltiin kavereiden kanssa katsomassa ampumahiihtoa, vuonna 1996.
 

Yhteistyössä