Oletko ollut TV:ssä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
totta kai
olen ollut! Joskus vuonna miekka ja kilpi, vai oliko se vuonna kivi ja käpy. Eiku hei, se taiskin olla vuonna nakki ja kaivo... vai oliko sittenkin vuosi juuriharja ja rikkalapio. Eiku... saateri kun en muista :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pariinkin kertaa viimeisen 3n vuoden sisällä haastateltavana työasioissa. radiossa useamminkin.
Minäkin olen ollut haastateltavana ihan tuhkatiheään, jatkuvasti siis jostain pyydetään että voisiksä tulla antamaan haastattelun. Huh, ei aina jaksais :/ Sit toinen on ku pyytävät siis jatkuvasti milloin minnekkin luennoimaan. Pakko sanoa välillä että hei, mulla on nyt loma :/

 
guess
olen ollut:
Kilpailemassa Nelosen Urheiluhullu Suomi -ohjelmassa (2006)
Kaksi kertaa esiintynyt kakkosen Se on siinä -ohjelmassa (2007,2008)
Edellisten näytteliöiden kakkosen jossain kesäsarjassa näytellyt pientä roolia (2007)
Kokannut kakkosen Kotikokit -ohjelmassa (2010)
Ollut vieraana subin chatissa (2006)
Viihdyttänyt Punavuori baarissa kyseisessä ohjelmassa (en muista kanavaa) (2006)
Salatuissa elämissä näytellyt kahdessa jaksossa (2008)
Ja sitten jotain pienempiä juttuja..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pariinkin kertaa viimeisen 3n vuoden sisällä haastateltavana työasioissa. radiossa useamminkin.
Minäkin olen ollut haastateltavana ihan tuhkatiheään, jatkuvasti siis jostain pyydetään että voisiksä tulla antamaan haastattelun. Huh, ei aina jaksais :/ Sit toinen on ku pyytävät siis jatkuvasti milloin minnekkin luennoimaan. Pakko sanoa välillä että hei, mulla on nyt loma :/
voitko kertoa oman alasi, niin minä kerron sitten omani? olen aika varma, että suurin osa ei täällä minua tunnista, jos kerron, että minua on haastateltu koskien kotimaisten marjojen terveellisyyttä =). Sinulla kommentoija on varmaan joku mediaseksikkäämpi ala, kun noin stressaa tuo jatkuva esilläolo..
 
Joo, oli maikkarin kymppiuutisten kevennyksenä joku juttu silloisesta kotikaupungista ja siinä ammuttiin tykillä, mä ja mun kaveri leikittiin taustalla sotilaita ja tehtiin kunniaa ja huudettiin kaikenlaista (Kohta räjähtää! Ampu tulee!) :D Taidettiin olla 10 vuotiaita :D
 
Olen ollut ainakin Jyrkissä Darudea katsomassa kutsuttuna joskus 16-vuotiaana, tokaluokkalaisena Huomenta Suomessa luokan kanssa laulamassa Uualuuahalikaluu-joikhua ja muutama vuos takaperin uutisissa, kun oli juttua viiniexpoista, niin meikäinen kavereineen oli 'maistelemassa'. :D
 

Yhteistyössä