Oletko ostanut Me & I salaisen vaatteen? Mitä sait?

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
mamma
Mitenkäs näitä meandi vaatteita saa tilattua..? Olen jo monta viikkoa sitten laittanut omat tietoni sinne että saisin yhteyden lähimpään myyjään, mutten ole saanut mitään vastausta =(
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mitenkäs näitä meandi vaatteita saa tilattua..? Olen jo monta viikkoa sitten laittanut omat tietoni sinne että saisin yhteyden lähimpään myyjään, mutten ole saanut mitään vastausta =(
Mä taas muutin uudelle paikkakunnalle ja mun vanha myyjä jäi niin kauas... niin eilen laitoin sitte nettisivujen kautta että yhteydenottoa täällä olevaan myyjään niin tunti meni kun otti jo yhteyttä...
 
mamma
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Mitenkäs näitä meandi vaatteita saa tilattua..? Olen jo monta viikkoa sitten laittanut omat tietoni sinne että saisin yhteyden lähimpään myyjään, mutten ole saanut mitään vastausta =(
Mä taas muutin uudelle paikkakunnalle ja mun vanha myyjä jäi niin kauas... niin eilen laitoin sitte nettisivujen kautta että yhteydenottoa täällä olevaan myyjään niin tunti meni kun otti jo yhteyttä...
Vanha ja hyvä asiakas =)
 
Vepasto
ekasta esikoiselle ruskea pitkähihainen, jossa oli sellanen robottikoiran kuva. tokasta itelle pilvitunikan. kolmannesta esikoiselle nyrpeät sammakot-paidan, sellanen vihreä.
 

Yhteistyössä