Oletko pannut pienimunaisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Kiva kysymys
  • Ensimmäinen viesti
pailakka
Kun ottaa huomioon, että niitä kaatoja on mulla alla alle kymmenen, niin on se aika surullista, että olen törmännyt kahteen tyyppiin, kellä oli etusormen kokoinen kampe.

Kyllähän sitä voi olla mahtava seksielämä vaikka miehellä olisi kuinla ääpätön tahansa, jos on taitava mies. He eivät olleet sitäkään.
 
"vieras"
Olin 5 vuotta suhteessa miehen kanssa, jonka kalu näytti pieneltä mutta seisokissa se olikin juuri sopiva :)

Ja sitten olen yrittänyt harrastaa seksiä sellaisen pienimunaisen kanssa, jonka päälle ei pystynyt edes kortsua laittamaan eikä se alkanut seisoa vaikka kuinka sitä yritti käsitellä. Veikkaan että tuo mies ujosteli vehettään niin paljon että henkinen kantti esti seisokin, joka ois voinu muuten olla ihan hyvä.
 
"vieras"
Valitettavasti kerran. Siinä kohtaa kun vehkeen näin en halunnut loukata ja sanoa, että tämä homma loppuu tähän. Mitään iloa ei kyllä tuosta touhusta minulle sitten juuri ollutkaan. Taitamaton prinssinakin käyttäjä oli.
 
kjhvv
Kun ottaa huomioon, että niitä kaatoja on mulla alla alle kymmenen, niin on se aika surullista, että olen törmännyt kahteen tyyppiin, kellä oli etusormen kokoinen kampe.

Kyllähän sitä voi olla mahtava seksielämä vaikka miehellä olisi kuinla ääpätön tahansa, jos on taitava mies. He eivät olleet sitäkään.
Etusormen kokoinen? nyt narraat, ei niin pientä voi olla.
Eihän siinä pysyisi edes kortsu.
 
10 vai 13 cm?
[QUOTE="vieras";26033053]Valitettavasti kerran. Siinä kohtaa kun vehkeen näin en halunnut loukata ja sanoa, että tämä homma loppuu tähän. Mitään iloa ei kyllä tuosta touhusta minulle sitten juuri ollutkaan. Taitamaton prinssinakin käyttäjä oli.[/QUOTE]

Minkäkokoinen se oli?
 
"Juu"
Pari kertaa olen törmännyt pieneen. On se vaan kamalaa kun ei tunnu missään ja ovat molemmat olleet onnettomia muuteskin sängyssä. Molemmilla olleet seosokissa kuorettoman nakin kokoisia.
 
"vieras"
No joo, olen, joka on surettavaa siinä mielessä että olen ollut vain kahden kanssa - aviomieheni ja tämän pienimunaisen. Pani mua takaapäin enkä tuntenut yhtään mitään....ja takaapäin on mun lempiasento ja yleensä tuntuu niin että saa melkein huutaa (aviomieheni kanssa siis). Ja selvyyden vuoksi kun olin tämän pienimunaisen kanssa, oltiin asuttu miehen kanssa vuosi asumiserossa. Sittemmin ollaan palattu yhteen.
 
"minä vaan"
[QUOTE="Juu";26033114]Pari kertaa olen törmännyt pieneen. On se vaan kamalaa kun ei tunnu missään ja ovat molemmat olleet onnettomia muuteskin sängyssä. Molemmilla olleet seosokissa kuorettoman nakin kokoisia.[/QUOTE]

Voiko olla noin pieniä munia? minulla itsellä on omasta mielestä hävettävän pieni muna noin 14 senttiä pituutta ja halkaisija noin 4 senttiä ja arvelen ettei tällä minunkaan pelillä naista taivaisiin saa.
 
"Juu"
Kyllä niitä löytyy tuonkin kokoisia. Olen vain pahoillani, kun en itse siitä pystynyt nauttimaan. Toinen miehistä on edelleen sinkku, hiljainenja ujo. Tuskin on seksielämän sarallakaan vilkastunut. Ehkäpä hänen eteensä tupsahtaa joskus elämän nainen, joka ei välitä siitä kosta.
 
"minävaan"
[QUOTE="minä vaan";26033143]Voiko olla noin pieniä munia? minulla itsellä on omasta mielestä hävettävän pieni muna noin 14 senttiä pituutta ja halkaisija noin 4 senttiä ja arvelen ettei tällä minunkaan pelillä naista taivaisiin saa.[/QUOTE]

Kyllä tuolla saa koon puolesta ihan kunnon sessiot, kokemusta on.
 
"minä"
[QUOTE="...";26033206]Ei ole pieniä munia, on vain väljiä vittuja.[/QUOTE]


no tuota... sanotaan näin, että monenkokoisia on nähty ja toivottavasti löytyy monenkokoisista vastakappaleista myös jokaiselle se sopivin.. :D
 
gre
[QUOTE="minä vaan";26033143]Voiko olla noin pieniä munia? minulla itsellä on omasta mielestä hävettävän pieni muna noin 14 senttiä pituutta ja halkaisija noin 4 senttiä ja arvelen ettei tällä minunkaan pelillä naista taivaisiin saa.[/QUOTE]

no on pienempiä. järkytyin todella tästä minikikkelistä mikä minua kohtasi että voiko oikeesti olla niin pieniä.
 
"gee"
kerran olen puoliharrastanut seksiä pienimunasen kanssa mutta se homma ei päässyt huippuunsa MUTTA meistä tulikin tuttuja muuten ja nykysin voidaan viettää yötä yhessä ilman seksiä.Ystäviksi meitä ei nyt voi sanoa mutta jonkinsortin kavereiksi kylläkin.halaillaan ja pussaillaan ja pidetään muuten hauskaa,ollaan koitettu sitä seksiä useammin mutta ei se vaan toimi.Mies kai tajuaa itekin et on pieni muna ja kai ehkä häpee sitä kun verhoaa sen aina vitsiksi et on pienimunanen.Mutta aivan ihana muuten,valitettavasti se on vaan päättänyt elää sinkkuelämää ja sen huomaa kyllä sen asunnosta ja autoista,laittaa rahansa niihin ja elää niinkuin haluaa.
 

Yhteistyössä