Oletko sinä äiti?

Oletko sinä äiti?

  • Kyllä

    Ääniä: 26 76,5%
  • En

    Ääniä: 9 26,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    34
"hmm"
Äiti kahdelle, melkein kolmelle.

Mukavaa äitienpäivää kaikille äideille ja sellaisiksi haluaville :)
Ihan kaikella hyvällä laitoit varmasti tuon viimeisen lauseen lopun, mutta todellisuudessa se on aika kurja niille ketkä sitä ovat esim. 10 v toivoneet.

Ja siis uskon, että ihan hyvällä tuon kirjoitit. Eilinen ilta vaan liian tuoreessa muistissa itselläni.

Odotan kolmattani ja eilen kuuntelin lapsettoman ystäväni surua, joka purkautuu äitienpäivän aikaan. Sanat ei riitä siihen lohduttamaan.
 
[QUOTE="hmm";26256353]Ihan kaikella hyvällä laitoit varmasti tuon viimeisen lauseen lopun, mutta todellisuudessa se on aika kurja niille ketkä sitä ovat esim. 10 v toivoneet.

Ja siis uskon, että ihan hyvällä tuon kirjoitit. Eilinen ilta vaan liian tuoreessa muistissa itselläni.

Odotan kolmattani ja eilen kuuntelin lapsettoman ystäväni surua, joka purkautuu äitienpäivän aikaan. Sanat ei riitä siihen lohduttamaan.[/QUOTE]
Jaa, mä taas sain lapsettomuudesta yli 10 v kärsineeltä ystävältäni äitienpäiväonnittelut, ja hänen FB-seinällään lukee juurikin tuo lause: mukavaa äitienpäivää kaikille äideille ja sellaisiksi haluaville :)

Kai joku siitä(kin) loukkaantuu, vaikka se ei tarkoitus olekaan.
 
Kahden ihanan lapsen äiti (3.5 v ja 3 kk). Tulin lasten kanssa ulkoa ja normaaliin tapaan vein vaunut varastoon. Oltiin melkein kotiovella (3krs) kun esikoinen kysyi "Äiti missä ***** on?" Joo-o siellä varastossahan se... Että hyvää äitienpäivää kaikille! T. Paskamutsi:)
 
  • Tykkää
Reactions: waninka
Mukavaa äitienpäivää kaikille äideille ja sellaisiksi haluaville :)
Mua olisi ainakin lämmittänyt nuo sanat silloin kun lapsi oli koko ajan mielessä ja toiveissa vaan mitään takeita ei lapsen tulolle ollut. Ei kaikkea pidä ottaa piikkinä lihaan, vaikka kipeä aihe olisikin. Ihanaa, että osataan huomioida :)

Onneksi omalla kohdallani asiat kuitenkin suttaantuivat ja nyt olen äiti yhdelle, maailman ihanimmalle lapselle.

Hyvää äitienpäivää siis kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: waninka

Yhteistyössä