Oletko synnyttänyt Oysissa? Kerro kokemuksestasi! :)

  • Viestiketjun aloittaja mmmmm
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
V.2004 synnytin Oysissaä, sektiollla. Se aydin tekay lääkäro on todella pätevaä ja mukava lääkäri, yhtään niiin hyvää suomalaista lääkäriä en ole vielä tavnnut. hän kertoi kaiken niin että ymmärsin, varmisti vielä että tiedän mitä on tapahtunut ja miksi. ei myöskään pitänyt kysymyksini tyhminä. kiireelliseen sektioon jouduin,tiesin jo silloin että ehkä en koskaan tule lastani näkemään elävänä ( vaikka toivoin tietenkin kovasti)
Sektiossa myös henkilökunta oli todella mukavaa ja saivat mut ruahoittumaan, kun pelkäsin sektiota aivan kamalasti. Siitä sanoinkin heille henkilökohtaisesti.
Muuten anna arvosanaksi 9, mutta mua kaikkein eniten harmitti se etä MINULTA KYSYMÄTTä laittoivat sektion jälkeen yksityishuoneseen, koska vauvani menehtyi. Se tuntui minuista pahalta. olsiisn halunnut edellenkin olla samassa huoneessa, minulle oli terapiaa se että sain nähdä toisten vuvoja ja huomaisn elämän jatkuvan, se kun ei kollut kenenkään vika että alpseni menetin. Haän vain oli liian pieni ja pahasti kehitysvammainen.
Huonompa kohtelua olen saanut esim. LKS.ssä minkä pitäis ola pienempi sairaala.
 
1995, 1998 ja 2001 synnytykset kaikki Oysissa. Edelleen elossa :wave: :D

Ei vaan, oikeasti toiveitani kuunneltiin, enkä muista kohdanneeni ketään ikävää kätilöä. Ehkä henkilökemiat toimivat hyvin. Ja ehkä aika on kullannut muistoja ;) Tiettyjä sääntöjähän heillä on, esim. veteen ei saa synnyttää (ainakaan silloin ei saanut, mutta taitaa olla turvallisuusnäkökohdat kyseessä... ehkä kätilö ei ehdi niin hyvin seuraamaan äidin ja vauvan vointia, kuin pienemmissä sairaaloissa). Enkä päässyt veteen avautumisvaiheessakaan, tosin sekin perusteltiin minulle hyvin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä