oletko tekemisissä paljon serkkujesi kanssa..

  • Viestiketjun aloittaja nyyti
  • Ensimmäinen viesti
olen isän puolelta yhen serkun kans(niitä ois yht 3) (nähdään kerran vk:ssa ja soitellaan usein)
ja äidin puolelta olen kaikkiin (eli2)Käydään kylässä noin kerran kk mut mesetetään aika usein.
 
Äidin puolelta mulla on 5miespuolista serkkua ja 2 nais tai tyttöjä ne vielä on. Poikien kanssa ollaan oltu lapsuudesta asti läsnä toistemme kanssa. Harvoin ollaan nähty ja kun minulla oli kauan ainoot lapset porukasta niin nyt kun niitä siunaantuu muillekkin niin puhelin senkun pirisee. Kohta ois yhen serkun varpajaiset ja mä oon niissä ainut nainen. Tai siis jätkä heidän puheissa. :D
 
mie vaan taas
mitkä serkut ??? taidan omata heitä kokonaista 7 kappaletta joista puolet asuu ruottissa tädin lapsia ja toiset 3+1 sedän lapsia 3 ja suomalaistädin (RIP) yksi poikaserkku.

saan kiittää isääni ja hänen jääräpäisyyttään ja laiskaa setääni etten tunne kunnolla omia poikaserkkujani (3) :( ja äidin ja siskonsa huonoja välejä että välit ruotsin serkkuihin kuihtui.. :(

onneks äidin suomisiskon poikaa nähtiin kun tuli veljemme häihin :) on niin paras tyyppi ettei toista :D
 

Yhteistyössä