Oletko värjännyt hiuksia raskauden aikana?

  • Viestiketjun aloittaja uskaltaako
  • Ensimmäinen viesti
Mä oikeesti luulin että se on joku urbaanilegenda, ettei joku uskalla raskaana värjätä hiuksia.. No, yks tuttu ei värjää, harmittelee vaan ku ei voi värjätä ja oma tukka on niin kamalan värinen :D Emmie kehtaa sille sannoo, että hölömö, saa niitä värjätä! :headwall:
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Olen. Enää luultavasti en niin tekisi.
Tanskalaiset suositukset kehottaa raskaana olevia välttämään kaikkia kemikaaleja, koska niiden on todettu vähentävän tulevien poikavauvojen hedelmällisyyttä.
Niin ja kai sitten vältetään kertakäyttövaippojakin pojilla samanlaisesti, niissä kun kivekset lämpee liikaa, kestoilemaan siis :whistle:

Mutta värjännyt olen minäkin. Ei siinä muuta kuin se, ettei väri välttämättä ole sellainen mitä halusi tai väri ei jää kiinni hiuksiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Olen. Enää luultavasti en niin tekisi.
Tanskalaiset suositukset kehottaa raskaana olevia välttämään kaikkia kemikaaleja, koska niiden on todettu vähentävän tulevien poikavauvojen hedelmällisyyttä.
Niin ja kai sitten vältetään kertakäyttövaippojakin pojilla samanlaisesti, niissä kun kivekset lämpee liikaa, kestoilemaan siis :whistle:
Kivesten lämpeneminen käsittääkseni vaikuttaa vaan hertkellisesti, eli hedelmällisessä iässä olevaan mieheen. Nuo kemikaalit vaikuttaa jotenkin sikiön hormooneihin. Poikavauvat tuottaa testosteronia.

[http://yle.fi/akuutti/arkisto2007/010507_c.htm

Lisääntymistutkijat etsivät kuumeisesti syitä sille, miksi esimerkiksi kivessyöpä on yleistynyt länsimaissa viime vuosikymmeninä. Ja mikä huolestuttavinta, erityisesti miesten lisääntymiskyky on samalla huomattavasti heikentynyt. Katseet ovat kääntyneet ympäristön lukuisiin kemikaaleihin, myös kosmeettisiin aineisiin.
 

Yhteistyössä