Oletko yh:n kasvattama?

  • Viestiketjun aloittaja ??????????
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äidin rakkaus;30346232:
En ole. Mun vanhemmat tappeli jatkuvasti joten olis ollut parempi että olisin. Omat lapset oon kasvattanut yhna. Äiti on se joka rakastaa lapsiaan ja äidin kanssa lasten on aina hyvä olla.
Minä olen yh-isän kasvattama, äiti oli sadistinen alkkis. Onneksi ei tarvinnut hänen kanssaan asua.

Itse en ole eronnut.
 
On tää
Äitini oli 4 lapsen yksinhuoltaja. Meistä neljästä lapsesta kukaan ei ole eronnut lasten isästä/äidistä (ainakaan vielä :D). Oma suhteenikin on kestänyt 12 vuotta ja 3 lasta meillä on.

Ei se aina mene niin että yh:n lapset erovat ja heidän lapsensa eroavat. Tunnen useitakin pariskuntia jotka ovat ydinperheistä ja silti on tullut avioero.
 
äidin rakkaus
Sori ny vain, mutta vaikutat melko naiivilta tuon mielipitees kans. Hienosti oot unohtanu narkkari- ja juoppoäidit, pahoinpitelijät tai ne jotka on tappanu lapsensa. Tai lapsi voi saada rikkaalta äidiltä ison kodin, vaatteet, ruuan ja kaiken materiaalisen, mutta ei läsnäoloa.
Aika harvinaista se kylläkin on. Äidit ei ole murhanneet koko perhettä toisin kuin isät ja se virhe tuli niille äideille ja lapsille kalliiksi. Hyvä olisi jokaisen tajuta jo se. Mä ihmettelen miten niin monet unohtaa heti mitä kauheuksia isät on kautta historian tehneet. Mä muistutan ainoastaan sen mihin niistä jokainen on kykenevä.
 
Liekkiö
Alkuperäinen kirjoittaja äidin rakkaus;30346605:
Aika harvinaista se kylläkin on. Äidit ei ole murhanneet koko perhettä toisin kuin isät ja se virhe tuli niille äideille ja lapsille kalliiksi. Hyvä olisi jokaisen tajuta jo se. Mä ihmettelen miten niin monet unohtaa heti mitä kauheuksia isät on kautta historian tehneet. Mä muistutan ainoastaan sen mihin niistä jokainen on kykenevä.
Missähän maailmassa elät? Kyllä ne äiditkin ovat murhanneet... Mutta en ala väittelemään ihmisen kanssa, joka ei osaa ajatella.
 
"Mom"
Mä en tykkää sanasta yksinhuoltaja ! Olen eronnut lapseni isästä. Lapsi asuu kanssani, joten olen lähivanhempi. Meillä on yhteishuoltajuus.
Yh:lla on negatiivinen lataus.
En koe että lapsellani on asiat huonommin kuin ydinperheessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äidin rakkaus;30346605:
Aika harvinaista se kylläkin on. Äidit ei ole murhanneet koko perhettä toisin kuin isät ja se virhe tuli niille äideille ja lapsille kalliiksi. Hyvä olisi jokaisen tajuta jo se. Mä ihmettelen miten niin monet unohtaa heti mitä kauheuksia isät on kautta historian tehneet. Mä muistutan ainoastaan sen mihin niistä jokainen on kykenevä.
Missä tässä unohdettiin isien tekemät kauheudet. Ny oli kyse siitä, että sun mielestä lapsen on AINA paras olla äitinsä kans. Ku se ei vaan ole niin eikä kukaa todellisessa maailmassa elävä voi noin väittää.

Vai voitko sanoa, että lapsen parasta on elää äitin kans joka ryyppää yömyöhään, syö lääkkeitä mielenterveysongelmiinsa ja sen ny luulis kaikkien tajuvan mitä tuollaaset lääkkeet ja viina saa yhdes aikaan. Äiti ei jaksa aamulla nousta huolehtimaan pientä lastaan kouluun vaan sen tulee tekemään perhetyöntekijä. Lopulta lapsi haluaa muuttaa pysyvästi isänsä työ.

Voitko väittää, että lapsen parasta on monen lapsen äiti joka ryyppää, perheen lapsilla ei ole ruokaa kotona vaan ruoka syödään koulussa. Ruokaa on silloin kotona kun reissuhommia tekevä isä on kotona. Isän poissaollessa äiti rehaa kotiin vieraita miehiä.

Onko lapsen parasta äiti joka on mielenterveysongelmainen ja sairaalloisen mustasukkainen ja vihapäissään puukottaa lastensa isää koska kuvittelee tämän käyneen vieraissa vaikka on todistettavasti ollut ylitöissä.

Onko lapsen parasta yh-äiti joka jättää 2-vuotiaan lapsen yksin kotiin ku pitää päästä baariin kaverien kans.

Näitä en ole edes lukenut mistää netistä vaan ihan tiedän ihmiset näiden tarinoiden takana.
 

Yhteistyössä