Oletteko huomanneet Atrian Fresh mainosta?

vieras
Mä en ihan saanut kiinni siitä, mikä siinä ihmisiä _niin_ kamalasti ärsytti...? Ja ihmetytti hiukan kun Atria ei puolustanut tai perustellut valintojaan, vaan lähti heti muuttamaan mainoksia.
 
ad
Kampanjahan onnistuu täydellisesti: ekaks kaikki telaketjufemakot ja kärttysät kotiäidit nousevat barrikadeille 27 v miesnäyttelijän takia. Nyt kun täysin laskelmoidusti leikatut mainokset kehissä: samat ryhmät 24/7 ruudun ääressä kyttäämässä kyseistä mainosta!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ad:
Kampanjahan onnistuu täydellisesti: ekaks kaikki telaketjufemakot ja kärttysät kotiäidit nousevat barrikadeille 27 v miesnäyttelijän takia. Nyt kun täysin laskelmoidusti leikatut mainokset kehissä: samat ryhmät 24/7 ruudun ääressä kyttäämässä kyseistä mainosta!!!
Nimenomaan! Aika harvassa tuntuu Suomessa olevan ne ihmiset, ketkä ei oo kuullutkaan Atria Freshistä. Kun lehdissäkin revitellään. Kampanja siis onnistui, nyt ei ole enää niin tarvetta näyttää sitä alkuperäistä mainosta (missä ei mun mielestä ollut mitään vikaa ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Alkuperäinen kirjoittaja pääasia:
Tuotteet ovat hyviä! Katkarapusalaatti vie kielen mennessään.
Aamutelkkarin Late kertoi, että kyllä ne oli miehiä suurin osa.

Ai ne katkaravut? :whistle:
No lue nyt kaikki kommentit.

Luin kyllä, mutta tuo oli niin mainio moka että oli pakko kuitata! Ota nyt se kiree pipo pois päästä, ei vielä ole edes talvi ;)
 
Musta se mainos veti vähän overiks.Vaikkei nyt sekstaamista kokonaan näyttäneet,mut nosti se pianon pääälle sen naisen ja vähissä vaatteissa kiekkuivat.

Täytyhän niiden tietää että kohua aiheuttaa,mut tiiä sitten,onko kotiäidit tms niin katkerina mainoksesta etteivät osta Fresh tuotteita enää.
Sitten mainos ei ollut osuva yhtään.
 
no
Kai sen mainoksen oli tarkoitus olla ajankohtainen tän puumakohun takia. Mutta itse en pitänyt siitä enkä tiedä miksi. Ehkä siksi että en osaa liittää hyvää ruokaa ja seksiä keskenään. Kumpikin oma nautintonsa.
 

Yhteistyössä