Oletteko huomanneet saman vai onko minulla vain vikaa päässä?

Ihmiset haisevat pahalle!

(ja nyt ei moderaattorien tarvitse nostella karvojaan ja venytellä näppäimistösormiaan, koska rasisimista tai syrjinnästä ei ole kyse että lepo vaan)

Huomaan sen ruuhkissa. Busseissa, kaupoissa, jonoissa, missä nyt ihmiset liikkuvat. Ikävää sanoa, mutta kun juoksevaa vettä on toistaiseksi tarjolla, niin miksi helvetissä ihmiset eivät pese itseään? En ole raskaana, mutta voin sanoa voineeni pahoin tänään(kin) matkustaessani kaupungin linja-autossa. Vanhukset ja avohoitopotilaista patologisimmat eivät todellakaan pese itseään, vaan haisevat pissalle, hielle, yrjölle ja hengitys aivan uskomattoman kauhealle. Jos valitetaan hajuvedenkäytöstä (ymmärrän kyllä senkin) ja toivotaan astmaatikoille omia teatterinäytöksiä ja bussivuoroja, toivoisin todellakin näille etovanhajuisille ihmisille myös omia vuoroja.

Ymmärrän, että on mielenterveysongelmaa ja vanhuksilla on erilainen (nykyään taas ajankohtainen) suhtautuminen vesivarojen säästämiseen ja kortilla elämiseen. Mutta ihan totta, ei siellä bussissa pystynyt olemaan!

Onko tämä vain minun päässäni vai haisevatko ihmiset oikeasti pahalle?

Niin, ja hyvää joulua kaikille näin virtuaalisesti, jos haisettekin mille hyvänsä. :flower: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja röh:
kyllä jotkut haisevat. kyl on itselläki tullut tilanteita että suoraan töistä mennyt päivystävälle lapsen kanssa. siel on sit sian kakalle nyrpistelty nokkaa.
Pitäisikö tämä nyt tulkita siten, että olet sikalanpitäjä, ja tuoksut harjoittamasi ammatin johdosta?

Puhuin ihmisistä, jotka laiminlyövät henkilökohtaisen hygieniansa hoitamisen.
 
Voidaanko sitten ajatella, että avohoitopotilaiden määrä on lisääntynyt, vanhusväestön määrä on lisääntynyt ja siksi myös on liikkeellä enemmän ihmisiä, joilla on vaikeuksia huolehtia itsestään? Vai olisiko kyse siitä, että olen tullut vanhaksi ja kiinnitän tähän enemmän huomiota?
 
Mun täti joutu kerran viemään navetan hajusena isäänsä lääkäriin kun kaatu pahasti ja korvasta lohkes palanen. Sieltä pitikin lähteä viemään isompaan sairaalaan (taksilla mutta saattaja piti olla) niin soitti mun äidille, että ei millään viittis tulla ku muutenkin jo nolotti. Mutta minkäs teet.

Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka on navetassa töissä eivätkä käy edes illalla pesulla, tällasia tunnen... Petikin haisee sitten navetalle.
 
olen kanssa näin asiakaspalvelu työssä huomannut sen, että useimmat vanhukset haisevat kuolemalle :whistle: onneksi osa ei lemppaa miltään mutta voi että ku niitä tulee siihen koko konkkaronkka lätiseen mulle puhelimiensä huonoista akuista niin lähtee taju ku on niin kauhee jaju :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
olen kanssa näin asiakaspalvelu työssä huomannut sen, että useimmat vanhukset haisevat kuolemalle :whistle: onneksi osa ei lemppaa miltään mutta voi että ku niitä tulee siihen koko konkkaronkka lätiseen mulle puhelimiensä huonoista akuista niin lähtee taju ku on niin kauhee jaju :D
niin ne vanhukset tosiaan usein haisee kun eivät raaski edes alushousuja vaihtaa :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
olen kanssa näin asiakaspalvelu työssä huomannut sen, että useimmat vanhukset haisevat kuolemalle :whistle: onneksi osa ei lemppaa miltään mutta voi että ku niitä tulee siihen koko konkkaronkka lätiseen mulle puhelimiensä huonoista akuista niin lähtee taju ku on niin kauhee jaju :D
niin ne vanhukset tosiaan usein haisee kun eivät raaski edes alushousuja vaihtaa :x
nii, vähä kyllä säälittää se välillä.. mut ku siis oikeesti.. niistä jotku haisee kuolemalle.. mistä ihmeestä se johtuu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
olen kanssa näin asiakaspalvelu työssä huomannut sen, että useimmat vanhukset haisevat kuolemalle :whistle: onneksi osa ei lemppaa miltään mutta voi että ku niitä tulee siihen koko konkkaronkka lätiseen mulle puhelimiensä huonoista akuista niin lähtee taju ku on niin kauhee jaju :D
niin ne vanhukset tosiaan usein haisee kun eivät raaski edes alushousuja vaihtaa :x
nii, vähä kyllä säälittää se välillä.. mut ku siis oikeesti.. niistä jotku haisee kuolemalle.. mistä ihmeestä se johtuu :D
niihän se säälittää mutta useat on velä sitten niin jääriä ettei vaihda vaikka kuinka hoitajana anelisi kauniisti.
 
No siis ei se vielä mitään jos navetalle tai sian paskalle haisee. mut mun mielestä se on ihan kamala haju joka tulee kun vaatteita ei pestä vaan niissä kuljetaan aina ja aina ja sit tupakkaa poltetaan sisällä ja autossa ja ties mitä. Sellasia ihmisiä kulkee kaupoissa ja haisevat tosi pahalle. Voikohan joku kuvitella tota hajua. se on sellanen tosi tunkkanen haju.
 
kiksa
Olen raskaana ja todellakin, ihmiset haisee pahalle!! Hiukset haisee rasvalle, miehet varsinkin todella väkevälle hielle, ihmiset haisee rehellisesti sanoen pissalle ja kakalle, YÖKS. Ja tämän asian huomasin ennen ku olin raskaana
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
olen kanssa näin asiakaspalvelu työssä huomannut sen, että useimmat vanhukset haisevat kuolemalle :whistle: onneksi osa ei lemppaa miltään mutta voi että ku niitä tulee siihen koko konkkaronkka lätiseen mulle puhelimiensä huonoista akuista niin lähtee taju ku on niin kauhee jaju :D
niin ne vanhukset tosiaan usein haisee kun eivät raaski edes alushousuja vaihtaa :x
nii, vähä kyllä säälittää se välillä.. mut ku siis oikeesti.. niistä jotku haisee kuolemalle.. mistä ihmeestä se johtuu :D

Mistä sä tiedät, että ne haisee kuolemalle? Jospa se haju tuleekin yksinäisyydestä?
 
jutila
Kyllä me varmaan välillä tuoksutaan hiukka rehulle ja lannalle kun ei kerkee vaikka vaatteita vaihtaa jotta kyläkauppaan ehtii ennen klo 18..onneks siellä haisee muutkin kun tää on tää kylä täynnä viljelijöitä,vanhuksia ja alko-ongelmaisia.Joskus jopa kaikki 3 yhdistyy samaan persoonaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
olen kanssa näin asiakaspalvelu työssä huomannut sen, että useimmat vanhukset haisevat kuolemalle :whistle: onneksi osa ei lemppaa miltään mutta voi että ku niitä tulee siihen koko konkkaronkka lätiseen mulle puhelimiensä huonoista akuista niin lähtee taju ku on niin kauhee jaju :D
niin ne vanhukset tosiaan usein haisee kun eivät raaski edes alushousuja vaihtaa :x
nii, vähä kyllä säälittää se välillä.. mut ku siis oikeesti.. niistä jotku haisee kuolemalle.. mistä ihmeestä se johtuu :D

Mistä sä tiedät, että ne haisee kuolemalle? Jospa se haju tuleekin yksinäisyydestä?

no hö, oon mäki ollu yksinäinen mut en oo siltikään haissu pahalle :D
 
nopee
mun mielestä lapset haisee. Kai ne sitten tuhrii itseään ruoalla tai jtn. Ala-aste ikäiset haisee kaikkista pahimmalle. Hirveintä on kun poikalauma tulee liikkatunnilta suoraan dösään. Eikä ne hielle haise vaan jollekin muulle mille vaan pojat haisee uh!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Mistä sä tiedät, että ne haisee kuolemalle? Jospa se haju tuleekin yksinäisyydestä?
Ei tule yksinäisyydestä kun diabeteksesta, Corega-proteesihoitotuotteista ja monilääkityksestä. kaksi ensimmäistä lemahtaa hengityksestä ja jälkimmäinen lyö läpi myös ihon rauhasista. :D

Mutta auta armias kun tähän vielä lisätään se, että vaattet vaihdetaan vaan joulun alla...
 
vieras
tiedän tasan mistä puhut,kaupan kassalla oon töissä ja päivittäin useita kertoja tunkee nenään sellanen haju että oksat pois..pahin oli mies jonka jälkeen kauppa valehtelematta haisi vielä puol tuntia hänen lähdön jälkeen
 
Eipä siinä mitään mutta jos muutama työkaveri haisee niin hirveelle hielle että meinaa taju lähtee niin :x eikä oikein kehtaa sanoakkaan :snotty: kun kyllä he sen itekkin haistavat :whistle: tai ihme jos eivät :ashamed:
 

Yhteistyössä