Oletteko joskus saaneet siemenkaupasta ihan jotain muuta, mitä olette tilanneet?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Voi vittu! Tilasin kerrottukukkaista krassia.
Nyt siitä on sitten 2 kukkaa auenneet ja se onkin ihan tavallista krassia.
Sitä olisin saanut ihan mistä hyvänsä kaupasta, ei tosiaan olis tarvinnut tilata netistä ja maksaa moninkertaista hintaa SAATANA!

Enkä edes enää muista, mistä tota tilasin kun tilasin siemeniä kolmesta eri kaupasta.
Jos muistaisinkin niin laittaisin kyllä kyselyä sinne, että mitä hiton hommaa tää on.
Pistäisin tosta ostamastani pussista kuvan, se mulla on tallella, ja noista kukkivista muka *kerrottukukkaisista* kans kuvan, että onko nämänäitä, häh.

Anteeksi ruma kielenkäyttö ja kiitos kun sain avautua :)
 
"vieras"
Joo. Tilasin yhdestä nettikaupasta lehtikorianteria ja ilmeisesti se oli loppu kun olivat laittaneet tilalle tavallisen halvan korianterin siemeniä. Samasta kaupasta tilasin basilikaa jossa piti olla suuret lehdet, tämä luki siemenpussissakin mutta tuo basilika on nimenomaan erityisen pienilehtistä. Grrr...
Joskus jotkut unikonsiemenet mitkä tilasin olisi pitäneet olla kerrottukukkaisia, mutta niistä tuli ihan tavallisia yksinkertaisia.
 
Mä ostin viime vuonna kukkakaupasta Samettiruusun siemeniä. En ollut koskaan ennen niitä kylvänyt. Jossain vaiheessa kasvua rupesin ihmettelemään miksi ne tuoksuu tomaatille... Ne olikin tomaatin siemeniä. No, ei ne enää siinä vaiheessa kerennyt kypsymään:whistle: Pikkuraakileiden jälkeen tulikin jo viileät syksyn ilmat: /
 
"vieras"
Jaa, muutaman viikon päästä pitäisi selvitä. Miehen olemattoman siittimäärän vuoksi turvauduttiin luovutettuihin siemeniin. Nyt rupes jännittämään,,,, mikähän yksinkertainen sieltä onkaan tulossa...
 
"Aapee"
Kiitos vastaajille! Juu kyllä harmittaa tämmöinen kun olen noita vaalinut kun silmäterääni ja odottanut, että koska niitä upeita, ruusua muistuttavaa kukkia alkaa tulla.
Ja pah! Sitten tuleekin tommoisia ihan tavallisia krassinkukkia.

Aika yleistä näkyy olevan, luulin että olisin joku harvinainen tapaus jolle on vaan vahingossa käynyt näin.
Mitkähän simpanssit niillä on näitä siemeniä pakkaamassa, jos ei oikeita pystytä saamaan oikeisiin pusseihin!
 

Yhteistyössä