Oletteko käyneet Duggarin perheen sivuilla?

  • Viestiketjun aloittaja kattokaapa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mun mielestä tuo on väärin. Mikäs siinä lisääntyessä kun isommat hoitavat pienempiä. Ei vaikuta perheeltä, vaan perheyritykseltä. Rahaa varmasti tulee haastatteluista yms. Hieno ja tilava talo kyllä, mutta luulisi että 650m²-kokoisessa talossa löytyisi lapsille vähän enemmän makkareita.

Ja sitten se, että vaikka kuinka ahdistaisi jne., negatiivisia tunteita ei saa näyttää. En ihmettelisi, vaikka noista lapsista vielä tulee jotain narkkareita tai massamurhaajia kun eivät saa ilmaista tunteitaan vapaasti.
Soita sossuun!!:)
:LOL: :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Kaikki tytöt on pitkätukkaisia ja käyttää hameita.
Joten tämä on kamalaa koska...? :xmas:

Kysyy samaa tämä!?
Se on kamalaa, koska tytöillä ei ole mitään mahdollisuutta pukeutua oman makunsa mukaan. Farkkuja tai muita housuja ei suvaita, eikä hiuksia saa leikata lyhyemmäksi, halusipa tai ei. Hameet & pitkät hiukset on pakollinen malli.

Ehkäpä se ei jonkun mielestä ole kovin kamalaa, mutta mun mielestäni tuollainen pukeutumisen & hiusten pituuden määrittelevä ehdoton ohjesääntö haiskahtaa pahasti fundamentalistiselta kiihkoilulta. Se ei ole kovin kaukana muslimimaissa käytettävistä burkhista.
 
simeonina
Alkuperäinen kirjoittaja mielipide:
Yököttävä teennäinen hihhuli-perhe.
En ihmettelisi vaikka tuo äijäkin olis joku insestiin taipuvainen, siitä saa niljakkaan kuvan. Ja eukolla tuiskuaa pahasti sahanpurut korvista, muuta ei kai ossaa kuin jalkojaan avata hymyillen miehelle ja lapsia pukata.
Voi lapsiparkoja, lastenkodissakin olisi kodikkaampi tunnelma.
Peesaan sua täysin. :wave:
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mun mielestä tuo on väärin. Mikäs siinä lisääntyessä kun isommat hoitavat pienempiä. Ei vaikuta perheeltä, vaan perheyritykseltä. Rahaa varmasti tulee haastatteluista yms. Hieno ja tilava talo kyllä, mutta luulisi että 650m²-kokoisessa talossa löytyisi lapsille vähän enemmän makkareita.

Ja sitten se, että vaikka kuinka ahdistaisi jne., negatiivisia tunteita ei saa näyttää. En ihmettelisi, vaikka noista lapsista vielä tulee jotain narkkareita tai massamurhaajia kun eivät saa ilmaista tunteitaan vapaasti.
Soita sossuun!!:)
:LOL: :LOL:
Juu, kyllä varmaan pitäis. :D
 
äitee22
ihana perhe ja voi nuita onnellisia, joille on isaruksia siunaantunut. lapsetkin oppivat jo kotona tekemään töitä ja kantamaan vastuuta,pärjäävätpähän sitten tässä suuressa maailmassa.

itsellänikin on paljon sisaruksia ja olen vain kiitollinen kaikista hetkistä kotona; opin kantamaan vastuuta muista,opin tekemään kotitöitä. nyt pärjään hyvin omassa elämässä omien lapsien kanssa kun kotoa olen saanut hyvän kasvatuksen.

toivon itse, että voimat riittävät useamman lapsen kanssa ja että lapsia siunaantuisi useampi. ja kuten joku snaoi, ei ole minun onnestani pois jos jollain muulla sattuu olemaan useampi lapsi kuin meillä.

miusta ainakin on mukava nähdä onnellisia perheitä,joihin lapset ovat tervetulleita. nuilla lapsilla on hyvät eväät elämään kun aikanan kotoa lähtevät-

tiedän itsekin äitejä, jotka ovat avuttomia ja parin pienen lapsen kanssa. ei vain täällä joillakin paistaisi kateus kun toiset saavat isossakin perheessä arjen pyörimään..

ei suurperheys tee kenestäkään huonompaa..
 

Yhteistyössä