Oletteko koskaan ajatelleet työhaastattelussa, että nyt olen varmaan piilokamerassa?

Mä olen!

En tiedä yhtään, mistä aivojen sopukoista tämäkin muisto pulpahti esiin...

Haastattelu alkoi ja minun pyydettiin ihan normaalisti istua alas. Haastattelijoita oli kaksi - vanha setä ja keski-ikäinen täti. Heillä oli edessään vesilasit ja vesipullot. Minulle ei tarjottu mitään. Pidin JO tätä perin kummallisena.

Haastattelijat silmäilivät cv:täni ja työhakemustani ja näytti tosissaan siltä, että näkivät ne ensimmäistä kertaa.

Nainen kysyi jossain vaiheessa, että osaanko ihan nuoteista soittaa? Olen siis soittanut instrumenttia yksityisopetuksessa 6 vuotta ja suorittanut musiikin teorian opintoja. Mielestäni kysymys tähän TOIMISTOTYÖNTEKIJÄN virkaan ei ollut kovin oleellinen, mutta vastasin kohteliaasti, koska olin kuitenkin itse asiasta jossain kohtaa CV:tä maininnut. Kuka voi oikeasti olla niin tyhmä, että luulee etten osaa nuotteja?

Olin siihen mennessä tehnyt kaikenlaisia, sekalaisia töitä opiskelujeni ohella, niin fyysisesti raskaita kuin henkisesti raskaitakin. Toimistotyötä, asiakaspalvelutyötä... Työuraa oli takana varmaankin n. 7 vuotta. Haastattelija kysyi, olenko koskaan tehnyt mitään OIKEITA töitä. Menin niin sanattomaksi, että mumisin vain siihen jotain.

Ikäni, silloin 23 vuotta, otettiin suunnilleen joka lauseessa esiin.

Nainen tokaisi vielä harrastuksistani, että "Onpa hyvä, kun harrastat liikuntaa, että pysyt hyvässä kunnossa!" Hän oli itse vähintään 20 kiloa ylipainoinen.

Silmiin katsottiin hyvin vähän. Yleisestiottaen haastattelijat katsoivat "ohitseni" kaukaisuuteen.

En edelleenkään tiedä, oliko kyseessä joku piilokameran tyyppinen ohjelma. Huhhuh!
 
Krisse
ARVAA VAAN MONTAKO KERTAA :) KerEnkä vaan minä, vaan mies lähti työhaastatteluun, jossa sitten etsittiinkin NAIS STRIPPARIA!!!Meinas siinä pullat mennä väärään kurkkuun :)
 
krisse
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse:
ARVAA VAAN MONTAKO KERTAA :) KerEnkä vaan minä, vaan mies lähti työhaastatteluun, jossa sitten etsittiinkin NAIS STRIPPARIA!!!Meinas siinä pullat mennä väärään kurkkuun :)
SORI, toi Ker ei kuulunut tohon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Krisse:
ARVAA VAAN MONTAKO KERTAA :) KerEnkä vaan minä, vaan mies lähti työhaastatteluun, jossa sitten etsittiinkin NAIS STRIPPARIA!!!Meinas siinä pullat mennä väärään kurkkuun :)
What?!
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että miehesi on MIESstrippari ammatiltaan? :whistle:
 

Yhteistyössä