oletteko koskaan polttaneet pilveä? mikä fiilis jäi?

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
"hippi"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24652836:
Joitakin kertoja juhlimisen yhteydessä 20+ vuotiaana (eli kaaaaauan sitten :xmas:). Oli aina todella mukavaa, olo oli hyvä, rentoutunut ja hauska.

Sen sijaan jotkut kotiviinikerrat sitten... :x

Silti juon nykyään viiniä, en polta mitään. :D Stupid me?
:LOL:

Ei ole evoluutio oikein toiminut.

Tai sitten se on se luterilaisuus ja kärsimyksen ylistys
 
Ken guru
Kokeilin jenkeissä joskus tuhat vuotta sitten, mutta mulle tuli vaan sellanen kuumeinen olo, enkä siis pitänyt siitä, joten siihen jäi kokeilut. Eikä mua muuten tosiaankaan naurattanut tai itkettänyt, enkä menettänyt mitään kontrollia.

Itse en pidä pilveä mitenkään vaarallisena, enkä ole koskaan ennen kuullut tuollaisia sairaalareissuja, joten pitstää vähän miettimään, että mitä siinä on silloin oikeen poltettu, tai siis minkähän laista pilveä.

En kyllä myöskään ymmärrä pilven "hienoutta", että miten niinkin moni sitä haluaa pössytellä, kun siitä tulee usein lähinnä vaan sellainen pöhnäinen olo.
 
"vieras"
En kyllä myöskään ymmärrä pilven "hienoutta", että miten niinkin moni sitä haluaa pössytellä, kun siitä tulee usein lähinnä vaan sellainen pöhnäinen olo.
Mun mielestä se koko pilven polttelun "idea" ei mitenkään voi aueta ensimmäisellä tai edes toisella kerralla, ei mitenkään.
En mäkään tuntenut ekoilla kerroilla juuri mitään,oli vaan vähän kummallinen olo.
Ihmettelin sitä hehkutusta ja olin pettynyt,ettei se ollutkaan sellaista kuin olin kuvitellut.
Koko idea aukeskin vasta myöhemmin kun oloon tottui,tiesi millaista on olla pilvessä,miten paljon lajikkeilla on merkitystä pilven laatuun(ts.miten erilaista pilveä on olemassa ja mitä mikäkin lajike aiheuttaa) ja oppi polttamaan itselleen sopivan määrän.
Oppi tavallaan sen olotilan,pystyi rentoutumaan ja alkoi nauttia siitä, on kumminkin aivan täysin eri fiilis kuin alkoholin kanssa.
 
Ken guru
[QUOTE="vieras";24653432]Missä te oikein asutte, että kaikki kokeillut?

Minä en ole ikinä edes nähnyt koskaan kun joku olisi polttanut pilveä.[/QUOTE]

No aika pieni otos tuo vielä, ettei ihan kaikiksi voi laskea. Suurin osa ei varmaan vielä ole, mutta kyllähän se on yleistynyt kovasti. Jossain hiljattain tehdyssä tutkimuksessa oli kai että nuorista jotain 40% on kokeillut.
 
"Calm in the storm"
ensimmäiset polttelut oli kännissä ja siittä ei hyvää seurannu. olosta tuli ihan hirvee ja sekava ja huono-olo.
mutta selvinpäin kun poltin, niin olosta tuli tosi hyvä. riippuu siittäkin millasta tavaraa saa käsiinsä.
joistain ihmisistä tulee ihan vatipäitä, senvuoksi mulla meni hyvän kaverinkanssa välit poikki, kun se sekoili. mutta varmaan siinä oli jotain muutakin mukana minkä toi polttelu ja juominen sitten vahvisti.

en mä lähde suositteleen päihteitä kenellekkään, mutta sillontällöistä pössyttelyä en tuomitse. tai miten voisin, kun oon ittekkin koittanu.
 
Kokeilin teininä pari kertaa ja siihen se sit jäi ja oman tunnon tuskat tuli tilalle. Vieläkin harmittaa et piti kokeilla. Sain toisen kerran jälkeen kaamean paniikkikohtauksen ja luulin kuolevani mikä varmaankin varmisti ettei tullut kokeiltua uudestaan. En hyväksy sitä missäään muodossa.
 
Joitakin kertoja olen poltellut ja ihan mukavaa hommaa. Kerran tosin meni överiksi eikä ollut mukavaa. Ei mene niin sekaisin kuin viinasta, ei tule krapulaa. Edelliskerrasta on puolitoista vuotta. Sitä nyt on saanut mistä milloinkin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24653490]Vaimoni ei ollut pilvessä kauhean hauskaa seuraa joten en suosittele.[/QUOTE]
Vaimosi oli kuitenkin riittävästi pilvessä mennessään kanssasi naimisiin.
 
uyui
Oon polttanut monta monta kertaa. Yleensä tulen hyväntuuliseksi, mielikuvitus juoksee ja tykkään kuunnella esim. musiikkia, katsoa leffaa tai jutella kaverin kanssa jostain älyttömyyksistä. Jos olen humalassa ja poltan, tulen huonovointiseksi ja oksennan. Viimeiset pari vuotta olen polttanut niin harvoin ja olen ollut masentunut, että alan pilvipäissäni helposti liikaa tarkkailemaan omaa oloani ja fyysisia reaktioita, ja se ei ole kovin mukava tunne. Nykyisin poltan todella satunnaisesti, yleensä kieltäydyn.
 
"Neith"
3 kertaa olen kokeillut teininä, jokaisella kerralla tuli ihan hirveä olo, tuntui että pää räjähtää, liikkua ei voinut, edes silmien liikuttaminen ei onnistunut ilman että tuli olo_ nyt se kuolema iskee_
kamassa ei sinänsä varmasti ollut mitään vikaa kun kaikki muut istui hymyillen ja hihitellen..
en suosittele kenellekkään, sillä vaikka siitä joillekkin hyvä olo tuleekin niin pössyttelevä ihminen on paskaa seuraa, kommunikointi ei pelaa, ja illanvietoissa on suorastaan kuollut tunnelma.. lisäksi liian monta esimerkkiä löytyy niistä mun aikoinaanj tuntemista polttelijoista joilla on koko elämä mennyt persiilleen, on mennyt opiskelut, työt,parisuhteet,perhesuhteet ja osa on siirtynyt vahvempiin aineisiin.
 
uyui
^^ Mun kaveripiirissä tosi moni polttaa pilveä ihan säännöllisesti, kaikki niistä ovat ihan kunnon kansalaisia ja erittäin vastaan kovia huumeita. Ja on työpaikat ja perheet.
 
"Neith"
^^ Mun kaveripiirissä tosi moni polttaa pilveä ihan säännöllisesti, kaikki niistä ovat ihan kunnon kansalaisia ja erittäin vastaan kovia huumeita. Ja on työpaikat ja perheet.
hyvä jos niin on, enemmän taitaa kyllä olla niitä joille polttelu muodostuu ongelmaksi.
onhan alkoholikin ihan hyvä ja rentouttava aine, paitsi että joillekkin se koituu tuhoksi.
 

Yhteistyössä