Oletteko kysyneet sukupuolta jo np-ultrassa?

  • Viestiketjun aloittaja "Mii"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
no eipä siitä taida kauheasti selvää saada. ja riippuu tietty millä viikolla ultrassa käy.
mä ihan vitsinä kysyin, tiesin etteivät sano ja vastasikin että "mahdoton tuosta vielä mitään sanoa".
 
fds
Kummastakin olen kysynyt. Ekasta lääkäri (ulkomaalainen) sanoi että 99% varmuudella poika ja niinhän se oli :)
Toisesta kysyin myös mutta tämä lääkäri ei osanut varmuudella sanoa, mutta katseli jalkojen väliin kovin tarkaan ja veikkasi poikaa ja niinhän sekin oli :)
 
tiiteni harmaana
En kysynyt, mutta aika selkeän kuvan sain mukaani sieltä ja itse näin kyllä varustuksia jalkovälissä, että arvailen poikaa. Mies ei halua tietää, enkä sitä kuvaa ole hänelle näyttänyt. Muut kuvat kyllä.
 
"miii"
aikana veikkasitvat np ultrassa poikaa ja rakenne ultrassa tyttöä,tyttö tuli.nyt kysyttiin np ultrassa,niin ei suostunut arvailemaan ja rakenne ultrassa viime viikolla sanoi että tyttö olis tulossa,saas nähdä :)
 
"Neith"
kysyin ja ultraaja vain tarkisti että vaikuttaako se mihinkään ja kun sanottiin että ei niin se kertoi että poika on selvästi tulossa, erehtymisen vaaraa ei ollut.
 
"Neith"
[QUOTE="Neith";22776162]kysyin ja ultraaja vain tarkisti että vaikuttaako se mihinkään ja kun sanottiin että ei niin se kertoi että poika on selvästi tulossa, erehtymisen vaaraa ei ollut.[/QUOTE]

jaa, np ultrassa.. tarkoitin rakenne ultraa.. pitäis ehkä lukea kahteen kertaan jotta ymmärtäis kysymyksen :D
 
Tässä kolmannessa ei kysytty mutta ultraaja möläytti puhumalla että "tämä teidän kolmas tyttö".
Nyt kun kävin synnytystapa-arviossa viime viikolla niin lääkäri puhui palleista. Saas nyt siis nähdä...
Mutta pikkusisko just kysyi np-ultrassa ja sieltä sanottiin että varmana poika on heille tulossa. Eikä vaaraa erehtyä kuulema.
 

Yhteistyössä