Oletteko MAMMAT koneella vaikka lapsesi..

  • Viestiketjun aloittaja äips
  • Ensimmäinen viesti
Kattovat dvd:tä... Me ollaan tänään ulkoiltu kaks tuntia leikkipuistossa, leivottu yhdessä, oon lukenu kirjoja ja pienempi kävi levähtämässä päikkäriaikaan. Joten nyt kattovat tuota ja mä istun tässä hetken ennen syöntiä. Iät alkaa olla 4v ja 6v.
 
HÄH
En ole mamma mutta välillä olen. Vuoden ikäinen pörrää vierellä ja ympärillä ja sitten leikkii omiaan. Kauaa en ehtiä olemaan hereilläolo aikanaan. Mutta kun nukkuu niin sitten, tai kun isänsä leikittää häntä.
 
En oo koneella jos muksut on kotona sisällä. Ei siitä tule mitään! Niitä pitää koko ajan vahtia, tai sitten yrittävät tehdä kamikaze-hyökkäystä tietokoneelle, jota eivät edes osaa käyttää! Mun on tehtävä työhakemuksiakin ja ne onnistuvat kun muksut ovat hoitopaikassa.
 
Blue
Minen ole mamma myöskään mutta kyllä, lapseni ovat hereillä ja minä palstailen. Esikoinen, ekaluokkalainen pelaa huoneessaan Nintendo DS:ää, juuri tulin hänen kanssaan ulkoa. Kaksi pienempää, 3v ja 5v menivät vielä hetkeksi naapurin pihaan leikkimään kun tultiin pajunvitsakeräysreissulta.
 

Yhteistyössä