Oletteko mitenkään hoitaneet molluskoja eli ontelosyyliä?

Lääkäri ehdotti niitten poistamiseen kahta topsipuikkoa. Niilä puristetaan syylän molemmilta puolilta niin se lähtee.
Jos se tekee kipeää niin kannattaa ostaa apteekista emlaa ja pitää sitä siinä hetki ja sit puristaa syylä pois.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olen ottanut heti pois. Ja ollaankin päästy ihan muutamalla.
Kuinka sä olet ottanut ne pois?
Nipistämällä, pinseteillä.
No siitähän riemu repeää jos alan noita sörkkimään... :snotty: :|
Joo, huutaa, voin luvata.
 
lkj
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osterivinokaskapseleilla
Näin!
Luontaistuotekaupasta, avaa kapselin ja sekoittaa ruoan sekaan. ei maistu miltään.
Meidän lapsella oli noin 30-40, 2viikkoa vinokasta, jonka jälkeen noin viikossa lähtivät.
Sain vinkin päiväkodista, jossa ovat monelta lapselta nähneet osterivinokkaalla lähtevän molluskat todella hyvin!

Suosittelen!
 
hihiih
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olen ottanut heti pois. Ja ollaankin päästy ihan muutamalla.
Kuinka sä olet ottanut ne pois?
Nipistämällä, pinseteillä.
No siitähän riemu repeää jos alan noita sörkkimään... :snotty: :|
Joo, huutaa, voin luvata.
heh aika hauska
 
Alkuperäinen kirjoittaja hihiih:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olen ottanut heti pois. Ja ollaankin päästy ihan muutamalla.
Kuinka sä olet ottanut ne pois?
Nipistämällä, pinseteillä.
No siitähän riemu repeää jos alan noita sörkkimään... :snotty: :|
Joo, huutaa, voin luvata.
heh aika hauska
Mitä hauskaa on siinä, että lapsi huutaa kivuissaan?
 
ei ei
No ei se mitenkään erityisen kivuliasta ole, lapset nyt vaan huutaa kun tietää, että jokin tuntuu epämiellyttävältä.
Minäkin sain lapselta muutaman, eikä se puristamaminen ihan oikeasti satu, tuntuu, että puristaa mutta ei tosiaankaan tee kipeää (jos ei ole tulehtunut, mutta ei niihin silloin saa mennä kajoamaankaan).

Mutta. Miksi kiusata lasta, kun yrittää voi rasvalla ja niillä osterivinokaskapseleilla? Ja sitten emlaa ja pinsetit tms. jos ei onnistu muuten.
 
vanhemmalla tytöllä oli muutama. Rasvasin sitä ihoa siitä, jos olisin niitä alkanut puristelemaan tyttö olis varmaan vieläkin loukkaantunut mulle. Ajan kanssa ne lähti, siis kyse oli kuukausista.
 
brassiina
mä nyppäsin kypsän mollukan pois puhtain sormin ja laitoin sitten puhdistusainetta. arpi parani n. viikossa. tarkotus on saada se valkoinen osa kokonaan pois.verta tulee aika paljon, eli laastaria käsien ulottuville. ei satu mitään mahdottomia, itseltänikin oon ottanu pois. rasvaus ei meillä auttanut, melkein 2 vuotta niitä tuli, kasvoille myös, onneks ei sentään hirveitä määriä.
 
Pojalta on nyt vihdoin ja viimein lähtemässä ontelosyylät. On kestäny yli vuoden. Bepanthenilla voideltu ja nyt lopuksi saatiin ihotautilääkärilä resepti Fucidin-rasvaan, joka on ollut kyllä tehokas. Hänellä on myös atooppinen iho, joka vaikeuttaa niistä eroon pääsemistä (kuiva iho, raapii jonkin verran, ja molluskat siirtyy paikasta toiseen).
 

Yhteistyössä