Oletteko ostaneet jo joululahjoja? Oonko mä ihan pöljä, kun yhdet paketit olen kaikille lapsille jo ostanut?

En vielä kun nassikoitten mieli muuttuu joka viikko... Tai siis nehän tahtoo minkä ne näkee. Tässä viikkojen kuluessa täytyy vaan löytää se, mikä olisi se The juttu.
Viimeksi kaupassa käydessä tyttö 6v tahtoi jonkun lääkäri-Barbin ja Geomag-pakkauksen. Mä haluisin ostaa sen geomagin (60e) mutta kumminkin se ilahtuisi enemmän barbista - joita tosin on jo pari-kolme.

Että kattellaan...
 
Mun mielestä oot fiksu, ei oo sitten kauheeta paniikkia ennen joulua.

Varsinkin näin työssäkäyvänä joulu on kyllä tosi stressaavasti keskellä viikkoa. Ei sillä, joulua rakastan, ja mielelläni sitä teen. Mutta lomat ei riitä kaikkeen, ja tänä vuonna joudutaan miehen kanssa vuorottelemaan, että ekaluokkalaisen kanssa on joku koko joulun pyhät. Itse olisin mieluusti välipäivät vapaana, mutta pitänee olla ennen joulua ja sitten uuden vuoden jälkeen, ja mies ne välipäivät.

Ja on mullakin yks joulupaketti ostettuna, tänään kattelin Anttilan postimyyntikuvastoa, jossa oli Star Wars pyyhkeitä - meidän pienet pojat ovat hulluina siihen, joten semmoiset vois myös ostaa joululahjaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
En vielä kun nassikoitten mieli muuttuu joka viikko... Tai siis nehän tahtoo minkä ne näkee. Tässä viikkojen kuluessa täytyy vaan löytää se, mikä olisi se The juttu.
Viimeksi kaupassa käydessä tyttö 6v tahtoi jonkun lääkäri-Barbin ja Geomag-pakkauksen. Mä haluisin ostaa sen geomagin (60e) mutta kumminkin se ilahtuisi enemmän barbista - joita tosin on jo pari-kolme.

Että kattellaan...
Mä en ostanut leluja ollenkaan, 8v ostin uuden puhelimen, 6v:lle ekan halvemman puhelimen, 5v:lle pleikkaripelin, 3v:lle ja 2v:lle vaatteita
 
vieras
Olen ajatellut olla ostamatta mitään lahjoja, kun niitä tulee taas muualta ihan tarpeeksi.
Meillä muksuilla muutenkin tavaroita niin paljon etten edes keksi mitän järkevää enkä halua ostaa siksi kun on pakko.
 
vieras
Ettekö te HALUA ostaa omille lapsille lahjoja? Jouluhan nimenomaan on antamisen juhla, en käsitä että niitä lahjoja ei osteta siksi että niitä tulee muualta, eikös siinä katoa juuri se pointti että on ihanaa kun saa hemmotella omia lapsia ja antaa heille jotain mistä pitävät. En voisi kuvitellakaan että jostain velvollisuudesta ostaisin lapselle lahjoja vaan siksi että on ihanaa nähdä lasten ilmeet jouluna kun saavat juuri niitä asioita mitä ovat toivoneet :)
 
mie
en ole ostanut enkä aijo ostaa vielä aikoihin joulukussa muutaman lahjan.pannostan muulla tavalla jouluun¨, kuten kodin puhtauden, koristelun , leipomisen, hyvän ruuan ja tunnelman suhteen. joululahjat eivät ole se tärkein asia.
 
---------
mä menisin ihan mielelläni jo lahjaostoksille, harmi vaan kun veronpalautukset tulee vasta joulukuulla, eli sillon sit mennään lahjaostoksille, enne sitä ei ol varaa. me pidetään miehen kanssa aina muutamaa prosenttia korkeemmalla veroprosentti niin saadaan sit aina joulurahat periaatteessa säästettyä vuoden aikana. nytkin meille tulossa reilu 2tonnia yhteensä. siitä on sit kiva ostaa lahjoja kun ei tartte miettiä rahasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei lahjoja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Melkein kaikki lahjat on jo hankittuna. Oikeastaan puuttuu enää appivanhempien ja kummitytön lahjat.
voi luoja menaatko koko suvulle lahjat ostaa, me emme osta kun omille lapsille ja se saa riittää.
Voi jösses, ettekö te osta lahjoja kuin omille lapsillenne? :eek:
Me haluamme aina muistaa myös muita läheisiämme jouluna, ja ostamme lahjat myös veljelleni, vanhemmilleni, sekä läheisimmille ystäville.
:saint: :saint: :saint:
 
ei liian aikaisin
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
KAIKKI lahjat hankittu tai päätetty mitä ostan itse kullekkin. Eli hyvin on pullat uunissa...kun viä sais jostain joulupaperia...niin pääsis paketoitteen... :wave: =) Ja rahaa ei ees mee paljon, kun suunnittelee jo ajoissa :heart:
ei sitä rahaa mene yhtään enmpää vaikka ostaa jouluviikolla lahjat, voi ne suunitella vaikka ei ostakkaan. mitä aikaisemmin ostaa ja mitä lahemmäksi joulu tulee nälkä kasvaa syödessä eli lahjoja ostellaan vaan kokoajan lisää.
 

Yhteistyössä