Oletteko ostaneet jo joululahjoja? Oonko mä ihan pöljä, kun yhdet paketit olen kaikille lapsille jo ostanut?

Alkuperäinen kirjoittaja ei liian aikaisin:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
KAIKKI lahjat hankittu tai päätetty mitä ostan itse kullekkin. Eli hyvin on pullat uunissa...kun viä sais jostain joulupaperia...niin pääsis paketoitteen... :wave: =) Ja rahaa ei ees mee paljon, kun suunnittelee jo ajoissa :heart:
ei sitä rahaa mene yhtään enmpää vaikka ostaa jouluviikolla lahjat, voi ne suunitella vaikka ei ostakkaan. mitä aikaisemmin ostaa ja mitä lahemmäksi joulu tulee nälkä kasvaa syödessä eli lahjoja ostellaan vaan kokoajan lisää.
Noh, mua EI SAA kirveelläkään koko Joulukuussa erääseen nimeltämainitsemattomaan Suomen Suurimpaan Kyläkauppaan, ja tällä kylällä ei oo mitään kauppoja...että silleen..kukin tavallaan ;) :wave:
 
No rahaa menee kaiketi sama määrä, ehkä, viakka ne ostais kerralla.
Tilillä se ei vain niin tunnu, kun ostaa vähitellen ja käyttää hyödykseen hyvät alelöydöt yms.

Emme osta lapsille useita lahjoja, mutta tahdomme muistaa myös muita- omia sisaruksia, vanhempiamme, kummilapsia, isovanhempiamme, omia kummejamme. Niin on ollut kummankin suvussa tapana.
Itsekin tehden ja leipoen muistetaan.

Tällä äiteellä ei nälkä kasva syödessä B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi räkä:
taas tää alkaa noista joululahjoista jauhaminen ja on vasta lokakuu. mikä ihmeen kiire niitä on hankkia, nehän voi ostaa vaikka vasta aatonaattona .
Niin tai tehdä kuin mun mies joka menee kauppaan jouluaatttona ja sitten tuskailee kun ei löydä haluamaansa ja aika loppuu kesken.
Ja mua ärsyttää niin suunnattomasti tuo sen tapa |O |O
 
Minjaana
On ostettu jo muutamia kirjoja ja dvd-elokuvia lapsille :)
Lahjat ostetaan myös minun vanhemmilleni, mieheni vanhemmille, minun veljilleni, sekä mieheni veljille. Kummilapsille ja pientä muistamista myös kummilasten vanhemmille, lähimmille ystäville, isovanhemmillemme ja muille läheisille.
 
mametsu
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
En vielä kun nassikoitten mieli muuttuu joka viikko... Tai siis nehän tahtoo minkä ne näkee. Tässä viikkojen kuluessa täytyy vaan löytää se, mikä olisi se The juttu.
Viimeksi kaupassa käydessä tyttö 6v tahtoi jonkun lääkäri-Barbin ja Geomag-pakkauksen. Mä haluisin ostaa sen geomagin (60e) mutta kumminkin se ilahtuisi enemmän barbista - joita tosin on jo pari-kolme.

Että kattellaan...
Ne geomagit ovat aivan loistavia! Minä ostin jo reilu 3-vuotiaalle typylle niitä ja näyttihän tuo iskäkin niistä väsäävän..:=) ohjeissa lukikin että myös aikuisille stressin laukaisuun jne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei lahjoja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Melkein kaikki lahjat on jo hankittuna. Oikeastaan puuttuu enää appivanhempien ja kummitytön lahjat.
voi luoja menaatko koko suvulle lahjat ostaa, me emme osta kun omille lapsille ja se saa riittää.
Kyllä meillä on sukua paljon enemmän kuin nuo. Ja kyllä meillä on ollut tapana muistaa appivanhempia jotenkin. Viime vuonna esimerkiksi tehtiin seinäkalenteri lasten kanssa. Ja lapsille ostin legoja silloin joululahjaksi, kun niitä sai puoleen hintaan. Kannattaa hyödyntää tuollaiset tarjoukset, ei niitä halvemmalla tule ennen joulua kuitenkaan saamaan.
 

Yhteistyössä