oletteko pettäneet miestänne?

  • Viestiketjun aloittaja muse
  • Ensimmäinen viesti
En ole pettänyt. Mutta, jos jo toisen miehen ajatteleminen on pettämistä, niin 99% naisista pettää =) Eikös se ole tavallista ettei seksifantasioihin päästetä omaa miestä. Ja kyllähän sitä saa katsoa ja ajatella muita, mutta koskea ei ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.08.2006 klo 13:11 Maija kirjoitti:
En ole pettänyt. Mutta, jos jo toisen miehen ajatteleminen on pettämistä, niin 99% naisista pettää =) Eikös se ole tavallista ettei seksifantasioihin päästetä omaa miestä. Ja kyllähän sitä saa katsoa ja ajatella muita, mutta koskea ei ;)

Ja 100% miehistä pettää, jos ajatteleminenkin pettämistä on.
 
rintsikka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.08.2006 klo 11:20 mie kirjoitti:
En ole, enkä koskaan aiokkaan!
niin minäkin joskus luulin mutta luulo ei ole tiedon väärtti.Niinhän sitä sanotaan. Ikinä etvoi tietää mitä tulet tulevaisuudessa tekemään. se on faktaa.
 
Nykyinen suhteeni alkoi ollessani vielä naimisissa exäni kanssa. Olivat elämäni vaikeimmat pari kuukautta, ei koskaan enää kahta miestä samaan aikaan. Meinasi pää hajota. Niin ja minäkin olin vannonut etten ikinä voisi pettää, mutta elämä on kummallista ja ennakoimatonta. Joku tuli ja vei jalat alta..
 
Oon suudellut naisen kanssa mieheni edessä. Se oli hänen mielestään pettämistä ja siitä ollaan keskusteltu/riidelty monta kertaa. Ei onneksi pitkään aikaan. Asia tapahtui huhtikuussa.'

Minulla on ollut tapana hieman suudella joitakin ystävättäriäni humalassa. En tee sitä enään! :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2006 klo 10:37 vieras kirjoitti:
Nykyinen suhteeni alkoi ollessani vielä naimisissa exäni kanssa. Olivat elämäni vaikeimmat pari kuukautta, ei koskaan enää kahta miestä samaan aikaan. Meinasi pää hajota. Niin ja minäkin olin vannonut etten ikinä voisi pettää, mutta elämä on kummallista ja ennakoimatonta. Joku tuli ja vei jalat alta..
Samoin kävi minullekin. Jalat alta ja lujaa! Vielä olen naimisissa, mutta ajatukset viipyilevät sen toisen luona. Yhteydenpitö on ollut tiivistä menneiden viikkojen aikana ja melkoisen vaikeaa on esiintyä kotona ns. normaalisti. Yritän olla tekemättä hätiköityjä päätöksiä.
 
vieras edelleen
\Samoin kävi minullekin. Jalat alta ja lujaa! Vielä olen naimisissa, mutta ajatukset viipyilevät sen toisen luona. Yhteydenpitö on ollut tiivistä menneiden viikkojen aikana ja melkoisen vaikeaa on esiintyä kotona ns. normaalisti. Yritän olla tekemättä hätiköityjä päätöksiä.

[/quote]

Minä kärsin ja kiduin pari kuukautta silloin, avioliitto oli jo kauan aikaa sitten väljähtynyt ja olimme silloisen miheni kanssa hyviä kavereita. Lopulta oli pakko tehdä päätöksiä ja päätin että eroaminen oli oikea ratkaisu. minun kohdalla se oli, päivääkään en ole katunut ja olen onnellisempi kuin koskaan. Toki syyllisyys lähtemisestä ja perheen hajottamisesta on kova ja eroprosessin olen joutunut käymään läpi siinä kun kaikki muutkin. Myös sen asian olen joutunut käsittelemään että mitä jos tämä silloin alkanut suhteeni ei olisikaan jatkunut, olisin siinä tapauksessa ollut eronnut yksinhuoltaja ja sekin olisi ollut pakko hyväksyä. Sitä mietin edelleen olisiko minun pitänyt rehellisesti tunnustaa suhteeni ex-miehelleni. Sitä en tehnyt vaan hänen epäilyksistään huolimatta kielsin kaiken. Oliko oikein vai väärin etten kertonut, sitä on vaikea sanoa ja joka tapauksessa ne ajat on onneksi eletty jo. Tsemppiä!
 
Katjuska71
En ole pettänyt enkä pettäisi. Kokemuksella olen yhtä huonoa äijäkaveriani pettänyt, ei voi mieheksi etenkään mun mieheksi sanoa, vaikka itse varmaan kuvitteli pienessä mielessään muuta! En tosin ole ylpeä tuosta teosta, kamalaa jälkeä siitä tuli.
 
mixu
Petin, oltiin eroamassa ja oletan mieheni pettäneen minua. Huomasin että se ei tuntunut miltään vaikka olin ihastunut tähän ihmiseen. Huomasin että rakastan nykyistä miestäni eikä muut tunnu miltään...
 

Yhteistyössä