Oletteko tilanneet jotain ulkomailta?

Onko kukaan tilannut mitään Pingpongista? Kuinka kauan teillä on tilauksissa mennyt? Joku kertoi joskus aiemmin, että toimitus oli kestänyt pari kuukauttakin, mutta silloin ollut jokin tietty väri tms. lopussa muistaakseni... :/ Tilattiin sieltä adapteri pari viikkoa sitten, eikä ole vielä mitään kuulunut. Toimitusajaksi ilmoittavat 2-4 viikkoa, eli malttamattomana olen tässä liikkeellä... :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:
Onko kukaan tilannut mitään Pingpongista? Kuinka kauan teillä on tilauksissa mennyt? Joku kertoi joskus aiemmin, että toimitus oli kestänyt pari kuukauttakin, mutta silloin ollut jokin tietty väri tms. lopussa muistaakseni... :/ Tilattiin sieltä adapteri pari viikkoa sitten, eikä ole vielä mitään kuulunut. Toimitusajaksi ilmoittavat 2-4 viikkoa, eli malttamattomana olen tässä liikkeellä... :saint:
Mä tilasin viimevuoden lopulla Teutonian lämpöpussin ja jatkoperän vaunuihin. En muista, mitä tilausajaksi mainittiin, mutta venyi muistaakseni viidelllä viikolla alkuperäisestä toimitusviikosta. Pahoittelivat kyllä tapahtunutta ja vastailivat ihan hyvin sähköpostikyselyihin.

 
me tilattiin reilu vk. sitten babyparadisista (miten lie kirjoitetaan ) tuplat ja kaukalon... tässä oottelemme jännityksellä paketin saapumista...et puolikas kokemus, oli helppo tilata (jopa minäkin "kielinero" osasin tilata )
 

Yhteistyössä