Oletteko vielä yhdessä?

  • Viestiketjun aloittaja Tiipeli
  • Ensimmäinen viesti
Tiipeli
Siis kaikki nuoret alle 20 wee äidit oletteko yhdessä miehenne kanss joka on myös esikoisen isä vai eronnut? tuli vain mieleen kun ajattelee nuorten perheiden erotilastoja :)
 
tapasin tuon ukkoni puoli kuukautta 18 vuotis synttäreitteni jälkeen. ja yhessä ollaan vieläkin. mikäs siin mukavata on molemmilla tässä suhteessa ja kun on tuo jälkeläinenki ni mikäs tässä on ollessa. molemmilla palaa käpy silloin tällöin toisiimme mutta pienen mökötyksen jälkeen sekin on ohitse... ja joskus ollaan ku tulta ja tappuraa ja astiat lentäää (no ei iha), mut se kuuluu asiaan
 
Yhdessä ollaan! :heart: Tavattiin kun oltiin molemmat 17 ja lapsi syntyi vähän ennen kun täytettiin 21. =)
Mutta työtä se suhde vaatii jos aikoo läpi elämän yhdessä olla. Ihmiset muuttuu, pitää osata muuttua yhdessä eikä erilleen...
 
Yhdessä mekin :heart: Alettiin seurustelemaan 2OO2 ja tässä sitä ollaan vieläkin, avoliitossa. Kaks poikaa, 04/04 & 09/05 ja naimisiin mennään elokuussa :heart: Rakkaus kyllä kasvaa vaan päivä päivältä ja ikinä ei voitais kyllä erota! Eikä olla aijottukaan! =)
 
--kookos--
Aloimme seurustella kun minä olin 14 ja mies 17. Nyt ollaan oltu 16 vuotta yhdessä, 10 naimisissa ja meillä on kaksi poikaa. Yhdessä vaan porskutellaan :heart: :heart:
 
Johanne
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.06.2006 klo 23:03 Tiipeli kirjoitti:
Siis kaikki nuoret alle 20 wee äidit oletteko yhdessä miehenne kanss joka on myös esikoisen isä vai eronnut? tuli vain mieleen kun ajattelee nuorten perheiden erotilastoja :)
Saa kai vastata, vaikka olenkin 21 =)
Olen edelleen yhdessä lapsen isän kanssa. Olemme olleet kohta 6 vuotta ;)
 

Yhteistyössä