Olgan kotona ja Ullan unelmakakku

  • Viestiketjun aloittaja kakkufani
  • Ensimmäinen viesti
kakkufani
Yritin katsoa noita molempia mutta Olgan kotona kuvaus on niin kammottavaa, että saan huonon olon siitä kameratyöskentelystä. Joku amatööri yrittää toteuttaa taiteellista visiotaan? Lähistä, sumeata, niskaa, tukkaa, mahaa, tarkkuuden heijaamista, alaviistoa ja kaikkea muuta mössöä joka tekee sinänsä kivasta ohjelmaideasta silkkaa roskaa ja päänsärkyä.

No entäs Ullan unelmakakku? Jäykkääkin jäykempää esiintymistä ja ne kakut! Voiko joku syödä jotain veristä kyynerpäätä? Ullalla ei ole makua, vaikka sokeria runsaasti käytääkin! Jotensakin sottaista puuhaa.
 
"vieras"
Olgaa en ole katsonut, Ullan unelmakakkua muutaman kerran. Ullan kakuista olen ollut vähän hämilläni, miksi ne on niin suttuisen oloisia ohjelmassa. Ideakin voi olla kiva mutta lopputulos ei toimi. Blogissa paljon hienompia kakkuja!
 
"moi"
Olgan ohjelmaa en ole katsonut mutta Ullan Unelmakakkua joitakin kertoja, joka ikinen kerta kakku on epäsiistin näköinen jos tuota voi sanoa ammattilaisen tekeleeksi. itse en ole ammattilainen enkä edes mikää jauhopeukalo mutta tykkään leivonnaisissa erityisesti kakuissa että on siistin näköinen. Ullan kakuissa tuo viimeistely on hutiloitua.
 
ap.
[QUOTE="vieras";28324980]Olgaa en ole katsonut, Ullan unelmakakkua muutaman kerran. Ullan kakuista olen ollut vähän hämilläni, miksi ne on niin suttuisen oloisia ohjelmassa. Ideakin voi olla kiva mutta lopputulos ei toimi. Blogissa paljon hienompia kakkuja![/QUOTE]

Mä en tajua sitä paksulla (yök) sokerimassalla leikkimistä. Voihan kakun muutenkin koristella. Sinänsä se keittiö on siisti jne. mutta se itse tekovaihe on sen näköinen että ei kyllä tee mieli palaakaan. Tulee mieleen muovailuvahalla leikkiminen ja ne myös näyttää muovailuvahakakuilta.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti;28325045:
Missä on kunnon perinteiset kermakakut. Kermallakin voi pursottaa kauniisti. Ovat paremman makuisiakin.
Kunnon kinuskikermakakku taikka kesällä mansikkakakku :p
Nimenomaan, ja äiti teki ihanaa hedelmäkakkua joka oli tosi herkullisen ja juhlavan näköinenkin.
Ilmeisesti nää sokerimössö/väri/kimalle/värispray/kiillespray/kuvioväline-urheilijat ei osaa perinteisiä niksejä.
Kakuntekeminen on nykyään kuin pikkutyttöjen prinsessaleikkiä. Lisää vaan väriainetta ja kimalletta ja ou mai gaad!
 
"Vieras"
Mä pidän tosta Olgan ohjelmasta. Tulee jotenkin rauhallinen olo, toisin kuin yleisesti tämän päivän ohjelmista. Tekotaiteellistahan se kuvaus vähän on mutta sopii mielestäni ohjelmaan.

Tämä Ullan "unelmakakut" taas... En tiedä miten päin olisin ja itkenkö vai nauranko. Siis sekä Ullan tekeleet (tekele kuvaa parhaitein niitä kakkuja), kuvaus, käsikirjoitus jne ovat ihan hakusessa. Koska tiesin (vai luulinko tietäväni?)ullan taidot, katsoin syksyllä jokaisen jakson. Ikään kuin odottaen että millonka se ahaa-elämys tulee. Ei tullut.

T. "Neljä kananmunnaa ja Mängöväähtö.
 
"labran täti"
[QUOTE="töö";28351439]oli pohja noteeraus. Sen näki kyllä asiakkaiden kasvoilta. Ei labrassa (tai missään muuallakaan) käytetä tuollaisia ruiskuja. Kamala![/QUOTE]

Mielenkiinnolla odotin millaisen hienon kakun labraan Ulla tekee. Mutta voi, voi...Joo oli aika kamala, ruiskulla ei oteta verta ja käsi tosi oudosti rakennettu kun loppuosa oli "pystyssä", olis sen osan voinut jättää pois, ei mitään verikokeita oteta käsi koukussa. Ja huomasin saman että asiakkaat ei ollut mitenkään ihastuneita.
 
"Vieras"
Taas katsoin tuota Ullan unelmakakkua, ja ihmettelen miten kehtaakin tuollaisia asiakkaille antaa. Jälki todella epäsiistä, jopa minä, kotileipuri, teen siistimpää jälkeä jos juhliin tarjottavaa teen.

Ja se ruisku- kakku taannoin, huh huh. Kauhea ja huonosti tehty. Käsivarren ja ranteen yhdistäminen epäonnistunut.

Muutenkin huonosti tehty ohjelma, esiintyminen niin teennäistä että sattuu.
 
....
[QUOTE="töö";28351439]oli pohja noteeraus. Sen näki kyllä asiakkaiden kasvoilta. Ei labrassa (tai missään muuallakaan) käytetä tuollaisia ruiskuja. Kamala![/QUOTE]

Mistä tuon paljon puhutun kakun voi nähdä ??? linnkiä tms ?
 

Yhteistyössä