Oli kuulkaas raskas se työkkärin ovi..

Tunnen itseni vähän luuseriksi kun en ole saanut töitä.
Läheltä on liipannu mut ei tarpeeksi kohilleen osunu.
No, enpä mä ihan kybällä olettanutkaan et 10 vuoden kotona olemisen jälkeen, neljän lapsen äitinä vakipaikkaa saisin, mut sen verran osaavana, ahkerana ja mielestäni hyvänä työntekijänä olisin ees jotain löytänyt, mut ei.

Nyt sitten haen ansiosidonnaista ja kylläpä ne mua juoksuttaa. Jopa 20 vuoden takaa olevia työtodistuksia edellisistä työpaikoista :eek:
No, on ne mulla tallessa, mut silti olin ihmeissäni.


Täytyy ilmeisesti itseni laittaa sinne mun rukousvihkooni :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Et todellakaan ole luuseri. Nyt ei taida olla parhaat ajat työmarkkinoilla - ja sinä sentään yrität! :)

Asiasta toiseen, onko niillä "teidän" kolmosilla Phil & Teds tuplarattaat käytössä?
Kiitos =)
Niin, taitaapi olla työnantajan markkinat tällä hetkellä.
Ja mä yritän edelleen en mä tästä lannistu. Saattaa mennä kauemmin aikaa mitä luulin, mut kyl ne asiat varmaan järjestyy.

Ei heillä ole sellaisia. On ne kolmosten vierekkäiset, sit on tuplat ja viel yhden istuttavat kaikki sitä samaa sarjaa. :)
 
Varmasti matsaa kun odottaa ja pitää toivoa yllä. Ite sain hyvän vakipaikan vuoden työttömyyden jälkeen. Välillä teki mieli rassata ranteet auki kun tuntu että mikään ei onnistu ja mitään ei tule tarjolle. Tsekkaas muuten mahdollisuudet hakea harjottelupaikkaa ansiosidonnaisella!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Ei heillä ole sellaisia. On ne kolmosten vierekkäiset, sit on tuplat ja viel yhden istuttavat kaikki sitä samaa sarjaa. :)
Ok. Näin vaan tiistaina keskustassa kolmoset, kaksi poikaa ja tytön, ikää ehkä 1-1½ v ja heillä oli ko. kärryt :)
Aika jännä kun he ovat kyllä sen ikäisiä ja sen ikäisiä ei Turussa toisia kolmosia tietääkseni ole. Viime tiistaina olin tän äidin kanssa kyllä kävelyllä mut oltiin niiden leveiden kärryjen kanssa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Aika jännä kun he ovat kyllä sen ikäisiä ja sen ikäisiä ei Turussa toisia kolmosia tietääkseni ole. Viime tiistaina olin tän äidin kanssa kyllä kävelyllä mut oltiin niiden leveiden kärryjen kanssa.
Noilla oli punaiset rattaat, pojat istui ja tyttö käveli. Tytöllä oli hennoissa hiuksissa iso rusetti :heart:

Näyttivät kyllä hieman ruotsalaisen tyylisiltä :D eli saattoivat olla jotain muumituristeja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mihin tuloihin ansiosidonnaisen maksu perustuu jos on ollut kotona 10 vuotta?

Mietin vaan, että onnistuiskohan mullakin.
Mulla on tuloja parin vuoden takaa kun tein keikkaa (pitopalvelu ) ja sitten olin töissä tietty ennen lapsia.Niiden perusteella ilmeisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Varmasti matsaa kun odottaa ja pitää toivoa yllä. Ite sain hyvän vakipaikan vuoden työttömyyden jälkeen. Välillä teki mieli rassata ranteet auki kun tuntu että mikään ei onnistu ja mitään ei tule tarjolle. Tsekkaas muuten mahdollisuudet hakea harjottelupaikkaa ansiosidonnaisella!
Kiitos =)
Katsotaan miten rouvan käy :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Aika jännä kun he ovat kyllä sen ikäisiä ja sen ikäisiä ei Turussa toisia kolmosia tietääkseni ole. Viime tiistaina olin tän äidin kanssa kyllä kävelyllä mut oltiin niiden leveiden kärryjen kanssa.
Noilla oli punaiset rattaat, pojat istui ja tyttö käveli. Tytöllä oli hennoissa hiuksissa iso rusetti :heart:

Näyttivät kyllä hieman ruotsalaisen tyylisiltä :D eli saattoivat olla jotain muumituristeja.
Joo, kyl he oli varmaan muumituristeja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mihin tuloihin ansiosidonnaisen maksu perustuu jos on ollut kotona 10 vuotta?

Mietin vaan, että onnistuiskohan mullakin.
Meillä ainakin lukee noissa työttömyyskassan oppaissa, että kymmenen vuoden takaisilla tuloilla ei ansiosidonnaista saa. Korkeintaan 7 vuodella voidaan pidentää tuota tarkasteluaikaa. Mutta ehkä sitten toisilla kassoilla on eri käytännöt.

 
Eipä töitä ole tälläkään löytynyut. Tosin musta oli ihan hauska käydä työkkärissä höpisemässä ja suunnittelemassa sen tädin kanssa. Vaikka suunkitelmat sit muuttuikin samana päivänä vielä :D kattellaan pääsisinkö kouluun lähtemään tän kuun lopussa, pitäkää peukkuja :attn: Maanantaina pääsykoe, toivottavasti menisi hyvin =)
 
tsemppiä!
Mä sain noin puolessa vuodessa lähes 10 vuoden kotitäitiputken jälkeen vakkarityön.

Vielä kun jaksaisi opiskella että saisi jotain parempaa mutta siistiä sisätyötä tämäkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Eipä töitä ole tälläkään löytynyut. Tosin musta oli ihan hauska käydä työkkärissä höpisemässä ja suunnittelemassa sen tädin kanssa. Vaikka suunkitelmat sit muuttuikin samana päivänä vielä :D kattellaan pääsisinkö kouluun lähtemään tän kuun lopussa, pitäkää peukkuja :attn: Maanantaina pääsykoe, toivottavasti menisi hyvin =)
Peukkuja sulle kokeeseen :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mihin tuloihin ansiosidonnaisen maksu perustuu jos on ollut kotona 10 vuotta?

Mietin vaan, että onnistuiskohan mullakin.
Meillä ainakin lukee noissa työttömyyskassan oppaissa, että kymmenen vuoden takaisilla tuloilla ei ansiosidonnaista saa. Korkeintaan 7 vuodella voidaan pidentää tuota tarkasteluaikaa. Mutta ehkä sitten toisilla kassoilla on eri käytännöt.
Mä olen soitellut liittoon ja mulla pitäs olla ok kaikki kun olen ollut hoitovapaalla nää vuodet mut ihan varmana käy kuiteskin toisin mitä on ajatellut.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Et sä mikään luuseri ole. Töitä ei vaan taida riittää kaikille. Jatkat vaan hakemista ja rukoilemista.
Jatkat vaan rukoilemista :D:DD sillähän ne asiat selviääki... hahahahha
Senkin mölli. ahahahahahah kun sulla on hauskaa. Niinkuin vähämielisillä usein on.
 

Yhteistyössä