Oli pakko leikata tytöltä hiukset...vaivalla kasvatetut...

:ashamed: Minua suorastaan itketti leikata ne.Ja tyttö vaan tuumas et nyt nää on hienot...

Leikkasin pojilta koneella hiuksia ja jätin koneen pöydälle ja lähdin imuria hakeen. No neitipä oli ottanu sen koneen ja siinä oli pelkkä terä päällä,et ei ollu niitä irto osia. Ajo keskeltä otsaa lovin ihan kaljuksi ja kysy et äiti kasvaako tähän uudet joskus. :snotty:
No otin koneen pois ja rupesin imuroimaan niin oli sillä välin kaivanu sakset ja sipsiny sieltä ja vähän täältä.Niin pakkohan minun oli ne sit sievennettävä ja leikattava polkaksi...

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oi että. :( Mä kans siistin saksilla pari päivää sitten toiseksi nuoriman haivenia. Hetkeksi laskin sakset kädestä, ja tyttö 5v ehti napata ne. Nyt on päällä lyhyempiä hiuksia, ei onneksi hirmu paljoa.
Meillä pojat aina kysyy ja ihmettelee et miks tytön hiuksia ei leikata koneella lyhyeksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oi että. :( Mä kans siistin saksilla pari päivää sitten toiseksi nuoriman haivenia. Hetkeksi laskin sakset kädestä, ja tyttö 5v ehti napata ne. Nyt on päällä lyhyempiä hiuksia, ei onneksi hirmu paljoa.
Meillä pojat aina kysyy ja ihmettelee et miks tytön hiuksia ei leikata koneella lyhyeksi.
No, tyttö päätti korjata tilanteen ja ajella pään koneella. :whistle: Nuo tenavat on joskus turhan nopeita liikkeissään... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Oi että. :( Mä kans siistin saksilla pari päivää sitten toiseksi nuoriman haivenia. Hetkeksi laskin sakset kädestä, ja tyttö 5v ehti napata ne. Nyt on päällä lyhyempiä hiuksia, ei onneksi hirmu paljoa.
Meillä pojat aina kysyy ja ihmettelee et miks tytön hiuksia ei leikata koneella lyhyeksi.
No, tyttö päätti korjata tilanteen ja ajella pään koneella. :whistle: Nuo tenavat on joskus turhan nopeita liikkeissään... ;)
juu niin tahtoo olla.
Olin kodinhoitohuoneessa täs illalla niin tuo ylienerginen 2vee keihästi yhden olkkarin lapmun alas.Yks on hajotettu jo aikasemmin ja nyt toinen. Kolmas on vielä ehyt. :snotty:
Tuumasin vaan et tiedänpähän mihin rahani sijotan taas. Ettei ole ongelmia. Etelän matkat saa taas haudata.
 
että näin
Mä nukutin meidän 2 vuotiasta päikkäreille ja nukahdin ite ekana. Poika oli hakenut sakset ja heräsin siihen krusahdukseen kun MULTA oli iso tukko päästä pois,no onneksi vain hiuksia eikä esim. korva.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Miten niin "vaivalla kasvatetut"? :saint:

Luontohan sen osan hoitaa, eikö? :D
No on ne vaivalla saatu siistiksi.Ku neidillä ei ole montaa karvaa päässä ollu ennen yhtä vuotta. Ja niin harvat ja ohkaset haivenet. Nytku ne oli siisti ja suht pitkät jo niin leikkas.Mut tosiaan onneks ne kasvaa.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möyrylit:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Meillä on koettu toi moneen kertaan...

Ja kun edellinen saksiminen oli kasvatettu pois, käytiin parturissa ja seuraavana päivänä oli taas leikannut hiuksiaan... :whistle:
Tyttö varmaan silmä tarkkana seuras mitä se parturi teki et osaa sit matkia?
Oletettavasti siitä sai uuden kimmokkeen. En enää uskalla viedä sitä parturiin. :whistle:
 

Yhteistyössä