Oli viimeinen kerta, kun ollaan taksijonossa!!!

  • Viestiketjun aloittaja nou taxi
  • Ensimmäinen viesti
nou taxi
Hesassa, aamuyöllä.

Voin sanoa, etten yhtään ihmettele, jos taksijonoissa tapellaan. Humalaiset örisee, alkaa tulla laskuhumala jo aamuyöllä, käytös ja puhe sen mukaisia.

Yritetään sopia kimppakyytejä, mutta en varmasti lähtisi jonkun örveltäjän kanssa samaan taksiin :/ ja kun ei halua sopia, saa melkein silmilleen nuo helmet.

Eivät pysy pystyssä, nojailevat ja tönivät muita etc. Tupakoivat koko ajan, niin että ei-tupakoivat suunnilleen tukehtuvat savuun.

Oli varmasti viimeiset tunnit meidän elämässä, jotka taksijonossa vietettiin.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Ainahan se on kivempi kävellä tai jättää kokonaan menemättä.. :D
Pitää mennä, mutta jonkun on oltava ajokunnossa sen menonkin jälkeen, että pääsee kohtuullisessa ajassa nukkumaan, paleltumatta ja ilman traumoja taksijonosta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisitte menneet bussilla kotiin. Turha sitä on aikaansa taksijonossa viettää.
Täällä ei bussit öisin kulje ja yli 5km matkaa olisi kurjaa, jopa vaarallista kävellä.
Huonoa palvelua bussiyhtiöltä kun vievät asiakkaat juhlimaan, mutta eivät tuo takaisin kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joo, tietäähän sen jo lähtiessä että joulunalus-lauantaisin on taksijonoa :whistle:
Tai ihan minä tahansa lauantaina :| . Sitten ihmetellään, miksi ihmiset käyttää pimeitä takseja...no, itse kullekin tulee kai sellainen vaihtoehto mieleen siinä vaiheessa kun on seissyt taksijonossa tunnin, eikä ole vielä läheskään jonon kärjessä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joo, tietäähän sen jo lähtiessä että joulunalus-lauantaisin on taksijonoa :whistle:
Tai ihan minä tahansa lauantaina :| . Sitten ihmetellään, miksi ihmiset käyttää pimeitä takseja...no, itse kullekin tulee kai sellainen vaihtoehto mieleen siinä vaiheessa kun on seissyt taksijonossa tunnin, eikä ole vielä läheskään jonon kärjessä.
Miksi turhaan värjöttelet taksijonossa kun voisit mennä bussilla kotiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joo, tietäähän sen jo lähtiessä että joulunalus-lauantaisin on taksijonoa :whistle:
Tai ihan minä tahansa lauantaina :| . Sitten ihmetellään, miksi ihmiset käyttää pimeitä takseja...no, itse kullekin tulee kai sellainen vaihtoehto mieleen siinä vaiheessa kun on seissyt taksijonossa tunnin, eikä ole vielä läheskään jonon kärjessä.
Miksi turhaan värjöttelet taksijonossa kun voisit mennä bussilla kotiin?
Täällä Lahdessa ei ainakaan tietääkseni kulje bussit aamuyöstä, viimeinen bussi meille päin lähtee torilta 23 pintaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joo, tietäähän sen jo lähtiessä että joulunalus-lauantaisin on taksijonoa :whistle:
Tai ihan minä tahansa lauantaina :| . Sitten ihmetellään, miksi ihmiset käyttää pimeitä takseja...no, itse kullekin tulee kai sellainen vaihtoehto mieleen siinä vaiheessa kun on seissyt taksijonossa tunnin, eikä ole vielä läheskään jonon kärjessä.
Miksi turhaan värjöttelet taksijonossa kun voisit mennä bussilla kotiin?
Viimeinen yöbussi lähtee kello 02:30. Ei siihen aina ehdi. Ja se on täynnä räkä poskella olevia teinejä :x
Kuten jo kerroin, en mä taksijonossakaan värjöttele :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Joo, tietäähän sen jo lähtiessä että joulunalus-lauantaisin on taksijonoa :whistle:
Tai ihan minä tahansa lauantaina :| . Sitten ihmetellään, miksi ihmiset käyttää pimeitä takseja...no, itse kullekin tulee kai sellainen vaihtoehto mieleen siinä vaiheessa kun on seissyt taksijonossa tunnin, eikä ole vielä läheskään jonon kärjessä.
Miksi turhaan värjöttelet taksijonossa kun voisit mennä bussilla kotiin?
Täällä Lahdessa ei ainakaan tietääkseni kulje bussit aamuyöstä, viimeinen bussi meille päin lähtee torilta 23 pintaan.
Huonoa palvelua verovaroin tuetulta bussiyhtiöltä. Asiakkaat viedään juhlimaan keskustaan mutta ei tuoda takaisin kotiin.
 
mä olen kerran ollut hesassa juhlimassa ja sieltä piti päästä bussilla espooseen yöpaikkaan viimisella bussilla just joskus 2-3 välillä,mut täys bussi vaan veti ohi- eli taxillahan se oli pakko mennä sit. Otti päähän,ku ois sit voinu juhlia tappiin asti,mut ei enää siin vaiheessa jaksanu lähtä takas,ku laskuhumala ehti yllättää siin 15asteen pakkasessa ootellessa.
 
vieras
Voi hyvänen aika. Pysykää sitten joku porukasta selvänä kuskina, jos se taksijonossa seisominen on niiiiiiiin kamalaa... En tupakoi, mutta en silti kärsi jonottamisesta. Toisaalta,enpä paljon jonotakaan, koska meillä joku on aina kuskina hesan aamuyön huonon taksitilanteen tähden.
 

Yhteistyössä