Oliko oireita keskeytyneestä km:sta?

Oliko teillä oireita keskeytyneestä keskenmenosta, kun minusta tuntuu, että "alakerrassa" ei "tapahdu mitään", vain ajoittain koskee vihlovasti. Rinnat kyllä vielä kipeät. Tapahtuukohan siel kasvua lainkaan. Menen viikon kuluttua ultraan yksityiselle, viikkoja pitäisi olla silloin 5+ jotakin.
 
Ei siitä oireita ollu mulla ainakaan, viikkoja piti olla 11 mutta todellinen tilanne vastasi viikkoa 4.Sit rupes vuotamaan... noh siitä on jo selvitty. Eikös alku raskaudesta olekin niitä tuntemuksia alamahassa kun se sikiö kiinnittyy? Toivotaan että kaikki on ok!
 
Mulla ei ollu mitään oireita. Ultrassa selvis, ettei sikiöllä ollu sydänaaniä enää. Oli kuollu vast vähän aikaa sitte, koska vastas vielä viikkoja. Mulle annettiin lääkettä, et jos tulis kotona pois, mut ei tapahtunu mitään. Jouduin sit sairaalaan ja siellä käynnistettiin, et tuli pois.
 
Mulla on ollut kaksi keskeytynyttä km. Ensimmäinen 16rv. ja toisella kerralla ei löytynyt 7+ viikolla ultrassa sykkeitä, neljä piiiiiiitkääääää viikkoa odottelin kotona, uudelleen ultraan>> passitus kaavintaan. Ekalla kerralla menin pahoinvoinnin takia sairaalaan ja shokki oli valtava, kun sykkeitä ei löytynyt. Toisella kerralla oireiden vähyys epäilytti ja keskeytynyt km sitten taas olikin. Mutta mun mielestä tuollaiset pienet nipistelyt ja vihlonnat ovat ihan normaaleja alku raskaudessa tai ainakin minulla oli sellaisia onnistuneissa raskauksissa. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 11:52 maaria kirjoitti:
Vaikka toisaalla palstalla on ihmetelty, miksi näin aikaisin ultraan olen menossa eli viikoilla 5+6, niin ainakin näkee vastaako sikiön koko viikkoja. Pääsee tästä epätietoisuudesta.
Jos vielä tulen uudelleen raskaaksi, niin menen varmasti myös heti alkumetreillä ultraan. Rauhoittaa mieltä. (takana yritystä toista vuotta ja pari kertaa km)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.02.2006 klo 08:16 maaria kirjoitti:
Oliko teillä oireita keskeytyneestä keskenmenosta, kun minusta tuntuu, että "alakerrassa" ei "tapahdu mitään", vain ajoittain koskee vihlovasti. Rinnat kyllä vielä kipeät. Tapahtuukohan siel kasvua lainkaan. Menen viikon kuluttua ultraan yksityiselle, viikkoja pitäisi olla silloin 5+ jotakin.
Mulla ei ollut mitään oireita, paitsi jotain pientä menkkamaista vihlontaa, joka kai ilmeisesti on "oire" myös normaalissa raskaudessa.Ei mitään vuotoa tms.Vasta kun sikiön sydänääniä ei kuulunut vkolla 11 selvisi, että sikiö oli kuollut.Mutta nyt jotenkin, kun ajattelen, niin musta tuntuu, että mun keho jo "tiesi" mitä oli tapahtunut, koska joskus viikon 9 ja 10 tienoilla aloin voida henkisestikin todella pahoin,tulin erittäin masentuneeksi, mikään ei kiinnostanut, tuntui vain että kun saisi nukkua vuoden ja herätä sitten kun kaikki olisi valmista.Jotenkin olin erittäin onneton, vaikka olisi pitänyt olla onnellinen.Jotenkin liitän sen henkisen pahoinvoinnin tähän keskenmenoon.Tiedä sitten onko se niin.Jos vielä tulen joskus raskaaksi se on varmaa, että menen heti kun mahdollista ultraan yksityiselle, että saan tietää onko kaikki hyvin, koska tämä on ollut erittäin raskas kokemus ja menetys, kun ajattelee, että viikkoja on jo näinkin paljon, ei ole ollut mitään vuotoja tms niin kaikki on varmaankin ok ja kappas ei olekkaan.
 

Yhteistyössä