Oliko teillä nuorempana kirjeystävä ulkomailta?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
usa
Mulla oli kanssa, yhdysvalloista ja ollaan jatkettu kirjottelemista. Nyt ollan facebookissa juteltu taas paljon enemmän. Aika hauskaa, kun miettii, että omat luokkakaverit on niitä vanhimpia ystäviä ja tää tyttö on siltä samalta ajalta, varmaan neljänneltä luokalta alkaen tai jotain.
 
Oli juu! Joskus yläasteella kävin ystäväni kanssa Marokossa lomalla. Tapasimme pari vanhempaa poikaa ja vaihdeltiin osoitteet ja alettiin kirjoitella...Siinä vaiheessa, kun poika rupes lähettelemään lahjoja (vaikka pyysin lopettamaan lahjomisen), ja ehdottelemaan, että hän muuttaa Suomeen ja tekee mun kanssa liudan lapsia, niin kirjottelu jäi siihen... :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ansis:
Oli juu! Joskus yläasteella kävin ystäväni kanssa Marokossa lomalla. Tapasimme pari vanhempaa poikaa ja vaihdeltiin osoitteet ja alettiin kirjoitella...Siinä vaiheessa, kun poika rupes lähettelemään lahjoja (vaikka pyysin lopettamaan lahjomisen), ja ehdottelemaan, että hän muuttaa Suomeen ja tekee mun kanssa liudan lapsia, niin kirjottelu jäi siihen... :xmas:
:LOL: Mulla oli kanssa Algeriasta reima nuori mies, joka selvästi sitten teini-iän tullessa päätökseen oletti, että vihillehän tässä mennään. :eek: Se kirjoittelu loppui sitten siihen. :whistle:

Lisäksi mulla oli Australiasta kirjeystävä, jonka kanssa kirjoiteltiin muutama vuosi, ja Sveitsistä kirjeystävä, jonka kanssa ystävyys jatkuu edelleen FB:n kautta. Hän aikoinaan kutsui minut häihinsäkin, vaikkemme koskaan olleet tavanneet ja tietenkin minä kävin. :D

 

Yhteistyössä