Oliko tuoretta OLOHUONE ketjua? Laittakaa kuvia, itse mietin mitä muutan...*Muutoksia sis kuvia*

hei
Just laitoin kameran akun lataukseen, joten ihan tuoreita ei voi ottaa. =) Eikä tällä koneella ole kyllä itse asiassa vanhojakaan.

Teillä on ihan kivan näköistä, joskin mun makuun aika montaa eri värisävyä sekoitettuna keskenään. Ehkä itse vähän jo rauhottelisin värimaailmaa.
 
anu
ihan kivan näköistä, jos nyt jotain pitäisi sanoa niin taulut jotenki korkealla - istuessahan niitä katsellaan joten... sisustusohjelmissakin tästä joskus mainitaan.
 
minnimyy
Ihan kivan näköstä, mut noi verhot, laita äkkiä jotkut rauhallisemmat, esim. ihan vaan ohuet valkoiset :) Meillä on kans muuten se laituritaulu, ikeasta, eikös vain? :)o
 
Vihreetä taitaa olla jo enempikin, on vähän siirtymävaihe... Mie vaan ihastuin tuohon kuosiin ja oli pakko saada... Tosin nyt talvella se on tökkinyt hiukan... Totta on, et vois rauhoitella. Mut sit kaipaisin kuitenki jotai sekasortoa :LOL:
 
Voi että... Tapetteja ei taideta vaihtaa ihan heti, vaikka ne on kyllä sinällään ongelmalliset, et just rajoittaisivat tuota värimaailmaa mut ko mie en anna periks :)

Pitää miettii jotain hillittyjä verhoja, ennen tuossa oli harmaat.

Mie oon sitä mieltä noista huonekaluista, etten kyl halua et kaikki on samaa sävyä... Tosin tv-tasosta haaveilen erilaisena. Ehkä joskus, ko on rahoota.

Muita kuvia?????? En halua tulla ainoana haukutuks :D
 
vieras
Ap:lla nätti olkkari! Verhot tuovat kivaa piristysruisketta. Älä niitä vaihda.

Mutta miksi sohvapöytä on noin kaukana sohvasta? Eihän siitä silloin ole hyötyä sohvalla istujille. Siirtäisin sitä ja mattoa.
 

Yhteistyössä