olikohan se ejakulaatio?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
voiko se neste olla semmosta vaaleanpunaista?
jaettiin miehen kanssa rakkautta,ja lakanalle oli mun takamuksen kohdalle tullu tommosta...menkat ei pitäs olla alkamassa päälle viikkoon.raskaana en ole jne.
aika ihmeellistä.kyseessä oli aika iso läntti.ja kyllä,tulin (kahdesti) :)
 
ap
no kyllä tää varmaan sitten oli ejakulaatio :)
ei nimittäin ennen ole ollu sänky näin märkä (siksi en posannut edes mitään pyyhekitä ajatella)
ja pissaa se nyt ei olut koska olisihan se haissut,tutkittin tarkkaan *naureskelee*
ikinä ennen en ole itteni kanssa kyseiseen ilmiöön törmännyt,siksi vähän ihmettelinkin..
 
mie
Mulla oli emattimessa haavauma, joka piti hoitaa ja siina oli 'oireena' sperman vaaleanpunainen vari, kun oli sekoittunut emattimessa pieneen maaraan verta. Jos jatkuu, niin mee laakariin. Voi myos olla spermassa itsessaan se veri ja mies tulisi tutkia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Myös lapsivesi voi olla sellaista hailean punertavaa.
Tottahan toki, mutta mistä se lapsivesi tulee kun ap sanoi ettei ole raskaana? :xmas:
No on monia, jotka eivät ole itse sitä huomanneet, vaan se on tullut itsellekin yllätyksenä. Jollet ole sattunut tietämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Myös lapsivesi voi olla sellaista hailean punertavaa.
Tottahan toki, mutta mistä se lapsivesi tulee kun ap sanoi ettei ole raskaana? :xmas:
No on monia, jotka eivät ole itse sitä huomanneet, vaan se on tullut itsellekin yllätyksenä. Jollet ole sattunut tietämään.
Ja se onkin tietty TOSI todennäköistä, jopa todennäköisempää kun ejakulaatio? :xmas:
 
ap
juu en tiedä mitä oli mutta "menkat" alkois sitten yöllä.
ei mitään menkkakipuja tms.
yleensä jo nipistelystä tiedän että pitää käydä laittaa side valmiiksi.
viikko sitten tehty testi näytti ainakin negaa että ei se lapsivettä ollut.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulla oli emattimessa haavauma, joka piti hoitaa ja siina oli 'oireena' sperman vaaleanpunainen vari, kun oli sekoittunut emattimessa pieneen maaraan verta. Jos jatkuu, niin mee laakariin. Voi myos olla spermassa itsessaan se veri ja mies tulisi tutkia.
käytimme kumia koko ajan..ja tää vaaleenpunanen läikkä huomattiin kun vaihdettiin asentoa.
nää mun seksistä alkavat menkat vaan häiritsee :/
 

Yhteistyössä